TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod 9001 v 20.11.2017 10:22



Brácha radního potřebuje na dovolenou Víc bych v tom bohužel nehledal...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod MM-Mikulovsky v 20.11.2017 10:15

tak snad se to konečně pohne k brzké realizaci a tím vznikne možnost:
1.) krátké varianty nahrazení TRAM současných linek BUS190 a TRAM21
2.) plánovaných i mimořádných odklonů alespoň části (cca 1/2) spojů TRAM při stržené TV Výtoň nebo Plzeňka
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod von Špilberk v 20.11.2017 10:03

von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod P_V v 15.9.2016 14:35

Naposledy se rozšiřoval Palackého most v 50. letech, a navíc to o dva metry netrefili, je to furt málo. :) Proto by se to mělo od začátku navrhnout s oddělenou TT.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod MPL v 15.9.2016 14:25

P_V napsal:
von Špilberk napsal:Já bych ten most navrhnul tak, aby se dal později rozšířit a výhledově tam auta pustit. 8-)
Nejlépe tak, že TT bude na mostě od začátku na samostatném tělese s otevřeným svrškem, a buspruhy a cyklopruhy okolo. Jiná forma "rozšiřování" je do nejbližší generální opravy mostu politicky neperspektivní (a možná ani při té GO, viz Libeňský most)
Vzpamatuj se! Kdy naposledy se v Praze něco ROZŠIŘOVALO? Já slyším jen o plánech na humanizaci (čti ZUŽOVÁNÍ)
MPL
Uživatel
 
Založen: 06.1.2010 8:29

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod P_V v 15.9.2016 11:23

von Špilberk napsal:Já bych ten most navrhnul tak, aby se dal později rozšířit a výhledově tam auta pustit. 8-)
Nejlépe tak, že TT bude na mostě od začátku na samostatném tělese s otevřeným svrškem, a buspruhy a cyklopruhy okolo. Jiná forma "rozšiřování" je do nejbližší generální opravy mostu politicky neperspektivní (a možná ani při té GO, viz Libeňský most)
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod von Špilberk v 15.9.2016 10:18

A dokonce i vrchní Hrubeš je pro, takže je to dobrý... :lol:

Já bych ten most navrhnul tak, aby se dal později rozšířit a výhledově tam auta pustit. 8-) Obecně: Praha má mostů málo a pak vznikají kolony na komunikacích, které k těm mostům vedou. Víc mostů by nemuselo vůbec znamenat víc aut, jen by to mohlo znamenat méně najetých km, tedy i méně emisí a hluku. Takže i most pro IAD je ekologická stavba. 8-)
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod P_V v 15.9.2016 10:08

Tak prý začali s přípravou mostu :)
Prý bude sloužit jen tramvajím, busům a pěším. Obávám se aby to neskončilo tak, že kvůli tomu a úspoře bude mít jen dva jízdní pruhy společné s kolejemi, a o pár let později, po nových volbách, na most pustí i auta.
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod 9001 v 05.3.2016 20:39

MM 1) V okolí je slušná zastávba, která generuje poměrně velkou poptávku. Ze 193 se přestupuje hrana x hrana na NBS :wink: Ano z C tam nějaká menší část bude, ale i tak by si naštval hodně lidí naprosto zbytečně.

2) Do takovéhle křižovatky nacpat takhle blbě tramvaj je za mě blbost. Třeba někdo znalejší napíše něco jiného, ale moc v to nevěřím...

Podstatné je, že tvůj návrh je na úrovni 10 letého děcka co umí kreslit do mapy :roll:
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod MM-Mikulovsky v 05.3.2016 20:08

9001 napsal:MM: Problém bych viděl v tom, že současná zastávka u metra Pražského povstání generuje tak 40% cestujících pro 18... Takže zrušit takto významnou zastávku vidím jako velký problém...

K samotnému ukončení na Pankráci... Za tohle by tě asi všichni pověsili do průvanu. Do už tak složité křižovatky, narvat ještě esíčkově tramvaj... Proč to radši necpat před Motokov? Tak by se přejely dva pruhy a hotovo.
1.) #-o kdo asi tak tvoří (tebou uváděných) 40% cestujících l.18 generovaných Pražským povstáním :?:
=M=C, které je i na Pankráci
BUS l.193, která je i na Pankráci
či BUS l.121 (mezi Kavkami a Podolskou vodárnou), které by se při zrušení TT daly posunout zastávky Pražského povstání na Nám. Hrdinů = do docházkové vzdálenosti k TT "okolo" Vrchního soudu?
2.) #-o Co je na křižovatce ulic Na Pankráci a Hvězdova složitého :?:
Dle mé osobní znalosti se jedná:
a) o naprosto běžné křížení dvou více (dvou až tří - při přidaném levém odbočováku) pruhových silnic.
b) o křižovatku, v níž je obousměrně poddimenzován čas pro průjezd vozidel mezi jižní a východní větví, který by byl prodloužen o čas výjezdu TRAM DC z mnou navržené nástupní zastávky dočasného obratiště typu trojúhelníku

NAVÍC PODSTATNÉ JE, ŽE MŮJ NÁVRH DOČASNÉHO OBRATIŠTĚ TT PANKRÁC BY SE MĚL VYHÝBAT PROSTORU PRO VÝSTAVBU =M=D (VČETNĚ, ZDE NĚKÝM ZMÍNĚNÉHO, PODCHODU POD UL. NA PANKRÁCI PROPOJUJÍCÍHO JEHO VESTIBUL S VESTIBULEM =M=C :!:
Naposledy upravil MM-Mikulovsky dne 05.3.2016 22:01, celkově upraveno 1
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod slonik v 05.3.2016 18:31

18 by na Pankrác rozhodně smysl měla, cesta do oblasti Vršovic, Karláku a Národní by jinak z D vyžadovala několik přestupů. Ale to by to chtělo postavit rovnou se smyčkou... Jinak by ještě dávala smysl 7, krátká a nekonfliktní trasa a aspoň ten Anděl. Ale to by zase řvali ve Vršovicích :?
Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
 
Založen: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod 9001 v 05.3.2016 17:06

Osobně bych dal přednost tomu, aby se D postavilo už rovnou do centa, aby se tohle nemuselo řešit...

Obsazenost C v tom úseku, kde by se měla stavět tramvaj o něco klesne díky D, takže trochu vyhozené peníze.
To už radši postavit tramvaj do Malešic a nebo protáhnout tramvaj od Strašnické ulicí v Olšinách :devilsmokin
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod Blaueminence v 05.3.2016 11:22

9001 napsal:Tramvaj po 8 to moc nevytrhne...

Až bude na Pankrác přijíždět tak o třetinu víc cestujících než nyní, zejména pak Středočechů, pro které bude parkování podél D velmi pohodlné, ještě si na mě vzpomenete. Každé, byť minimální "vytrhnutí" zde bude dost znát. Řada těchto nových cestujících jistě bude chtít směrem na Synkáč a dále a bez prodloužení budou nuceni jet jednu stanici narvaným metrem. Kdysi se tramvaje rušily kvůli souběhu s metrem a když je metro přeplněné, mohou se ze stejných důvodů opět zavést. Kudy přesně to bude je v zásadě jedno, původní středový pás jistě není jediná alternativa.
Blaueminence
Uživatel
 
Založen: 04.3.2012 21:48

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod von Špilberk v 05.3.2016 11:11

MMM, 9001: oni na Pankráci plánují jen přejezd (jako byla Letná), protože je to "dočasně", než se to prodlouží dál přes Budějovickou na Dvorce. Takže se nikdo nebude chtít patlat ani s trojúhelníkem, ani smyčkou. (I když by se před Motokov určitě vešla.)
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod 9001 v 05.3.2016 11:00

MM: Problém bych viděl v tom, že současná zastávka u metra Pražského povstání generuje tak 40% cestujících pro 18... Takže zrušit takto významnou zastávku vidím jako velký problém...

K samotnému ukončení na Pankráci... Za tohle by tě asi všichni pověsili do průvanu. Do už tak složité křižovatky, narvat ještě esíčkově tramvaj... Proč to radši necpat před Motokov? Tak by se přejely dva pruhy a hotovo.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Další

Zpět na Budoucnost

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 1 návštěvník

cron