Stránka 22 z 34

Re: Metro D

Napsal: 19.4.2011 18:25
od majkrosoft918
uzivatel35 píše:Tento druh dopravy by určitě využití našel zvláště pro lidi,co jedou u B Vysočanská na C Prosek.Náhradní řešením je postaviz zde posuvný pás jako je třeba v Tescu na Skalce.
uzivatel35 ty už nevíš co by si už vymyslel za kravinu co ?Boha jak tohle může někoho napadnout ,to už radši lanovku než takovou ptákovinu

Re: Metro D

Napsal: 19.4.2011 18:12
od gabuliatko
uzivatel35 píše:Tento druh dopravy by určitě využití našel zvláště pro lidi,co jedou u B Vysočanská na C Prosek.
:roll: Sousloví "určitě využití našel zvláště" a "u B Vysočanská" je určitě nevyužitelné, zvláště pro lidi, co to čtou.

Re: Metro D

Napsal: 19.4.2011 17:45
od kruťák
Já bych ty stovky miliard, co by měly padnout na Metro D, či chodník místo autobusu (asi pohybující se rychlostí 40 km/h, aneb Na konci se snažte nepadat na ostatní spolucestující :) ), či velmi sympatický prak :D, dal vědcům, aby tam sestrojili opravdu funkční teleport.

Re: Metro D

Napsal: 19.4.2011 17:37
od Jabberwocky
Já bych tam postavil velkej prak a ty lidi bych nahoru střílel.

Re: Metro D

Napsal: 19.4.2011 15:57
od uzivatel35
Tento druh dopravy by určitě využití našel zvláště pro lidi,co jedou u B Vysočanská na C Prosek.Náhradní řešením je postaviz zde posuvný pás jako je třeba v Tescu na Skalce.

Re: Metro D

Napsal: 18.4.2011 16:41
od P_V
Případně prodloužit zdejší bobovou dráhu až k metru. 8-)

Re: Metro D

Napsal: 18.4.2011 15:27
od Absolut
Nic nového pod sluncem. Tohle mají v Lyonu na lince metra C. A pro nechápající kaštany mají ve stanici model, na kterém mají vozy ještě starší červený nátěr.
m-c-croix-paquet-205b206-20100705-02.JPG
m-c-hotel-de-ville-louis-pradel-model-20100705.JPG

Re: Metro D

Napsal: 18.4.2011 15:20
od MF
uzivatel35 píše:A nebo do těchto lokalit D vůbec nevézt a udělat zde trasu metra jenom mezi Vysočanskou a Prosekem,něco jako Karlovarské metro z Divadelního náměstí na hotel Imperiál,vlastně se dá říct podzemní lanovka.
Tak doufám, že tu zátěž místo kloubových busů dva vozy lanové dráhy zvládnou. Navrhuji zřídit výhybnu v zastávce Nad Jetelkou s Abtovými výhybkami ála Nebozízek.

Re: Metro D

Napsal: 18.4.2011 15:15
od P_V
u35: To chce pojmout systémově, navrhuji pro metro D ozubnici. :)

Re: Metro D

Napsal: 18.4.2011 14:57
od uzivatel35
A nebo do těchto lokalit D vůbec nevézt a udělat zde trasu metra jenom mezi Vysočanskou a Prosekem,něco jako Karlovarské metro z Divadelního náměstí na hotel Imperiál,vlastně se dá říct podzemní lanovka.

Re: Metro D

Napsal: 17.4.2011 23:50
od S_M_Lomoz
No, jestli počítám dobře:
- Nadmořská výška terénu nad stanicí Vysočanská je cca 200-205 metrů nad mořem, řekněme 203. Podle Metrowebu je hloubka středu stanice pod povrchem cca 30 metrů, tj. cca 173 metrů.
- Nadmořská výška prostoru nad stanicí Prosek je cca 288-290 m, hloubka stanice pod povrchem 13 metrů, tj. cca 275-277 m.
Pokud už připustíme, že stanice Vysočanská (D) by byla nad úrovní stanice trasy B, tedy řekněme 16 m pod povrchem, byla by v nadmořské výšce 203-16=187 m. To znamená, že aby bylo možné najet přímo do tunelu trasy C na Proseku, musela by trasa D nastoupat cca 90 metrů. To při maximálním stoupání 40 promile po celou dobu představuje mezistaniční vzdálenost 2250 metrů.
Vzdušná vzdálenost těch dvou stanic je jenom něco přes 900 metrů. To tedy představuje samo o sobě hodně velký oblouk směrem na severozápad pod bobovou dráhu s tím, že by při rovnoměrném stoupání nejspíš metro někde nad Podviním vyjelo nad povrch. Takže místy by stoupání muselo být menší, mezistaniční vzdálenost tím pádem větší, atd. atd. Navíc tu nějakou roli hraje určitý minimální poloměr oblouku, který jsem nevzal do úvahy.
Ten fantasmagorický oblouk mezi Vysočanskou a nájezdem do stanice Prosek od severozápadu bych někdy rád viděl zakreslený do mapy. A to ještě neuvažuju variantu "D pod B".

Re: Metro D

Napsal: 17.4.2011 8:06
od thriller2
uzivatel35 píše:(...) trasa D (...)Vysočanská-Prosek-Letňany (...)

Přestupní stanice:
(...)
s C Pankrác,Prosek,Letňany (předpokládám v konečném úseku společný tunel)
Trasa metra C přichází do stanice Prosek od Střížkova ze severozápadu a vede dále jihovýchodně levým táhlým obloukem kolem klíčovských garáží do stanice Letňany.

Naproti tomu tebou navrhovaná trasa metra D vede do stanice Prosek od jihu. I kdyby to bylo nejprudšeji možným obloukem pod Vysočanskou ulice, tak trasu metra C bude křížit přesně kolmo a do letňan by mohlo jít třeba přímo pod Proseckou ulicí, ale nikdy ve stejném tunelu jako metro C. (-X

Tvůj koncový úsek Harfa-Letňany by měl smysl, kdyby na Proseku a u Letňan už jedno metro nebylo a nebo kdyby to měl být konkurenční dopravní systém nějakého soukromého subjektu (o tom zase sním já :) ).

Re: Metro D

Napsal: 16.4.2011 23:50
od 7105
krtinek píše:orky: co je to malatekd? Já jsem pod tím pojmem vygooglil jakéhosi uživatele na lide.cz, učiněného šotouše =D> :D :D

Obrázek
Uživatel "MalatekD" je i zde na fóru. Asi od roku 2008.
Edit: Není v seznamu uživatelů, ale v citacích se vyskytuje.

Re: Metro D

Napsal: 16.4.2011 22:40
od uzivatel35
Jinak,já jsem si to vedení Déčka nevymyslel,četl jsem odborný článek o tom,že takhle je to lepší a i pan Vetinari ho použil.Takže v tom něco bude.

Re: Metro D

Napsal: 16.4.2011 22:28
od uzivatel35
krtinek píše:orky: co je malatekd? Já jsem pod tím pojmem vygooglil jakéhosi uživatele na lide.cz, učiněného šotouše. =D> :D :D
Orky patrně přišel na to,že malatekd je moje uživatelské jméno na k-reportu.