A vědí to tak určitěRopid píše:Výstavba nové vlakové zastávky Praha-Kačerov je v plném proudu a první cestující ji budou moci využít ještě letos
Esko jako alternativa k metru
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Esko jako alternativa k metru
http://www.ropid.cz/tiskove-informace/v ... x2630.html
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Esko jako alternativa k metru
Prostor budoucí zastávky Kačerov (+ 130.010)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Esko jako alternativa k metru
Nevím, nestojí ta 810 na km stejně jako ešus?von Špilberk píše:Tak to zkusíme v pondělí poslat místo slona v 15.45 a 16.45 na Kolín. Schválně, co to udělá.
Třeba to bude stačit a ušetří se.
Re: Esko jako alternativa k metru
No vzniklo by to příjezdy vlaků, které by na tramvaje navazovaly, s intervaly tramvají by se nehýbalo.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Esko jako alternativa k metru
Tak to zkusíme v pondělí poslat místo slona v 15.45 a 16.45 na Kolín. Schválně, co to udělá.
Třeba to bude stačit a ušetří se.
Třeba to bude stačit a ušetří se.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Esko jako alternativa k metru
Já tedy nevim, ale jedna společnost provozuje Esko v kapacitě jadnoho vozu T3 a prej je to bomba.von Špilberk píše:Leda by byly taky patrové a 3-6 vozové.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Esko jako alternativa k metru
No, já doufám, že tramvaje interval Eska mít nebudou. Leda by byly taky patrové a 3-6 vozové.
(teda kromě ledna, Velikonoc, 1. máje, poloprázdnin, prázdnin, VŘSR, Vánoc, každé liché středy a každého sudého pátku po úplňku)
(teda kromě ledna, Velikonoc, 1. máje, poloprázdnin, prázdnin, VŘSR, Vánoc, každé liché středy a každého sudého pátku po úplňku)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Esko jako alternativa k metru
No, požadavek, že tramvaje jedoucí na zmíněné nádraží budou mít interval Eska a budou se sjíždět u nádraží v určený čas (třeba 7 minuut po času příjezdu onoho Eska) je relevantní. Právě že včera se to skoro splnilo a věřím že příští rok se ROPID polepší. Stejně jako příští rok věřím v to, že 306 bude mít v určený den nejnižší interval v celé síti PID.von Špilberk píše: Já jen čekám, kdy mikikopas přijde na to, že požadovat, aby 5 minut po příjezdu vlaku na Masaryčku jela tramvaj, je zbytečnost, a chtít, aby dokonce jely všechny, je nesmysl.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Esko jako alternativa k metru
Ne, dnešek jsem nemyslel.
Já jen čekám, kdy mikikopas přijde na to, že požadovat, aby 5 minut po příjezdu vlaku na Masaryčku jela tramvaj, je zbytečnost, a chtít, aby dokonce jely všechny, je nesmysl.
Já jen čekám, kdy mikikopas přijde na to, že požadovat, aby 5 minut po příjezdu vlaku na Masaryčku jela tramvaj, je zbytečnost, a chtít, aby dokonce jely všechny, je nesmysl.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Esko jako alternativa k metru
Myslš dneska? (výraz k intervalům, ne k dopisovatelům fóra)von Špilberk píše:Víte, jaký mají ty tram. linky jezdící kolem Masaryčky intervalmikikopas píše:1): Jednalo by se o všechny linky.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Esko jako alternativa k metru
Víte, jaký mají ty tram. linky jezdící kolem Masaryčky intervalmikikopas píše:1): Jednalo by se o všechny linky.
Re: Esko jako alternativa k metru
Rotoped ( a dalsi aliasy, neb zbytecna organizace, na ktere v soucasnosti vladnou jisti panove, kteri tomu "rozumi")= ROPID tzn. Regionalni organizator prazske integrovane dopravy. Ve stredocesku ale je druha organizace, SID tzn. Stredoceska integrovana doprava. Jestli me pamet neklame. A tyto dve organizace se v lasce moc nemaji, i kdyz je tu jista snaha o spojeni. Ale to je jen snaha....
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Esko jako alternativa k metru
Rotoped je přeci krycí jméno pro neumětely sídlící v Rytířské 10 a kukaň mající na zastaváku v Latňan, jak už jsem také četl...:•)
Re: Esko jako alternativa k metru
1): Jednalo by se o všechny linky.
2): Čemu říkáte Rotoped?
3): V Praze jako ve městě je páteř metro, ale já jsem myslel kontext plánovaného IDS Prahy a Středočeského kraje, tedy pro mne KOPSID.
4): Ano, nejsou peníze, protože nejsou dobudovány dálnice a nemůže se dávat víc peněz na budování železnice. V Praze je to taky hodně politický problém, protože stavba metra a TT včetně nákupu vozidel je její věc. Stát by měl metro spolufinancovat jak je to obvyklé na západě a na TT by měl v případě nedostatku financí přispět, protože mám názor, že by stát měl mít prostředky na podporu projektů měst a obcí jako je TT Nové Sady, II. etapa nebo Trol. trať na Hranečník v Ostravě.
2): Čemu říkáte Rotoped?
3): V Praze jako ve městě je páteř metro, ale já jsem myslel kontext plánovaného IDS Prahy a Středočeského kraje, tedy pro mne KOPSID.
4): Ano, nejsou peníze, protože nejsou dobudovány dálnice a nemůže se dávat víc peněz na budování železnice. V Praze je to taky hodně politický problém, protože stavba metra a TT včetně nákupu vozidel je její věc. Stát by měl metro spolufinancovat jak je to obvyklé na západě a na TT by měl v případě nedostatku financí přispět, protože mám názor, že by stát měl mít prostředky na podporu projektů měst a obcí jako je TT Nové Sady, II. etapa nebo Trol. trať na Hranečník v Ostravě.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Esko jako alternativa k metru
Na kterou Na 3, 3, 5, 14, 24 nebo 26mikikopas píše: Např. tak, aby např. ve stanici PHA-Masaryk. nádraží bylo aspoň pět minut na přestup na tramvaj
Jinak souhlas s Petrem. Řekl bych, že pražskostředočeský region neexistuje, a pro středočeský kraj železnice páteř je (pro spojení s Prahou), pro Prahu je páteř metro a zůstane to tak. Metro bylo vybudováno s ohledem na velké obytné celky, kterým se železnice vyhýbá. U železnice jde jen o to, aby byla v Praze správně využita, pro určité oblasti je samozřejmě výhodná a rychlá.