Re: Metro D
Napsal: 07.6.2010 16:46
A kde to chceš všechno ukončit? Na Veleslavíně vznikne jen provizorní obratiště autobusů a P+R se tam nevejde ani náhodou, proto všichni Kladěňáci a spol. nechají auta k libosti místních v okolních ulicích. Petřiny taktéž jásají.
Další věc. Podstatně větší atraktivnost metra oproti tramvajím
všeobecně uznávaný fakt v golbálu, nikoliv však v jednotlivých částech města. Metro bude atrkativní pro pár lidí v docházkové vzdálenosti na stanici metra. Kolik takových z celé Prahy 6 je? 10%-20%. Ostatní se budou muset smířit s tím, že jim tramvaje a autobusy nepojedou tak často jako před metrem.
Vnitřní okruh Praha staví a už ho chybí celkem málo
Cože? Pořád chybí sehnat někde deset milirad na dokončení Blanky a pokračování -Pelc Tyrolka-Balabenka-Spojovací-Černokostelecká-Hostivař bude stát dalších 20-30 miliard korun.
a jezdila ze Strašnic na Dejvickou a pak pěšky a to je docela dálka
Bože, to je zase argument Já přece nepopírám metro jako páteřní dopravní systém. Já jenom tvrdím, že je pro řešení dopravní obsluhy na Praze 6 naprosto nevhodný. Pro většinu obyvatel Prahy 6 bude metro znamenat zhoršení dopravy, a to za částku 20 miliard. Ptám se, jestli je tohle nutný? A to vůbec nepíšu o tom, že mezi Petřinami a Motolem bude asi pásmák.
Další věc. Podstatně větší atraktivnost metra oproti tramvajím
všeobecně uznávaný fakt v golbálu, nikoliv však v jednotlivých částech města. Metro bude atrkativní pro pár lidí v docházkové vzdálenosti na stanici metra. Kolik takových z celé Prahy 6 je? 10%-20%. Ostatní se budou muset smířit s tím, že jim tramvaje a autobusy nepojedou tak často jako před metrem.
Vnitřní okruh Praha staví a už ho chybí celkem málo
Cože? Pořád chybí sehnat někde deset milirad na dokončení Blanky a pokračování -Pelc Tyrolka-Balabenka-Spojovací-Černokostelecká-Hostivař bude stát dalších 20-30 miliard korun.
a jezdila ze Strašnic na Dejvickou a pak pěšky a to je docela dálka
Bože, to je zase argument Já přece nepopírám metro jako páteřní dopravní systém. Já jenom tvrdím, že je pro řešení dopravní obsluhy na Praze 6 naprosto nevhodný. Pro většinu obyvatel Prahy 6 bude metro znamenat zhoršení dopravy, a to za částku 20 miliard. Ptám se, jestli je tohle nutný? A to vůbec nepíšu o tom, že mezi Petřinami a Motolem bude asi pásmák.