Sklon se nepočítá jako hodnota úhlu, ale jen jako prostý poměr převýšení/vzdálenost. Takže 62 promile. Pro metro platí maximum 40, nevím, kolik je dnes limit pro tramvaj.Kalanis píše:Nějak takhle? ad1 ad2 Na obyčejný SketchUp v Linuxu dobré. Jinak právě kvůli této smyčce jsem před nedávnem dával dotaz na ty poloměry.
Jinak strýček Google praví, že převýšení je prý 80m (195 a 275 m), trasa po drobné korekci nějakých 1300m a úhel dle AcTan 35,21 promile. Na Trojské je prý až 80 promile.
TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
To je speci CSAD tram .
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
Vždyť jo, je to OK, akorát promile není hodnota úhlu, ale sklonu a to, že je něco ve stávajícím stavu (třeba v Trojské) zdaleka neznamená, že to můžeš navrhnout v novostavbě. Od toho máme ČSN.
Vizu hezké. SketchUp je pěkná hračka Obrázky hezké, bohužel momentálně asi tak reálné, jako provoz modrobílé RT6 v Praze.
Vizu hezké. SketchUp je pěkná hračka Obrázky hezké, bohužel momentálně asi tak reálné, jako provoz modrobílé RT6 v Praze.
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
Nějak takhle? ad1 ad2 Na obyčejný SketchUp v Linuxu dobré. Jinak právě kvůli této smyčce jsem před nedávnem dával dotaz na ty poloměry.
Jinak strýček Google praví, že převýšení je prý 80m (195 a 275 m), trasa po drobné korekci nějakých 1300m a úhel dle AcTan 35,21 promile. Na Trojské je prý až 80 promile.
Jinak strýček Google praví, že převýšení je prý 80m (195 a 275 m), trasa po drobné korekci nějakých 1300m a úhel dle AcTan 35,21 promile. Na Trojské je prý až 80 promile.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
Kalanis:
Podélný sklon TT doporučuju udávat v promile. Jo, mohlo by to být OK. A je tam i dost tunelů, aby se to mohlo postavit
Hezké vizu u ZOO. Stačí zhustit trojúhelníky, vybarvit, dodat 3D bloky lidí, autíček a VO stažené třeba z CADfóra a vybarvit plochy a vyhladit a z fleku by ses mohl nechat najmout nějakýma architektama za 45 kolíků měsíčně Jo a návrh taky pěkný, Metroprojekt to řešil podobně a projednatelné to zatím není, ten vykonsolovaný úsek (ty ho tam máš na pilířkách, ale to je fuk) je problém. Čas ukáže. Barrandovská tramvajová estakáda a tunely v sídlišti byly ze začátku taky nepřekonatelný problém a už tam skoro šest let jezdíme.
Podélný sklon TT doporučuju udávat v promile. Jo, mohlo by to být OK. A je tam i dost tunelů, aby se to mohlo postavit
Hezké vizu u ZOO. Stačí zhustit trojúhelníky, vybarvit, dodat 3D bloky lidí, autíček a VO stažené třeba z CADfóra a vybarvit plochy a vyhladit a z fleku by ses mohl nechat najmout nějakýma architektama za 45 kolíků měsíčně Jo a návrh taky pěkný, Metroprojekt to řešil podobně a projednatelné to zatím není, ten vykonsolovaný úsek (ty ho tam máš na pilířkách, ale to je fuk) je problém. Čas ukáže. Barrandovská tramvajová estakáda a tunely v sídlišti byly ze začátku taky nepřekonatelný problém a už tam skoro šest let jezdíme.
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
Chápeš zcela správně. Tomu se říká politické řešení.Davidson píše:To jsem blázen . Vždyť jsem napsal že Bohnickým vyhovují autobusy protože jsou rychlý a jezdí často. Co by vyřešilo prodloužení intervalu a snížení počtu. To jako že by potom zoufalí lidi z Bohnic chtěli více tu tramvaj. Nechápu.
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
To jsem blázen . Vždyť jsem napsal že Bohnickým vyhovují autobusy protože jsou rychlý a jezdí často. Co by vyřešilo prodloužení intervalu a snížení počtu. To jako že by potom zoufalí lidi z Bohnic chtěli více tu tramvaj. Nechápu.j p píše:To lze resit prodlouzenim intervalu autobusu a snizenim poctu autobusovych linek.Davidson píše: už tady několikrát zaznělo, že Bohnický tu tramvaj nechtěj, proto že jim vyhovují autobusy jsou rychlí a jezdí často
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
To ještě není pořešeno tohle? ad1 ad2
Jinak já nikde nepsal, že ta tramvaj bude ústit hned u prvního paneláku, naopak by se měla začít zahrabávat hned za odbočením z osy Lodžské. A navíc se musí nějak rozdělit stopy silnic K Pazderkám a TT -> a ty se minou právě díky rozdílným možnostem stoupání. Co se složí do parametrů Barrandova a Trojské je OK.
Dál je nutné nechat nivelitu mostu dostatečně vysoko, aby pod ním propluly požadované typy lodí -> na Podbabské v kousku o něco (1m aspoň) zvednout nivelitu. Na druhé straně to znamená se píchnout opravdu k tamnímu výběžku a na most sklouznout (s trojúhelníkem na Trojskou). Pak to pro TT cca vychází 1,1 km x 70m -> 3,6 st (0,064 rad) na stoupání. To je moc?
Autíčka můžou stoupat daleko více (Korunovační, Letenský tunel), takže tam problém není.
Co máme proti snovým návrhům, kromě toho, že jsou zpravidla politicky neprosaditelné?
Toho 2.11. se nechám překvapit.
Jinak já nikde nepsal, že ta tramvaj bude ústit hned u prvního paneláku, naopak by se měla začít zahrabávat hned za odbočením z osy Lodžské. A navíc se musí nějak rozdělit stopy silnic K Pazderkám a TT -> a ty se minou právě díky rozdílným možnostem stoupání. Co se složí do parametrů Barrandova a Trojské je OK.
Dál je nutné nechat nivelitu mostu dostatečně vysoko, aby pod ním propluly požadované typy lodí -> na Podbabské v kousku o něco (1m aspoň) zvednout nivelitu. Na druhé straně to znamená se píchnout opravdu k tamnímu výběžku a na most sklouznout (s trojúhelníkem na Trojskou). Pak to pro TT cca vychází 1,1 km x 70m -> 3,6 st (0,064 rad) na stoupání. To je moc?
Autíčka můžou stoupat daleko více (Korunovační, Letenský tunel), takže tam problém není.
Co máme proti snovým návrhům, kromě toho, že jsou zpravidla politicky neprosaditelné?
Toho 2.11. se nechám překvapit.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
Ale no tak, pane Kalanis...
Jižní trasa má problém pouze tím úzkým místem, co se zatím nepodařilo projednat s Povodím Vltavy.
U Vašeho snového návrhu doporučuji vypracovat podélný profil úseku Podhoří - Bohnice a jeho konfrontaci s ČSN.
Více asi nechci nyní komentovat, po 2.11. zde bude jasněji a žhavěji, tak kdyžtak potom.
Jižní trasa má problém pouze tím úzkým místem, co se zatím nepodařilo projednat s Povodím Vltavy.
U Vašeho snového návrhu doporučuji vypracovat podélný profil úseku Podhoří - Bohnice a jeho konfrontaci s ČSN.
Více asi nechci nyní komentovat, po 2.11. zde bude jasněji a žhavěji, tak kdyžtak potom.
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
TT Troja východně od ZOO je nereálná jen severní variantou kolem Trojského Zámku (ulicí Trojská), kde jsou problémy s převýšením a oblouky s nutností nepopulárních potkávacích míst. Jižní variantou (po nábřeží) koliduje jen s cyklostezkou (v jejíž trase je na ní místo), ZOO (její kraj je nutné upravit, ale zase jí TT obslouží) a dvěma soukromými objekty (kurty zrušením, dům jen hlukem). Jakmile se dostane tato TT za ten tamní skalní cíp, tak je již v klidu a může se napojit na spojku bohnické a suchdolské TT, tedy pokud u Suchdola nebudou dělat ten rondel, co mají v plánu. Pak je třeba dořešit, jakým způsobem se tedy bude TT Troja na spojení Suchdola a Bohnic nacvakávat.
můj snový návrh silnice, mostu a tunelů
můj snový návrh TT s využitím mostu Podhoří a vlastním tunelem do Bohnic
co řeší plánovači s komunikacemi
Tramvaje úřadu plánování si lze domyslet
můj snový návrh silnice, mostu a tunelů
můj snový návrh TT s využitím mostu Podhoří a vlastním tunelem do Bohnic
co řeší plánovači s komunikacemi
Tramvaje úřadu plánování si lze domyslet
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
Já vím, že na Dejvické autobusy těžko stíhaj. Otazník je, kolik by jezdilo lidí z C přes Bohnice. Byla dělaná nějaká studie či požadavek obvodů? A opačným směrem až bude hotový okruh tak bude příměstská doprava včetně osobní jezdit spíš tam, než aby jezdila tram ze Suchdola směr Letňany. Myslím, že po prodloužení trasy A a zprovoznění okruhu dojde k částečnému přesměrování příměstské dopravy na trasu C.Ploki píše:mozna by jsi se divil, kolik studentu jezdi denne na Suchdol. Vcetne obyvatel teto mensi ctvrti to da pres dvacet tisic! A to do toho nezapocitavam regionalni autobusove linky.mart337 píše:...navíc linkou jedoucí na Suchdol. Tam ti pojede něco študáků na hnojárnu a v opačném směru moc lidí ze Suchdola do Bohnic ...?
Naprimeni jde udelat mozna tak na mape, ale je to celkove slozite - mas zde zoo.mart337 píše:To by chtělo víc napřímit a vzít to nějak na Podbabu okolo SZ okraje ZOO a mostem přes čistírnu. Pak by to spojení bylo dost rychlé na MA.
je zde chranenna krajinna oblast a botanicka zahrada k tomumart337 píše:Mě by se líbila jedna varianta, nevím jak dalece by byla schůdná. Propojit křižovatku Lodžská - K Pazderkám nějak dolů do Tróje (tam by byly asi dost velké problémy se zástavbou) a nebo - což mi připadá reálnější - ke stanici Nad Trójou.
Smysluplnější by bylo propojení tram někde trochu blíž k centru. Pravda je, že spádové podmínky v oblasti SZ od ZOO neznám podrobně, ale určitě by se to dalo nějakým zahloubením, či mostem vyřešit, vždyť i tvůj návrh tato řešení využívá. Nevím jaký problém by byl provoz nad ČOV. Trasu východně od ZOO jsem sám považoval za nereálnou.
Co se týče spojení ke stanici Nad Trójou, měl jsem na mysli vést trasu okolo botanické zahrady, ale nevěděl jsem o CHKO. Ta by se dala obejít buď z východu v místech ulice K Haltýři a nebo třeba tunelem pod těmito CHKO k ulici Pod Havránkou a Nad Trójou.
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
To lze resit prodlouzenim intervalu autobusu a snizenim poctu autobusovych linek.Davidson píše: už tady několikrát zaznělo, že Bohnický tu tramvaj nechtěj, proto že jim vyhovují autobusy jsou rychlí a jezdí často
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
mozna by jsi se divil, kolik studentu jezdi denne na Suchdol. Vcetne obyvatel teto mensi ctvrti to da pres dvacet tisic! A to do toho nezapocitavam regionalni autobusove linky.mart337 píše:...navíc linkou jedoucí na Suchdol. Tam ti pojede něco študáků na hnojárnu a v opačném směru moc lidí ze Suchdola do Bohnic ...?
Jestli se chces o tom sam presvedcit, doporucuji si stoupnout rano pobliz nastupniho ostruvku linky 107 na Dejvicke a pozorovat, jak tam kmita jeden precpanej kloubovej autobus za druhym zcela precpane...
Pokud jsi tou vetou myslel spojeni z Bohnic nekam na osmicku nebo do severovychodni ci vychodni casti mesta, urcite tam cestuje hodne lidi, dneska vsak celkem zdlouhave (a pricteme opet i cestujici z regionalni dopravy)
Naprimeni jde udelat mozna tak na mape, ale je to celkove slozite - mas zde zoo. Vychodne by to leda slo mezi zoo a trojskym zameckem, jenze to pak vyzaduje se estakadu pro tramvaje, ale primo serpentyny - prevyseni je zde silene velike. A zapadne? tam je problem zase se zatocenou Vltavou. Vezt tramvaj na brehu vedle zoo nepujde nejspis kvuli nejake norme na ochranu zvirat - takze zbyva posledni reseni a to je lysolajska strana Vltavy. A zde jsou dve moznosti - bud od konce lysolajskeho udoli na druhou stranu most a klikatice strme nahoru do Bohnic nebo viz muj navrh http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8& ... 896ba&z=13mart337 píše:To by chtělo víc napřímit a vzít to nějak na Podbabu okolo SZ okraje ZOO a mostem přes čistírnu. Pak by to spojení bylo dost rychlé na MA.
je zde chranenna krajinna oblast a botanicka zahrada k tomumart337 píše:Mě by se líbila jedna varianta, nevím jak dalece by byla schůdná. Propojit křižovatku Lodžská - K Pazderkám nějak dolů do Tróje (tam by byly asi dost velké problémy se zástavbou) a nebo - což mi připadá reálnější - ke stanici Nad Trójou. Tam by podle mne prostor pro napojení na stávající trať byl a táhnout trasu ulicí Nad Trójou a dále pod zástavbou pod Čimickou k Lodžské. Kdyby se tudy vedla třeba 17, tímto spojením by se obyvatelé z Bohnic mohli svézt nejen jedním směrem na Kobylisy (Střelničnou), ale také druhým směrem na Nádr. Holešovice.
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
Já myslel místo 17.mart337 píše:.... Další linku (obdoba linky 2) vést do Ďáblic je nesmysl, tam by nikdo třetí linku neschválil, když tam je metro. A problém ukončení krátké linky od Bohnic na Kobylisy je ten, že Střelničná (Březiněveská) je jednosměrná pouze do centra a odbočení nahoru k vozovně není reálné bez zbourání domu na rohu. Tam se oblouk vpravo nenacpe. A smyčka v oblasti Stírky?
Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice
V Březiněveské není problém zřídit odbočení k vozovně, už tam i jednou bylo - viz páteřní stránky.
Když už se tu mluví o napojení Bohnic a Čimic od vozovny, co třeba přeložit trať z Klapkovy do Horňátecké, aby se obsloužilo i kobyliské sídliště.
Když už se tu mluví o napojení Bohnic a Čimic od vozovny, co třeba přeložit trať z Klapkovy do Horňátecké, aby se obsloužilo i kobyliské sídliště.