TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod Absolut v 07.2.2010 14:02

MM-Mikulovsky: Jste snílek. Možná až moc velkej.

K Vašim bodům:

1.) Ohledně významu sohlasím, je velký, ale je to význam zcela jiného druhu než Barrandov, Barrandov je koncový úsek, tohle je tangenciální spojka loklálních center.

2.) S těmi mimoúrovňovými kříženími se podle mého názoru šeredně mýlíte. Snaha o nové mimoúrovně v této oblasti Prahy může myšlenku této TT jedině definitivně pohřbít. Což snad nechcete.

3.) Svršek zatravněný u TT cedené na pozemní komunikaci má nezanedbatelné vazby na šířkové uspořádání jízdních pásů pro IAD okolo této trati. Rozumně nelze toto do Jeremenkovy nacpat ani kdyby čert na koze jel. Mosty a tunely viz bod 2)

4.) Podolské nábřeží bude, ale asi až 2012. Tam tráva udělat jde. Pokud ji někdo zaplatí. Z hlediska údržby TT je totiž tráva luxusní zbytečnost. Aby nedošlo k nějamé mýlce, zatravněné TT mám rád a líbí se mi, jen hodnotím i praktické hledisko.

5.) To by bylo fajn. Víte, proč jsou výtahy poruchové v CZ a třeba v DE ne? Zamýšlel jste se nad tím někdy?

6.) Kolejové uspořádání s ostrovním nástupištěm je detail, hezký, ale detail. Funguje to mimochodem ve Volgogradu a v Krivoj Rogu. Problém podpovrchových úseků v dané lokalitě je ale zásadní, a to ověřená špatná dostupnost zastávek. Víte, on je tam jaksi kopec. A jakmile se dole za Dvorcemi zahloubíte, tak potom při maximálních dovolených stoupáních v trati i v zastávce jste furt dost pod zemí a v zástavbě se docela blbě hledala místa pro výstupy. O ceně takoévho megalomanského projektu, o provádění stavby a o vlivu na zástavbu nemluvě. Nejreálnější byla nakonec tunelová TT Dvorce - Kavčí Hory - Pankrác, ale tam zase byla skoro nulová místní obsluha, byla tam ražená stanice Kavčí hory (moc hezká :)) a hloubená Sídliště Pankrác a dost blbé vjezdy a výjezdy, postavit by to šlo, ale ve výsledku to byl spíš negativní průkaz, že takto opravdu ne.

7.) Zastávka Budějovická d.c. v ulici Pacovské je krásná idea, ale ve Vašem směru pojíždění vychází o dost hůř napojovací oblouky do trati, děláte nové křižné body v trati a jste v kolizi s obratištěm BUS, které tam prostě zůstane (zmizí příměsto, ale a-192 a a-BBC bude). Kromě toho TT s oblouky R=25 v ul. Pacovská je opět těžko projednatelná s obyvateli přilehlých domů. Mimochodem, pokud změníte směr pojíždění, tak se tam smyčka krásně vejde.
Vymlátit zelený pás pro TT je odvážné, víc Vám k tomu asi říct nemohu. Vaše ostrovní nástupiště zastávky Na Strži je v přímé kolizi se stanicí metra I.D "Olbrachtova" a nelze jej takto realizovat, doporučuji získat více informací o trase I.D. Ale idea je to krásná a při prosazení změny I.D. by to šlo. Nějak jsem nepostřehl, kam nacpete výjezdovou rampu před zast. Nové podolí? Které občany naštvete? Jak zajistíte průjezdnost Jeremenkovy u rampy? To vůbec nekomentuju cenu, asi máte za kamaráda hodně bohatého aravského šejka.

8.) Doporučuji uvažovat v těchto záměrech s tím, že mezi Smíchovským nádražím a Lihovarem bude nově využita plocha Lihovaru a budou zde frekventované vjezdy a výjezdy. Jednou to tak bude.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod MM-Mikulovsky v 06.2.2010 18:44

Absolut napsal:A hele, zajímavé vlákno.

....Ohledně významu této TT - ten začíná a končí na Podolském mostě. Trať směrem z Budějovické k Michelské je už takový bonus. Alespoň tak to vyšlo v modelech pohybů cestujících. Směr Jižní město - Smíchov je dost silný a jeho převedením z Ječné nějam jinam se skutečně dost získá. Mimochodem k těm tunelovým úsekům - prověřovaly se, ale vyšly neskutečně drahé a hodně nevhodné z hlediska vlivu na obyvatelskvo (blbě umístěné zastávky, nutnost zachování autobusu, likvidace zeleně nebo demolice u vjezdů, kolize se stanicí m-D Olbrachtova...).

Úvaha o mimoúrovňové tramvajové křižovatce (prostý kříž) na Dvorcích je s prominutím neprojednatelná kravina. Tedy alespoň dnes, kdy jsou megalomanské stavby pochybného významu považovány za "nehezké dědictví minulé doby". Třeba to za pár let bude jinak. Ale dnes, tedy v současné novém konceptu ÚP tedy opravdu ne.

Ohledně toho protestu - dalo se to čekat, lidi které jsme od 80. let intenzivně učili, že tramvaj = T3 na BKV budou protestovat pořád. Navíc ti v Podolí vidí na Podolském nábřeží příklad, jak vypadá tramvaj. Takže 99% lidí, co podepsali tu petici se jistě ani omylem nešlo informovat na URM na skutečnou studii TT a prostě si jenom myslí, že jim to sebere jejich milovaná parkovací stání a bude to dělat hluk a proto je to fuj. Proč by se taky prostý lid informovalna zodpovědných místech, když jim nějaký tvůrce petice naservíruje svůj názor. Moje přítelkyně tak fungovala taky, když jsme ještě bydleli na Olbrachtově ulici a koukala mi přes rameno do projektů TT v téhle oblasti. To samé s tou zelení - poloha mosti nevznikla metodou "no tak třeba tady", ale s cílem co nejmíň poškodit Žluté lázně a udělat zastávku spoelčnou pro směry Centrum - Modřany i Smíchov - Pankrác, která by měla navíc super docházkovou vzdálenost k plaveckému bazénu i ke Žlutým lázním.

Také považuji zmíněnou TT za velice přínosnou, ale myslím si, že není moc velká naděje na její postavení. Je to sen bláznů, ale moc hezký sen.


1.) Významově je dle mého názoru propojení Budějovické (metro C) a Smíchovského nádraží (metro B) přes Dvorce a Lihovar srovnatelné s Barandovskou TT.

2.) Významu TT musí odpovídat její podoba - mimoúrovňová křížení s kapacitními směry IAD (Podolské nábř., Na Strži) a ostatní jištěna SSZ (spínanou jízdou TRAM).

3.) Svršek otevřený (v mimoúrovňových částech - odhlučněných buď zakrytím zahloubených částí železobetonovou deskou a vozovkou pro IAD nebo protihlukovými bočnicemi na mostních konstrukcích)/zatravněný (v úrovňových úsecích) - vlastně vše jako na uváděné nejmodernější TT v Praze.

4.) Letos na to určitě nedojde (díky naplánované REK v Myslíkově, na Lehovci, Plzeňské atd.), ale snad tedy již příští rok. TT na Podolském nábřeží od Přístaviště cca po Podolskou vodárnu potřebuje rekonstrukci - již během předloňské výluky v Braníku a Modřanech se u DP psalo, že se počítá s rekonstrukcí tohoto úseku během některého z následujících roků a to do podoby současně moderní - zatravněné!

5.) Snad se po takové úpravě zmiňované návazné - nyní špatné TT podaří vysvětlit i neznalým (ani po Praze nescestovaným - Barandov, Vysočany, Strašnice), že tramvaj není prehistorický, ale skutečně moderní dopravní prostředek s mnoha výhodami i ve srovnání s metrem (i zahloubené či naopak vyvýšené zastávky bezbariérově přístupné - pomocí šikmých přístupových ramp a ne poruchových výtahů a podobných zařízení)!

6.) Napadlo někoho co se praktičnosti zastávek v podpovrchovém (zahloubeném a zakrytém) úseku týče využít prohození traťových směrů? Žádný předpis neříká, že TRAM musí jezdit po pravé koleji - z D 1/2 doslovně cituji: " § 27 - Jízda na dvoukolejné trati, odstavec 1. Na dvoukolejné trati jezdí tramvaje zpravidla po pravé koleji ve směru jízdy." Sice to má pokračování ve smyslu, že po levé pouze na služební příkaz, ale i "Způsob jízdy při výjezdu a zatahování do vozoven a dílen je určen místními provozními poměry." Čili stačilo by doplnit další odstavec znějící např. "V úseku mezi zastávkami Budějovická - Nové Podolí se na TT jezdí po levé koleji - přejezdy přes křížení na koncích úseku jsou řízeny SSZ a při jeho nefunkčnosti dopravními značkami." Vždyť kdesi v zahraničí to tak funguje (byly na zdejším webu uveřejněny i fotky).

7.) Zastávka Budějovická DC (na Pankrác) by byla v ulici Pacovské (lidé od Smíchova po vystoupení z tram by sešli přímo stávajícím širokým schodištěm pod přilehlou kancelářskou budovou k severnímu vestibulu a následně na nástupiště stanice metra C) a ZC (na Dvorce) by se nacházela z druhé strany uvedené budovy v ulici Olbrachtově (toto uspořádání by umožnilo, díky vestavěným výhybkám, manipulační otáčení vlaků po traťových kolejích). Zastávka Krčská by na nové TT nebyla (stejně by ji nadále obsluhovaly autobusy jezdící na/přes Zemanku a TT by od Budějovické klesala v prostoru současného zeleného pásu mezi souběžnými ulicemi Pacovská a Olbrchtova, aby právě cca v místě této zastávky byla pod povrchem a zatočila pod střed vozovky v ulici Olbrachtově). Ostrovní nástupiště podpovrchové zastávky NA Strži by bylo pod křížením se stejnojmennou ulicí (a se svými přístupy ze středových dělících pásů ulic Olbrachtovy a Jeremenkovy by tvořilo pod ulicí Na Strži podchod + měl by z podchodu/tram nástupiště vést výtah a schody na nástupiště trasy metra D vedené do kříže těsně pod ním). Již povrchová zastávka Nové Podolí by byla umístěna oproti současné BUS východněji (Cca těsně za vyústěním ulice Nad Kolonií a Schodů od ul. Pujmanové. Přístup na zastávku by měl vzniknout z nového nadchodu na severu ulice Jeremenkovy ukotveného mezi výše uvedenými schody a na jihu v protějším svahu, v němž by měl být napojen na ulici Hudečkovu. Za západním koncem nástupiště této zastávky by měli být protisměrné koleje překříženy nazpět do běžného uspořádání a to tak, že by přednost dávala tramvaj stojící v zastávce – směřující na Dvorce.) Poslední zastávka Pod Pekařkou by se nacházela cca v místě současné autobusové. Toto uspořádání zastávek by nejlépe optimalizovalo na přibližně stejně velkou vzdálenost mezistaniční úseky mezi Budějovickou a Dvorci.

8.) Rekonstrukci potřebuje i TT mezi Smíchovským nádražím a Hlubočepy. V úseku společném s TT Smíchovské nádraží - Lihovar - Dvorce - Budějovická by bylo dobré nové uspořádání TT ve vozovce, aby TT nevedla těsně kolem parkujících aut. Díky přisunutí TT k železniční trati (kolej ZC - na Barandov/Dvorce pojížděna běžně i IAD), by vznikl při východním okraji ulice parkovací pruh, mezi nímž a TT by byl pruh průběžný, díky němuž by zajíždějící/vyjíždějící vozidla nezdržovala TRAM.

PS: To že jsem minimálně "trochu blázen do tramvají" vím dobrých 15 let, ale na druhou stranu už tehdy na střední umělecké mě také spolužáci/spolubydlící klasifikovali na "snícího realistu" - dle jejich mínění jsem totiž sebe šílenější nápad přibližoval současným možnostem i za cenu, že to nejlepší z něj vymizelo!
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod MOp v 06.2.2010 14:19

Pan A. nemuze ani naznacovat - blizi se to tomuto odkazu: http://www.trolejbusyvpraze.net/Vizuali ... most_1.JPG
Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
 
Založen: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Blázen a kritik, který zhasl u Bucků.

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod KGX 63 v 06.2.2010 13:44

A mohl byste pane Absolute naznačit napojení TT na druhém břehu to jest oblast Zlíchova? Tam to asi musí být docela oříšek, ne?
Uživatelský avatar
KGX 63
Uživatel
 
Založen: 30.1.2007 13:16
Bydliště: jižní konečná metra C

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod Absolut v 06.2.2010 12:31

A hele, zajímavé vlákno.

Studie na vedení tramvajové trati v Jeremenkově ulici existují, já osobně vím o dvou s časovým rozdílem období vytvoření téměř 20 let. V té aktuální se vůbec nezasahuje do stávající zeleně a ponechává se i podélné parkování v Jeremenkově ulici. Cena za to je docela vysoká - tramvaj jede v některých úsecích ve společném koridoru s nekolejovou dopravou. Ohledně významu této TT - ten začíná a končí na Podolském mostě. Trať směrem k z Budějovické k Michelské je už takový bonus. Alespoň tak to vyšlo v modelech pohybů cestujících. Směr Jižní město - Smíchov je dost silný a jeho převedením z Ječné nějam jinam se skutečně dost získá. Mimochodem k těm tunelovým úsekům - prověřovaly se, ale vyšly neskutečně drahé a hodně nevhodné z hlediska vlivu na obyvatelskvo (blbě umístěné zastávky, nutnost zachování autobusu, likvidace zeleně nebo demolice u vjezdů, kolize se stanicí m-D Olbrachtova...).

Úvaha o mimoúrovňové tramvajové křižovatce (prostý kříž) na Dvorcích je s prominutím neprojednatelná kravina. Tedy alespoň dnes, kdy jsou megalomanské stavby pochybného významu považovány za "nehezké dědictví minulé doby". Třeba to za pár let bude jinak. Ale dnes, tedy v současné novém konceptu ÚP tedy opravdu ne.

Ohledně toho protestu - dalo se to čekat, lidi které jsme od 80. let intenzivně učili, že tramvaj = T3 na BKV budou protestovat pořád. Navíc ti v Podolí vidí na Podolském nábřeží příklad, jak vypadá tramvaj. Takže 99% lidí, co podepsali tu petici se jistě ani omylem nešlo informovat na URM na skutečnou studii TT a prostě si jenom myslí, že jim to sebere jejich milovaná parkovací stání a bude to dělat hluk a proto je to fuj. Proč by se taky prostý lid informovalna zodpovědných místech, když jim nějaký tvůrce petice naservíruje svůj názor. Moje přítelkyně tak fungovala taky, když jsme ještě bydleli na Olbrachtově ulici a koukala mi přes rameno do projektů TT v téhle oblasti. To samé s tou zelení - poloha mosti nevznikla metodou "no tak třeba tady", ale s cílem co nejmíň poškodit Žluté lázně a udělat zastávku spoelčnou pro směry Centrum - Modřany i Smíchov - Pankrác, která by měla navíc super docházkovou vzdálenost k plaveckému bazénu i ke Žlutým lázním.

Také považuji zmíněnou TT za velice přínosnou, ale myslím si, že není moc velká naděje na její postavení. Je to sen bláznů, ale moc hezký sen.
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
 
Založen: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod MM-Mikulovsky v 06.2.2010 6:27

mart337 napsal:No, já tu bydlím už 45 let. TT Jeremenkova má v tuto chvíli opravdu jediný účel a to možná rychlejší spojení směr Modřany, případně přes budoucí most Praha 5 od vozovny Pankrác, případně založní směr výjezdu v případě potřeby uzavírky Táborské. Dokud nebude ve stavbě i nějaký ten úsek směrem do Michle, tak tahle trať je všeobecně na nic.
Co se týče protestů obyvatel, ani se jim nedivim. Bydlel jsem nějaký krátký čas ve Spálené do dvora. A bylo to teda žůžo. Večer jsem nemohl pořádně usnout, jak duněly otřesy od kol tramvají.
Ono je sice hezké, že Jeremenkova je dvoupruhová každým směrem, ale ve více jak polovině úseku jsou po obou stranách volné jen vnitřní pruhy, protože na vnějších před baráky parkují auta nájemníků okolních domů. Můžeš mi říct, kde ti budou parkovat, až to zabere tramvajová trať? Místo na nějaké parkovací domy tady pokud vím není.
Jediným rozumným řešením by pak možná bylo udělat tram trať na jedné straně, a na druhé pak tři pruhy, jeden z nich parkovací a zbylé dva po jednom pruhu každým směrem.
Na to, aby jsi mohl udělat klasické vedení 2x tram + 2+2 auto, je podle mne dost široký úsek jen ve střední části v okolí stanice Nové Podolí. V ostatních úsecích by tato varianta šla do zeleně - zařvaly by stromy podle silnice.


1. hluk - ve Spálené je TT z, díky vysoké hlučnosti, nevhodné technologie BKV panelů, na Jeremenkově bych v povrchových úsecích trval na zatravnění svršku - jedné z nějtišších vriant provedení
2. parkování:
a) jak jsem naznačil v horní cca 1/3 Jeremenkovi, bych prosazoval pod povrchové vedení TT, které odůvodňuji rychlejší přepravou mezi metrem C a B, i snížením negativ na okolý na minimum - včetně zachování prostoru pro parkování na povrchu
b) ve střední části - kolem zastávky Nové Podolí zrovna v současnosti (ani přes Vámi popisované nejširší místo celé ulice) není volného prostoru využito na maximum (vešla by se tam TT na střed a po stranách vždy jeden provozní pruh a prostor na kolmé stání, které by se na obě strany postupně měnilo přes šikmé na podélné), tady by mohlo parkovacích míst přibýt
c) v okolí zastávky Pod Pekařkou by ubylo parkovacích míst (nahrazených výše uvedenými v bodě "b"), protože ta by se přesunula mezi stromy po starnách, ale ani ty zeleně by neubylo, protože místo jimy zabraného současného travnatého pásu (v němž jsou ty stromy nyní a následně by bylo okolí jejich kmenů zakrývyly nějaké rošty)
d) v úplně dolní části - cca od spodního vyústění ulice Dvorecké je místa dost (i zacenu zúžení předimenzovaného severního chodníku) na TT uprostřed a po stranách jeden jízdní pruh a podélné parkování (u jižního chodníku i zacenu přesunutí mezi stromy (stávající trávu stále nahrazuje zatravnění TT)
e)od vyústění ulice Za Skalkou bych navíc prosazoval zvedání (respektive vodorovné pokračování) TT) po mostní konstrukci, stojící na středových pylířích, které by cca pod vyústěním ulice Gončarenkovi nezabírali omoc výce než současný travnatý pás. (parkovací místa by přibyla v dolní části ul Gonačarenkovi po ulici Za skalkou, protože obě by byly jednosměrné - 1. od Jeremenkovi a 2. k ní)
3.) I místo na Vámi zmiňovaný parkovací dům (dle mne spíše podzemní garáže) by se na Jeremenkově našlo - např. pod sportovním areálem u Hudečkovi ulice!
4.) Stromy se musí zachovat - jako přírodní protihluková bariéra (tlumící provozní hluk z TT i hlavně IAD).
5.) TT na Budějárnu od Michle je možná, ale ne nutná (viz. brzy mnou na www prezentovaný návrh "Jak zefektivnit provoz tramvají (jejich linek) v Praze v současné kolejové síti (s výhledem jejího rozvoje cca do roku 2040)?")
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod mart337 v 06.2.2010 3:00

No, já tu bydlím už 45 let. TT Jeremenkova má v tuto chvíli opravdu jediný účel a to možná rychlejší spojení směr Modřany, případně přes budoucí most Praha 5 od vozovny Pankrác, případně založní směr výjezdu v případě potřeby uzavírky Táborské. Dokud nebude ve stavbě i nějaký ten úsek směrem do Michle, tak tahle trať je všeobecně na nic.
Co se týče protestů obyvatel, ani se jim nedivim. Bydlel jsem nějaký krátký čas ve Spálené do dvora. A bylo to teda žůžo. Večer jsem nemohl pořádně usnout, jak duněly otřesy od kol tramvají.
Ono je sice hezké, že Jeremenkova je dvoupruhová každým směrem, ale ve více jak polovině úseku jsou po obou stranách volné jen vnitřní pruhy, protože na vnějších před baráky parkují auta nájemníků okolních domů. Můžeš mi říct, kde ti budou parkovat, až to zabere tramvajová trať? Místo na nějaké parkovací domy tady pokud vím není.
Jediným rozumným řešením by pak možná bylo udělat tram trať na jedné straně, a na druhé pak tři pruhy, jeden z nich parkovací a zbylé dva po jednom pruhu každým směrem.
Na to, aby jsi mohl udělat klasické vedení 2x tram + 2+2 auto, je podle mne dost široký úsek jen ve střední části v okolí stanice Nové Podolí. V ostatních úsecích by tato varianta šla do zeleně - zařvaly by stromy podle silnice.
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

TT Pankrác - Budějovická - Dvorce - Lihovar (Smíchovské n.)

Odeslatod MM-Mikulovsky v 05.2.2010 23:58

Toto je podle mne nejdůležitější z plánovaných TT v Praze - propojila by totiž jih metra C z Budějovické se západem trasy B na Smíchovském nádraží, čímž by ulehčila úseku metra C Nuselským mostem a následující značně vytížené stanici I.P.PAVLOVA, TT mezi IP.PAVLOVA a KARLOVÝM NÁMĚSTÍM a jistě i přestupní stanici B-C FLORENC.

Výše popsané musí být jasné každému laikovy a slyšel jsem, že v minulosti byla sepsána petice proti vedení TT Jeremenkovou ulicí. Bydlím 2. rokem v Praze na Dvorcích a osobně jsem dnes viděl novou obdobu té petice vyvolanou představeným novým ÚP PRAHY. Jsou tam námitky typu - TT Jeremenkovou ulicí má význam tranzitní nikoliv pro místní (pro ten stačí současná autobusová linka s dvacetiminutovým intervalem), výstavbou povrchové TT dojde k poškození klidové zóny v Praze (díky pravděpodobnému kácení zeleně v ulici i zasažení Žlutých lázní), z uvedených důvodů je pro nás přijatelným řešením pouze navrhovaná trasa metra E, ale rozhodně ne žádná povrchová TT.

Mrkl jsem na METROWEB.CZ a skutečně tam pod odkazem budoucnost je v kolonce fikce někdy v roce 2050 znázorněna zmiňovaná trasa E (jako cca 3/4 okružní linky - hotové dle dalšího schématu cca do r. 2075). Toto jsou ovšem viditelně přehnané sny, tak hustou síť metra Praha nikdy potřebovat nebude a neuživila by ji (jedině, že by se do ní nastěhovala celá ČR - 10milionů obyvatel)!

Hlavně mně zajímá, neexistují již nějaké studie o vedení uvedené TT? Skutečně má být plně povrchová?

Vím, že ÚP počítá s mnohými TT i tunelovými úseky (např. Želivského - Slavie i někde mezi Michelskou a Budějovickou), tak jestli nemá být pod povrchem např. horní třetina v Jeremenkově ulici (aby, mimoúrovňově podjela křižovatku s ulicí Na Strži a měla tam i krytý přestup na stejnojmennou stanici plánované trasy metra D, jejíž realizace (na rozdíl od E) je velmi reálná a v brzké době se s ní skutečně počítá. Navíc vím, že most přes Vltavu byl ÚP posunut až na sever od Žlutých lázní (aby je nezasáhl, přestup na/z tram linek využívajících současnou TT do Modřan se bude díky tomu uskutečňovat tzv. u jedné hrany). Předpokládám, že díky šířce Jeremenkovy ulice ve skutečnosti zeleň nemůže utrpět výstavbou TT větší újmy, ba naopak jí poslouží jako bariéra tlumící provozní hluk. K čemuž by, dle mne, posloužili jak stávající vzrostlé stromy po stranách ulice, tak zatravnění kolejového svršku, který by zabral levé jízdní pruhy většinu času nevyužité čtyřpruhové vozovky se středním dělícím travnatým pásem (většinou cca 1m širokým, ale ve středu délky ulice i 4 m). Navíc silně bych uvažoval o zvednutí křížení nové TT se stávající na Dvorcích na mostní estakádu (s protihlukovými plexisklovými bočnicemi), aby se zvýšila propustnost křižovatkou (jak pro cca dvojnásobné množství TRAM proti současnosti) i pro IAD, jež by bod uvedenou mostní konstrukcí křížení TT využívala nového kruhového objezdu (zabírajícího část současné křižovatce přilehlé travnaté plochy směrem k blízkému obratišti (to by sice muselo být asi zrušeno či přesunuto blíže k Přístavišti, kdyby mělo mít zachované napojení i od - respektive do centra).
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Předchozí

Zpět na Budoucnost

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron