Stránka 7 z 12

Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice

Napsal: 07.11.2009 11:38
od P_V
Mosty v centru mají rampy, občas ne úplné, ale plně úrovňové napojení je spíš výjimkou. Libeňský od Libně, z ostrova a příprava z Holešovic, Hlávkův a Štefánikův z obou stran, Čechův u Letné, Mánesův má přípravu (naštěstí plány na komunikaci skrz Malou stranu byly zavrženy), Legií u divadla, Jiráskův a Palackého na Smíchově...

Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice

Napsal: 06.11.2009 19:21
od Absolut
Dovolil bych si ve vší skromnosti dát za pravdu panu Plokimu v příspěvku z 06.11.2009 15:57

Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice

Napsal: 06.11.2009 17:39
od mart337
Ploki píše:Nemusis mit najezdove rampy, vzdyt je nema ani vetsina mostu v centru :-)
No to záleží na tom, jak vysoko bude vedena tram trať. Pokud bude v úrovni železnice, tak auta ty rampy budou potřebovat. Pokud v úrovni silnice, tak je otazník jestli se tam ten most vejde. Pokavad vím tak za větších povodní dochází k zaplavování této silnice (v roce 2002 musely autobusy jezdit jinudy). Někam se ti musí vejít mostní konstrukce. Mohla by se zvýšit i niveleta silnice, ale jelikož je to plánováno jako mítní okruh, tak si tam další křižovatku se světly neumím představit.

Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice

Napsal: 06.11.2009 15:57
od Ploki
Nemusis mit najezdove rampy, vzdyt je nema ani vetsina mostu v centru :-)

Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice

Napsal: 04.11.2009 21:31
od mart337
Souhlasím, že je to vše ještě ve hvězdách a že se vše může změnit. Jen vycházím ze zde uveřejněné mapy UP Prahy. Trať do Suchdola není vedena tunelem, jak si to přejí obyvatelé Lysolají, ale podle železniční tratě. Za Lysolajským údolím je odkloněna pod železniční tratí do tunelu směrem na Suchdol a tedy zcela mimo Sedleckou křižovatku. Tím pádem mě severní napojení vychází trochu složité. Pro auta ten most asi nebude, protože v oblasti kde je zakreslen rozhodně není místo pro nájezdové rampy.

Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice

Napsal: 04.11.2009 21:18
od Ploki
Pánové, nezapomeňte, že trať přes Tróju velice závisí na tom, která ze dvou variant SOKP se začne stavět. Jak je vidět v ÚP, Magistrát nově u varianty J počítá s mostem přes Vltavu u Lysolajského údolí. Zda bude pouze pro tramvaje/chodce/cyklisty nebo i pro auta, je zatím ve hvězdách (nevíte o tom někdo něco?). V případě varianty Ss je možné stavět most ze Sedlce do Bohnic, jak navrhuje například Suchdol nebo můžete vidět v mém návrhu.
Dokud se nerozhodně o definitivní variantě severní části SOKP, můžeme si zde vymýšlet cokoliv

Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice

Napsal: 04.11.2009 19:18
od mart337
Kalanis píše:Pane Marte337, nemáte pravdu. Již jsem tu posílal viza (stránka zpátky), kde je vidět, jak by to šlo spáchat. Metroprojekt to prý navrhnul podobně ,pravil Absolut, a teď to stojí na úřednících. Další možnost je to prostě napojit "z druhé strany" - od mostu z Podbaby - a tím přerozdělit zátěž, kterou ZOO generuje, na víc směrů. Smyčku Troja to extra nezmění, stejně má být nakonec obdobou smyčky Hlubočepy.
All: Suchdolský dopis zas funguje a zálohu mám pro jistotu také u sebe.
Pane Kalanis, nezlobte se, ale vaše varianta z předchozí stránky je sice hezká, ale myslím si, že má jednu vadu. Vaše trať a smyčka u zdi parku Trojského zámku předpokládá, že je tu terén stejně vysoko, jako je vysoká ochranná hráz okolo ZOO. Delší dobu jsem tam nebyl, ale když se dívám na fotomapu Prahy, tak oblast parkoviště u řeky u ZOO a zámeckého parku je o dost níž (odhad cca 2 - 3 m). Takže pokud nechcete vést trať zátopovým územím, tak ji musíte o tento rozdíl zvednout a to už se dostáváte výškově někam na úroveň vrchu zdi parku. Navíc vaše varianta se určitě nebude líbit povodí, protože když si srovnám šířku mostu (provizoria) v Troji a prostoru u parku, tak trať bude zasahovat do toku i za normálního stavu, natož za povodně.
Vést trať z druhé strany - prosím, ale smyčka stejně bude v zátopě. Zvyšovat terén kvůli stávající zástavbě určitě nepůjde. Teoreticky by to tak i mohlo být, nějak by se to dalo i mobilně ochránit.
Jak už jsem někde psal, mě by se líbilo, kdyby se nový most vedl okolo západní strany ZOO (zde by se třeba mohl udělat druhý vchod) a pak směrem přes ČOV na Podbabskou směrem k plánované provizorní konečné u bývalých garáží Dejvice. Napojení mostu u Sedlce teď bude problematičtější, neboť podle mapy návrhu UP se trať u Sedlce má vést tunelem úplně mimo návrh "rondelu".

Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice

Napsal: 04.11.2009 16:58
od Absolut
Dovolil bych si malinko oponovat, aktuální koncept ÚP svědčí o maximální ochotě a odvaze, hraničící až s nadšením.

Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice

Napsal: 04.11.2009 16:12
od Kalanis
Já také nepsal něco o reálnosti a stavbě v blízké době. Já drbnul, že ochota k akci těch, co o novotách a vydávání pokynů k jejich realizaci rozhodují, je minimální. :wink:

Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice

Napsal: 04.11.2009 14:35
od Absolut
Pane Kalanis, ale já jsem neřekl nic o tom, zda byl ten návrh shledán jako reálný. Jen jsem konstatoval, že to již někdo jiný obdobně vytvořil.

Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice

Napsal: 04.11.2009 14:31
od Kalanis
Pane Marte337, nemáte pravdu. Již jsem tu posílal viza (stránka zpátky), kde je vidět, jak by to šlo spáchat. Metroprojekt to prý navrhnul podobně ,pravil Absolut, a teď to stojí na úřednících. Další možnost je to prostě napojit "z druhé strany" - od mostu z Podbaby - a tím přerozdělit zátěž, kterou ZOO generuje, na víc směrů. Smyčku Troja to extra nezmění, stejně má být nakonec obdobou smyčky Hlubočepy.
All: Suchdolský dopis zas funguje a zálohu mám pro jistotu také u sebe.

Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice

Napsal: 02.11.2009 14:47
od mart337
Kalanis píše:Tak definitivně vylezl návrh ÚP a hlavně jeho MAPA!
S TT z Bohnic do Podbaby jsem se seknul minimálně :D . Ještě ta kolem ZOO a je to =D> .
mart337: Ano, TT u ZOO by měla být postavena severně od stávající stezky a mírně zasáhnout do prostoru ZOO. Ale zároveň by měla tvořit její protipovodňovou hráz, která nyní končí u lávky na zdi zámku Troja a tedy ZOO nechrání. Samozřejmě, že bych ji nedimenzoval na vodu cca 500 let, ale menší. Uříznutí pruhu ZOO se vykompenzuje právě jejím daleko lepším napojením na MHD.
Se ZOO jako takovou souhlasím, ale problematické místo je zámek Troja a jeho park. Jeho obvodová zeď prakticky přiléhá až k řece. Tak tam nemáš šanci nějakou tramvajovou trať nacpat (leda bys ji zahrabal pod park). V této oblasti nejspíš bude povodňová ochrana řešena nějakou montovanou stěnou, jako na Malé Straně. Žádnou hráz ti tu stavět nebudou. A že by kvůli tramvajové trati zmenšovali park o tom dost pochybuju.

Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice

Napsal: 02.11.2009 14:40
od Proxy
Absolut píše:Btw kdyby někdo uměl stáhnout v nějakém rozumném rozlišení výkres Doprava a třeba zazipovaný poslat mejlem, tak bych byl docela vděčný.
Staženo, uloženo, odesláno :wink: výběr toho nejdůležitějšího...

Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice

Napsal: 02.11.2009 14:27
od Absolut
Pane Mope, já přesně vím, co tam je :) Jen ta výsledná grafická podoba se mi líbí a v podobě jpg nebo pdf bych si to s chutí uschoval, aby bylo v roce 2011 s čím porovnat výsledný ÚP.

Re: TT Kobylisy - Sídliště Bohnice

Napsal: 02.11.2009 14:20
od MOp
Absolut píše:Btw kdyby někdo uměl stáhnout v nějakém rozumném rozlišení výkres Doprava a třeba zazipovaný poslat mejlem, tak bych byl docela vděčný.
tento vykres bych take bral. jinak muzete byt v klidu, vase prace tam jsou. :-)