Re: Esko jako alternativa k metru
Napsal: 22.5.2015 20:16
Jojo, "projekční" sezóna přichází
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=17&t=1580
.......
Zastávky jsou podle návrhu rozděleny do tří skupin podle významu pro dopravu v Praze. Celkem je na seznamu 29 nových míst.
V první skupině je jich 13. Mezi nimi například Běchovice, která vznikne v rámci modernizace trati. Ta by měla přinést vznik nových zastávek i Zahradním Městě a v Edenu. Zrušena má být nynější zastávka ve Strašnicích. Naopak nově se počítá se zastávkou na Výtoni v Podskalí. Její výhodou bude napojení na tramvajovou dopravu a nedaleké metro B na Palackého náměstí. Mohli by ji využívat i turisté, protože je v blízkosti několik památek včetně Vyšehradu.
V rámci rozvoje železnice by pak některé nevznikly zcela nově, ale ty existující by se posunuly. To se týká například Velké Chuchle a Jinonic, které se přiblíží k zástavbě.
Do druhé skupiny jsou pak zahrnuty plánované zastávky v Liboci, Čakovicích nebo ve Kbelích, kde má být nová zastávka Praha-Nouzov.
V poslední, třetí etapě má pak vzniknout dalších sedm zastávek, a to mimo jiné v Michli, na Spořilově nebo v Radlicích.
......
no právě...P_V píše:Zastávka bude bezbarierová, po tom cikcak chodníku. Ale v Michelské to končí, přes ulici a do metra už to bezbariérové není.
Norma dovoluje, aby nová železniční zastávka nebyla bezbariérová? To se mi nezdá...Looki píše:To nástupiště bude malý, přístup do metra nebude bezbariérovej, bude to složitý, skoro na kompas. Přitom to má šanci se stát důležitým dopravním uzlem. V týhle podobě ale těžko (jasně, je potřeba to zdvoukolejnit od Libně, pes Zahradní město až třeba po Braní/Modřany, ale to neznamená, že se provizorně bude dělat všechno se zdůvodněním "až jednou").
když něco stavim, tak to stavim pořádně a ne provizorně. Tohle je hrozná bolest pražský dopravy. To nástupiště bude malý, přístup do metra nebude bezbariérovej, bude to složitý, skoro na kompas. Přitom to má šanci se stát důležitým dopravním uzlem. V týhle podobě ale těžko (jasně, je potřeba to zdvoukolejnit od Libně, pes Zahradní město až třeba po Braní/Modřany, ale to neznamená, že se provizorně bude dělat všechno se zdůvodněním "až jednou").sebi píše:K tomu dotazu se ostatně také přidávám, co je na zastávce špatně?Looki píše:Kačerov zastavit, přepracovat. Zase vznikne další kočkopes, co se bude složitě a draze napravovat..
Předpokládám, že svým dotazem spíš směřoval na:9001 píše:První stanice od jihu, kde na této trati je možný celkem rozumný přestup na M?
K tomu dotazu se ostatně také přidávám, co je na zastávce špatně?Looki píše:Kačerov zastavit, přepracovat. Zase vznikne další kočkopes, co se bude složitě a draze napravovat..
První stanice od jihu, kde na této trati je možný celkem rozumný přestup na M?pawel píše:naivni dotaz: proc? (nejsem mistnich pomeru moc znaly)