Re: Metro D
Napsal: 16.4.2011 22:27
orky: co je to malatekd? Já jsem pod tím pojmem vygooglil jakéhosi uživatele na lide.cz, učiněného šotouše
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=17&t=1040
V nejbližších dvaceti letech určitě ne.Jak už jsem psal,s naší srandovládou jsou jakékoli návrhy nerealizovatelné.Myslím,že pokud se začne stavět první úsek D v roce 2014 tak to bude úspěch,ale osobně si myslí,že budou rádi,když začnou v roce 2020. Proto,kdybychom měli,co je realizovatelné,žádná diskuze vůbec nemusí existovat.šotouš píše: no coment, můžeš mi vysvětlit co to má za smysl? ty myslíš že se to někdy realizuje? já teda myslim že ne a ty s tim nic neuděláš !
Kvůli výstupu z metra, který není veden na koncích nástupiště ale uprostřed a relativně velmi úzkém průchodu vedle eskalátorů do prostřední části nástupiště je toto téměř neproveditelné. Je potřeba k tomu také přičíst, že Pankrác je čtvrtou nejvytíženější cílovou stanicí na céčku a pátou v celé Praze (po IPP, Dejvická, Kobylisy, Budějovická).uzivatel33 píše:Jinak,tak mě tak napadá,nešlo by udělat pro C a D na Pankráci jedno nástupiště?
Jenže v Hamburku je metro jenom jakýmsi doplňkem rozvinuté povrchové dopravy (včetně IAD, cyklo a pěší) Páteří MHD jsou metrobusy (podobně jako u nás metrolinky tram), jezdící ve vyhrazených pruzích, a "překvapivě" S-Bahn a loděuzivatel33 píše:v Hamburku jezdí metro v nejmenším intervalu 5 minut
Na úrovni procent kolik lidí cestuje IAD a MHD? Doporučuji se vzdělat nějakou literaturouuzivatel33 píše:Ale v Německu to tak mají.Pravda je,že menší interval než 5 minut by asi nebyl moc reálný,ale v Hamburku jezdí metro v nejmenším intervalu 5 minut a to je město přibližně na úrovni Prahy.
Ale v Německu to tak mají.Pravda je,že menší interval než 5 minut by asi nebyl moc reálný,ale v Hamburku jezdí metro v nejmenším intervalu 5 minut a to je město přibližně na úrovni Prahy.9001 píše:Náhradu D S-Bahnem moc nadějně nevidím. Už jenom si nedokážu představit vlaky jezdící v intervalu 3-5 minut.
Právě z tohoto důvodu se uvažuje sloučení provozních úseků I.D1 a I.D2 do jednoho celku. Jednak by se ušetřilo za výstavbu stanic provozního ošetření na trase, neboť při sloučení by vše bylo v depu, ušetřilo by se za stavbu dispečinku trasy D u stanice Nádraží Krč, který by při sloučení taktéž vzniknul v depu. Nehledně na to, že zkušební provoz automatického metra podle zkušeností ze zahraničí může trvat až jeden rok, což základnu ve formě depa potřebuje.uzivatel33 píše:Pokud na metru D budou jezdit úplně nové typy vagonů,musí jezdit rovnou do depa.
To by s sebou přineslo řadu obrovských problému. Rozhodně tomu nevyhovuje ani výškové či směrové vedení trasy D a stanice Pankrác C by vyžadovala rozsáhlé stavební úpravy za vyloučení stanice z provozu. Proto je jednoduší vybudovat samostatnou stanici D, nehledně na to, že Pankrác D bude stavebně a konstrukčně připraven na dostavbu dalších dvou nástupišť pro případnou Pankrác E.uzivatel33 píše:Jinak,tak mě tak napadá,nešlo by udělat pro C a D na Pankráci jedno nástupiště?
Znáš naše cestující ne. nastoupili by do C a pak by na Nám.Bratří Synků zjistili, že jsou na Duzivatel33 píše:Pokud na metru D budou jezdit úplně nové typy vagonů,musí jezdit rovnou do depa.
Jinak,tak mě tak napadá,nešlo by udělat pro C a D na Pankráci jedno nástupiště?