Stránka 25 z 31

Re: Metro D

OdeslatNapsal: 05.6.2010 15:57
od Pepa z Nuslí
Absolut napsal:Bohužel, Síla provází Chalupoidu

Že se do toho zapojil i Bém, který mimochodem na Praze 6 bydlí je zřejmé, ale potřeby jihu města ho moc nezajímají a přitom u Thomayerky se štosuje jeden bus za druhým. Doufám že Bém co nejrychleji zmizí z pražské radnice! :evil:

Re: Metro D

OdeslatNapsal: 02.11.2009 21:24
od malesak
A co by tam bylo , toby treba jezdilo bez ridice jako v Parizi linka 14 :?:

Re: Metro D

OdeslatNapsal: 27.5.2008 16:05
od demon
Filip napsal:Kdy se začne stavět první úsek metra D ?? :D bude to v roce 2010 nebo se to tradičně odsune ? :)
Nepřehodil jsi náhodou jedničku o pozici vpravo ? :shock:
Aby se mohlo v roce 2010 začít, muselo by se nejpozději v minulém století začít projektovat...

Re: Metro D

OdeslatNapsal: 27.5.2008 15:05
od Absolut
V roce 2010 se rozhodně trasa metra D stavět nezačne. To by se nestihlo ani v případě, že by dnes dostalo metro D politickou podporu, kterou nemá.

Re: Metro D

OdeslatNapsal: 27.5.2008 14:58
od Filip
Kdy se začne stavět první úsek metra D ?? :D bude to v roce 2010 nebo se to tradičně odsune ? :)

Re: Metro D

OdeslatNapsal: 07.3.2008 12:53
od Damir Holas
Absolut napsal:Bohužel, Síla provází Chalupoidu


No právě... :x :evil: :!: #-o (-X [-o<

Re: Metro D

OdeslatNapsal: 07.3.2008 12:14
od Absolut
Bohužel, Síla provází Chalupoidu

Re: Metro D

OdeslatNapsal: 07.3.2008 11:29
od Damir Holas
Absolut napsal:Trasa I.D. je skutečně ohrožena.


Kéž by byla ohrožena spíš ta zrůdná chalupoida na letiště... :wink: :twisted:

Re: Metro D

OdeslatNapsal: 07.3.2008 8:34
od Absolut
Trasa I.D. je skutečně ohrožena.

Re: Metro D

OdeslatNapsal: 07.3.2008 8:13
od Proxy
Absolut napsal:Nevím, z jakého projektu trasy D vycházíte, u trady I.D není ještě jisté nic a to, že nejrozkreslenější varianta má na Olbrachtově jeden vestibul nic neznamená.
Ano, před několika dny jsem četl v novinách článek, že zřejmě všechny současné varianty spadnou pod stůl a metro D bude budováno ze soukromých peněz projektem typu PPP. To znamená, že bude vypsáno volné výběrové řízení, přičemž podobu trasy si vybere sám investor, resp. podoba trati bude součástí hodnocení jeho nabídky.

Re: Metro D

OdeslatNapsal: 06.3.2008 22:26
od Absolut
Nevím, z jakého projektu trasy D vycházíte, u trady I.D není ještě jisté nic a to, že nejrozkreslenější varianta má na Olbrachtově jeden vestibul nic neznamená.

Re: Metro D

OdeslatNapsal: 03.3.2008 18:57
od František Nyklíček
Když už tu byla zmínka i o oficiální trase, nedá mi, abych se nezmínil o jedné kulišárně. Stanice Olbrachtova má mít pouze jeden vestibul na křižovatce Na Strži x Olbrachtova resp. Jeremenkova. Po podrobnějším zkoumání projektu je také jasné proč. Stanice je umístěna podél ulice Na Strži zhruba v úrovni Krčského hřbitova. Že zde zcela odpadne vazba na směr Antala Staška - Zelený Pruh, je podle mě chybou. Lépe by bylo stanici umístit tak, aby druhý vestibul směřoval na křižovatku Na Strži x Antala Staška - už z toho prostého důvodu, že v okolí této křižovatky se jednak staví zhutněné repliky věžáku a ubytovny, a za druhé se další věžák plánuje v prostoru u parčíku a prodejen. Dále navrhuji pozměnit názvy zastávek tak, aby nebyly zavádějící. Nazývat totiž zastávku na zmíněné křižovatce podle usedlosti, ležící pár desítek kroků od zastávky dříve jmenované U Statku (kterým byla bezpochyby myšlena usedlost Ryšánka), a nyní poněkud nepřesně nazývané Na Planině (přestože zmíněná ulice a vchod do stejnojmenné školy leží dále odtud v místě, kde zastávka chybí), je přežívajícim archaismem. Pokud by sem byla někdy opět přivedena tramvajová trať, stejně nebude její konečná Ryšánka, ale nejspíše až Zelený Pruh. Navrhuji: Na Strži -> Olbrachtova, Ryšánka -> Na Strži, Na Planině -> Ryšánka, a případně zřízení nové zastávky Na Planině mezi vyústěním této ulice a ulice Hudečkovy, nebo vůbec změnu umístění zastávek tak, aby byly vzdálenosti mezi nimi rovnoměrnější. To vše by se dalo spojit právě se zavedením metra.

Re: Metro D

OdeslatNapsal: 29.12.2007 16:47
od P_V
Proxy napsal:2/ Ten sjezd z Jihlavské k metru Kačerov by zas nemusel být takový problém, kdyby se udělal zářez.
jihlavska.jpg
Tady je v ÚP sjezd z magistrály.

Re: Metro D

OdeslatNapsal: 29.12.2007 13:02
od Proxy
Absolut napsal:Proxy: Ten Trianon by se nakonec objet dal (právě koukám z okna na jeho staveniště), ale pak je tam ještě areál nějaký školy a z Jihlavský ulice na Kačerov už to taky nejde z důvodu terénních úprav při stavbě metra.

1/ Já bych řekl, že ten Trianon nejde příliš objet, neb na severní straně je příliš blízko bytový dům a neprošly by hlukové normy. Na východě by se TT mezi hotel ILF a Trianon vešel, ale je zde plánovaný výjezd podzemního parkingu - tedy stejný problém jak BBC - dvě křižovatky vedle sebe.
200712281200_budejovicka_www.jpg

2/ Ten sjezd z Jihlavské k metru Kačerov by zas nemusel být takový problém, kdyby se udělal zářez. Aby nedošlo k úbytku parkovacích míst v oblasti je nutné rozšíření parkoviště nad metrem Kačerov, případně vybudovat spodní parkovací patro.
jihlavska.jpg

Nicméně nejsem přesvědčen o potřebě TT v této oblasti, ta Brumlovka je podle mne zajímavější a již dlouho se v mých představách objevuje tramvajová estakáda na Spořilov :wink:

Re: Metro D

OdeslatNapsal: 29.12.2007 10:19
od Absolut
Rchard Sadílek: Opakujiprosbu, nakresli to do nějaký mapky. Líp se pak nad tím debatuje.