Stránka 34 z 34

Re: Metro D

Napsal: 09.12.2007 17:37
od Richard Sadílek
Všechny návrhy jsou hezké, ale nějak to tu upadlo. A asi vím proč - byla schválena oficiální trasa Déčka: PÍSNICE - Libuš - Nové Dvory - Zálesí - Nádraží Krč - Ryšánka (Olbrachtova) - Pankrác - Nusle - Náměstí Míru - HLAVNÍ NÁDRAŽÍ. Při letmém pohledu na mapu je však zřejmé, že zde trasa nemůže končit, a to že musí zajet dále a to minimálně do oblastí Žižkova, Vítkova či Karlína a pak zřejmě dál určitým směrem. Zde to však není podrobněji rozpracováno, kromě pár studií Tomáše Rejdala a jiných lidí ze serveru metroweb.cz, soudím tedy, že návrhy budou tak rozmanité jako už ty zde uveřejněné (moho by jich být možná i trochu víc:-)). Takže by jste to mohli zkusit, nemyslíte?

Re: Metro D

Napsal: 15.11.2006 1:47
od Jarin Jarin
Flanagan píše:Takto vypadá metro D podle mého návrhu:
VÝHLEDY - Zemědělská univerzita - Nádraží Sedlec - Sídliště Bohnice - KRAKOV - Zoologická zahrada - Korunovační třída - Letenské náměstí - Náměstí republiky - Hlavní nádraží - Jiřího z Poděbrad - Krymská - Nádraží Vršovice - Jezerka - Pankrác - Krčský hřbitov - NA STRŽI - Nádraží Krč - Novodvorská - LHOTKA (každý druhý spoj jede pouze v úseku Krakov - Na Strži).
Já bych tu trasu metra D viděl jako daleko zajímavější (a užitečnější) ve větvené trase: OHRADA - Basilejské nám. - Olšanská - Olšanské nám. - Jiřího z Poděbrad (přestup A) - Vršovické nám. - Nádraží Vršovice - Kloboučnická - Ohradní - Budějovická (přestup C) - Nádraží Krč - Sídl. Krč - Lhotka ( dále jako D1: - Nové Dvory - LIBUŠ) a (dále jako D2: - Kamýk - MODŘANY, Sofijské nám.)

Napsal: 09.9.2006 16:16
od Filippl
no v Parizi to jsou fakt kousicky, treba mezi Temple a Republique nebo v okoli stanic Opera, Auber, St.Lazare
ale vidim jine blbosti...

Napsal: 09.9.2006 11:37
od DJ LA DÉFENSE
majkrosoft píše:dobra blbost,to by se Decko ani nerozjelo ,kazdou chvyli by stavelo. :lol:
Jel si pařížským metrem tam leckde vidíš i do příští stanice :wink:

Napsal: 09.9.2006 10:14
od Filippl
Ano, je to serpentina, metro nejede na Zizkov, Libus/Pisnice a Modrany, 3 krat projizdi pod Vltavou; k tomu pridam jeste zajmave nazvy stanic.
In plus-spojeni Hlavniho nadrazi s Masaryckou

Napsal: 09.9.2006 9:58
od itelv
Není to tak trochu serpentina?

Napsal: 08.9.2006 19:01
od Quetzalcoatl
Nechci Vám kazit náladu, ale toto vední trasy by bylo
a)(jako vše ostatní) VELMI drahé,
b)konstručně opravdu obtížně řešitelné. Doporučil bych se podívat na mapu a zvážit to, že metro má stoupání nejvíce 4%. Stoupání na Letnou by byl problem, jelikož by tunel, již tak dost zahloubený kvůli zástavbě, musel šplhat dost vysoko a i tak by stanice Letná byla dost hluboko. V případě použití VAL nebo jiného lehkého/gumokolového přibližovadla by stoupání bylo větší.

Napsal: 08.9.2006 18:24
od majkrosoft
dobra blbost,to by se Decko ani nerozjelo ,kazdou chvyli by stavelo. :lol:

Metro D

Napsal: 08.9.2006 16:43
od Flanagan
Takto vypadá metro D podle mého návrhu:
VÝHLEDY - Zemědělská univerzita - Nádraží Sedlec - Sídliště Bohnice - KRAKOV - Zoologická zahrada - Korunovační třída - Letenské náměstí - Náměstí republiky - Hlavní nádraží - Jiřího z Poděbrad - Krymská - Nádraží Vršovice - Jezerka - Pankrác - Krčský hřbitov - NA STRŽI - Nádraží Krč - Novodvorská - LHOTKA (každý druhý spoj jede pouze v úseku Krakov - Na Strži).