TT - Divoká Šárka - Letiště
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
MŠ: budeš se divit, ale četl jsem docela seriózní úvahy o tom, že rychlodráha do roku 2025 určitě nebude
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
MOp: Město, které nebude schopno podpořit stavbu rychlodráhy nejpozději do roku 2020, by bylo fakt k pláči. Je mi líto, že se chystáš opustit tento svět tak brzo .
Absolut: Dokud není alespoň orientačně jasný koridor TT letiště a počet zastávek, těžko se dají vyvodit nějaké závěry. A složitě se dá diskutovat. Očekával bych, že takový záměr představí ÚRM... Pokud by šlo o to, co je na té stránce o trolejbusech, tak to rozhodně není rychlotramvaj na letiště. Nad takovou by bus na Veleslavín vyhrával nejmíň o 5 minut.
Ještě bych připomněl, že o tramvaové obsluze snil i areál chystaný cca naproti Starému letišti, kde tramvaj také pěkně kličkovala. Ale nic proti tramvaji, jen je třeba pojmenovat, co od ní chceme dnes a pak s vlakem..
Absolut: Dokud není alespoň orientačně jasný koridor TT letiště a počet zastávek, těžko se dají vyvodit nějaké závěry. A složitě se dá diskutovat. Očekával bych, že takový záměr představí ÚRM... Pokud by šlo o to, co je na té stránce o trolejbusech, tak to rozhodně není rychlotramvaj na letiště. Nad takovou by bus na Veleslavín vyhrával nejmíň o 5 minut.
Ještě bych připomněl, že o tramvaové obsluze snil i areál chystaný cca naproti Starému letišti, kde tramvaj také pěkně kličkovala. Ale nic proti tramvaji, jen je třeba pojmenovat, co od ní chceme dnes a pak s vlakem..
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Teda tady to jede tak hustě, že budu radši zticha.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Kéž bych sdílel tvůj optimismus. Ale nesdílím. Pan hejman to s masami umí a čtenáři Blesku mu fandí.Martin Šubrt píše:A to už taky nebude naštěstí protektoRáth...
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Martine, bohužel nemohu souhlasit. Osobně si myslím, že nežli bude postavená rychlodráha na letiště, tak to už budu nějaký ten pátek pod drnem prdět do kytiček..Martin Šubrt píše:A vlak prostě jednou stát bude. Protože jinak bychom byli všichni ******* si ten železniční koridor do centra zrušit... Vlak bude dvoukolejnej a bude jezdit z Kladna do centra. jen ****** by k němu nepřipojil letiště. To je základní fakt. Vlak prostě bude, otázkou je kdy.
Pokud se začne stavět tramvaj, bude to znamenat nejen smrt pro metro na letiště, ale hlavně i pro rychlodráhu. Jediná šance by byla, kdyby rychlodráha i lightrail na letiště využívaly stejný koridor a koleje, jezdilo se v části trasy na jednu zabezpečovačku a využívaly stejné zastávky.
Přesně. Někdo vlivný přijde, něco nabulíkuje a za cenu lží slíbí něco, co v důsledku nemůže splnit. Nakonec to bude znamenat vznik dalšího záchranného plánu a další obří investice na jiný projekt, který bude hasit další požár. Jediný výtvor hovoří za vše - obchodák "6".Obecně, Praha 6 nemá nejmenší ponětí, co chce, ale vždycky blbne, až to dostane. O koncepci netuší ani ň. Ale vliv, jo ten mají...
Prostě shrnu-li to, "něco" mohlo být již léta, mohlo to fungovat a mohlo se to jen vylepšovat.
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Mmch ta mapka na idnesu pochází odtud, drze bez uvedení zdroje.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Petr, Bobik, Pawel: 99% dopraváků ví, že máte pravdu. Ti ovšem nebyi zvoleni. Pokud jde o tramvaj na letiště, proklatě záleží, kudy by vedla? Pak se dá rozebírat, co by to znamenalo.
Obecně, Praha 6 nemá nejmenší ponětí, co chce, ale vždycky blbne, až to dostane. O koncepci netuší ani ň. Ale vliv, jo ten mají...
Proč se nikdo neptá, jak je možné, že ředitel DOPRAVCE oznamuje nějaký plán na prodloužení tramvají na letiště, když se má starat o provoz. Pod DP vůbec koncepce a nějaké nápady na prodloužení nepatří. Kromě toho na nové letiště není tramvaj ani v návrhu nového konceptu ÚP. Už jsme zase u stejných výkřiků, které způsobily metro do Motola. Taky byl den, kdy to nějakej ****** vyhlásil do novin. Ale protože to byl vlivnej ******, všichni jeho nohsledi mu přání splnili. Bez ohledu na cokoliv.
Co chceme? Rychlotramvaj se zastávkami u šestky, starého letiště a u nového? Fajn. Pak to je stavba, jejíž význam po dostavbě rychlodráhy zanikne. Protože bude sice rychlá, ale s málem zastávek a u šestky bude stát i vlak.
A vlak prostě jednou stát bude. Protože jinak bychom byli všichni ******* si ten železniční koridor do centra zrušit... Vlak bude dvoukolejnej a bude jezdit z Kladna do centra. jen ****** by k němu nepřipojil letiště. To je základní fakt. Vlak prostě bude, otázkou je kdy.
Takže otázka 2. Může spolu s ním fungovat tramvaj? rychlotramvaj těžko. Tramvaj přes Dědinu ovšem zas nebude dost rychlá, aby lidi vozila k Veleslavínu. To fakt vyhrává bus, i ten na Zličín. A dvě větve tramvaje stavět rovnou, Dědina i Evropská, to už je zas moc drahý.
V souhrnu, kdyby Praha pomohla penězi, které by byla ochotna dát na tramvaj, se stavbou rychlodráhy, ona by ta miliarda a půl určitě posunula ochotu státu stavět nejméně o rok - 2013... A to už taky nebude naštěstí protektoRáth...
Obecně, Praha 6 nemá nejmenší ponětí, co chce, ale vždycky blbne, až to dostane. O koncepci netuší ani ň. Ale vliv, jo ten mají...
Proč se nikdo neptá, jak je možné, že ředitel DOPRAVCE oznamuje nějaký plán na prodloužení tramvají na letiště, když se má starat o provoz. Pod DP vůbec koncepce a nějaké nápady na prodloužení nepatří. Kromě toho na nové letiště není tramvaj ani v návrhu nového konceptu ÚP. Už jsme zase u stejných výkřiků, které způsobily metro do Motola. Taky byl den, kdy to nějakej ****** vyhlásil do novin. Ale protože to byl vlivnej ******, všichni jeho nohsledi mu přání splnili. Bez ohledu na cokoliv.
Co chceme? Rychlotramvaj se zastávkami u šestky, starého letiště a u nového? Fajn. Pak to je stavba, jejíž význam po dostavbě rychlodráhy zanikne. Protože bude sice rychlá, ale s málem zastávek a u šestky bude stát i vlak.
A vlak prostě jednou stát bude. Protože jinak bychom byli všichni ******* si ten železniční koridor do centra zrušit... Vlak bude dvoukolejnej a bude jezdit z Kladna do centra. jen ****** by k němu nepřipojil letiště. To je základní fakt. Vlak prostě bude, otázkou je kdy.
Takže otázka 2. Může spolu s ním fungovat tramvaj? rychlotramvaj těžko. Tramvaj přes Dědinu ovšem zas nebude dost rychlá, aby lidi vozila k Veleslavínu. To fakt vyhrává bus, i ten na Zličín. A dvě větve tramvaje stavět rovnou, Dědina i Evropská, to už je zas moc drahý.
V souhrnu, kdyby Praha pomohla penězi, které by byla ochotna dát na tramvaj, se stavbou rychlodráhy, ona by ta miliarda a půl určitě posunula ochotu státu stavět nejméně o rok - 2013... A to už taky nebude naštěstí protektoRáth...
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Do mého vkusu se trefili Např. rychlodráha by mě byla na Ořechovce k ničemu (zastávka Dlouhý lán je totiž víc než z ruky)MOp píše:Zatím se z 80% netrefili co chci.. Pravda, mohlo být ještě daleko hůře / růže, černoprd, ../.OMH píše:Ale jak se na to koukají obyvatelé Prahy 6? Praha 6 chtěla jen řešení, které ochrání a pomůže obyvatelům její MČ
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Zatím se z 80% netrefili co chci.. Pravda, mohlo být ještě daleko hůře / růže, černoprd, ../.OMH píše:Ale jak se na to koukají obyvatelé Prahy 6? Praha 6 chtěla jen řešení, které ochrání a pomůže obyvatelům její MČ
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
XSC - Pěkný . Ale nejhorší je, že je úplně šumák co kde bylo dřív, záleží na tom kdo víc řve a kdo sedí na radnici.
Tak jsem nějak poslední dobou tady z fora otrávenej. Někdo nadhodí problém, ostatní se připojí a většinou se najde řešení které by nemuselo být drahé a fungovalo by, většinou ke spokojenosti všech. Jenže tyhle akademické debaty jsou naprosto k ničemu, když si uvědomím, že ve skutečnosti nám vládnou k r e t é n i které nezajímá nějaký jednoduchý, fukční a levný řešení. A všechny snahy o změnu byly k ničemu. Ach jo.
Tak jsem nějak poslední dobou tady z fora otrávenej. Někdo nadhodí problém, ostatní se připojí a většinou se najde řešení které by nemuselo být drahé a fungovalo by, většinou ke spokojenosti všech. Jenže tyhle akademické debaty jsou naprosto k ničemu, když si uvědomím, že ve skutečnosti nám vládnou k r e t é n i které nezajímá nějaký jednoduchý, fukční a levný řešení. A všechny snahy o změnu byly k ničemu. Ach jo.
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Kdysi to tam vypadalo takto.pawel píše:souhlas. dřív než naprostá většina domů tam byla ta trať. o ořechovce to platí stoprocentně, o dejvicích a staré liboci možná ne zcela, ale z většiny jistě ano.
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
souhlas. dřív než naprostá většina domů tam byla ta trať. o ořechovce to platí stoprocentně, o dejvicích a staré liboci možná ne zcela, ale z většiny jistě ano. chápu, že tam nechtějí nějaký megakoridor o 4 kolejích, ale nic takového se pokud vím nechystalo. být přímo z ořechovky, tak bych se těšil na pěknou, tichou trať a požadoval stanici S Ořechovka někde u viaduktu nad ulicí na ořechovce. a dále, jako obyvatel břevnova rozhodně pojedu na letiště raději tram na HR a dále eSkem, než se kodrcat 179, která jezdí jednou za půl hodiny. stejně bych z dejvic rád jel do centra (hlavně té severovýchodní části) eSkem, a ne přetíženým metrem. takže o tom, že by vlak obyvatelům P6 byl k ničemu, bych pochyboval.Petr píše:Víte co je nejhorší? Ti lidé podél té železnice bydlí. někteří x-let. Stěhovali se tam s tím, že ten vlak tam jezdí. A najednou je hlučný, najednou tohle, najednou támhleto.
že P6 ví, co chce, ale neuvědomuje si, že svou sobeckostí škodí sama sobě, je už evidentní dlouhá léta. typické je také požadovat V.A a zároveň vznášet požadavky na propojení TT bělohorská a na petřinách. to samé platí o TT na dědinu nebo do suchdola.
optimálním řešením by bývalo postavení metra do veleslavína, rekonstrukce, optimalizace a prodloužení tramvajových radiál a vlak. vše by se krásně provázalo a nekonkurovalo si zároveň. většina P6 by měla luxusní spojení s centrem. místo toho budem mít metro do motola, busy na letiště a rachotící tramvaje na BKV.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Reakce na petra.
Já si pamatuji krásnou větu, kterou řekl jeden zdejší uživatel když firma byla jeho chlebodárcem jak se ve firmě mluví o tom že to že se staví blanka je jen díky tomu že Praha zatím nepotřebuje nikam metro a firma by jinak chcípla. A že projekt byl domluven velmi na rychlo bez patřičných příprav. A po té se nám párkrát propadla stromovka, při ražbě si uvědomili že jim v cestě o 15 cm vede eskalátorový tubus na Hradčanské, že skálu co chtěli odstřelovat nemohou odstřelovat protože by možná spadla půlka dejvic. S tím vidím trošku problém s vyvlastněním pozemku, kde bylo umištěné stavědlo na hradčanské neb přímo pod tím je tato problematická skála. A tím tedy stále chybějicí propojovací chodba ustící přímo do ulice Dejvická. A díky tomuto problému netřeba ani spěchat. A celé když se to zakončí že už ted se počítá s tím, že se bude jezdit pásmo a na motol bude jezdit každý druhý vlak ve špičce neb je to zbytečné jezdit až tam. Tak je mi z toho trošku smutno. Kdyby se metro za petřinama ohnulo a protáhlo na dědinu a tam utnulo bohatě by to stačilo. Uplně stejně jako kdyby metro skončilo na Proseku. V poli vedle obchodního centra by se udělal větší přestupní terminál podobně jako je na černém mostě. A odtamtud by se jezdilo tramvají přes starej terminál na letiště a bohatě by to stačilo. A spojení letiště-centrum by bylo stejně za 25 minut a řekněme si upřímně jaké evropské město má centrum spojené s letištěm takto rychle moc jich neni.
Já si pamatuji krásnou větu, kterou řekl jeden zdejší uživatel když firma byla jeho chlebodárcem jak se ve firmě mluví o tom že to že se staví blanka je jen díky tomu že Praha zatím nepotřebuje nikam metro a firma by jinak chcípla. A že projekt byl domluven velmi na rychlo bez patřičných příprav. A po té se nám párkrát propadla stromovka, při ražbě si uvědomili že jim v cestě o 15 cm vede eskalátorový tubus na Hradčanské, že skálu co chtěli odstřelovat nemohou odstřelovat protože by možná spadla půlka dejvic. S tím vidím trošku problém s vyvlastněním pozemku, kde bylo umištěné stavědlo na hradčanské neb přímo pod tím je tato problematická skála. A tím tedy stále chybějicí propojovací chodba ustící přímo do ulice Dejvická. A díky tomuto problému netřeba ani spěchat. A celé když se to zakončí že už ted se počítá s tím, že se bude jezdit pásmo a na motol bude jezdit každý druhý vlak ve špičce neb je to zbytečné jezdit až tam. Tak je mi z toho trošku smutno. Kdyby se metro za petřinama ohnulo a protáhlo na dědinu a tam utnulo bohatě by to stačilo. Uplně stejně jako kdyby metro skončilo na Proseku. V poli vedle obchodního centra by se udělal větší přestupní terminál podobně jako je na černém mostě. A odtamtud by se jezdilo tramvají přes starej terminál na letiště a bohatě by to stačilo. A spojení letiště-centrum by bylo stejně za 25 minut a řekněme si upřímně jaké evropské město má centrum spojené s letištěm takto rychle moc jich neni.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Víte co je nejhorší? Ti lidé podél té železnice bydlí. někteří x-let. Stěhovali se tam s tím, že ten vlak tam jezdí. A najednou je hlučný, najednou tohle, najednou támhleto. Pak tiskový mluvčí Metrostavu potvrdí, že Hradčanská vypadá tak jak vypadá, protože jakási moudrá hlava na MČ Praha 6 očekává, že po dostavbě metra (2014, dá-li Bůh) se sníží výkony tramvají v oblasti a proto snížíme již teď kapacitu zastávek (trošku mi to připomíná, jak kdybych vizionářsky očekával, že za 4 roky již nebudou neštovice, tak bych přestal očkovat rovnou teď...) a navíc podpoří tento svůj výrok tím, že stanice metra Vypich odebere zátěž z tramvají z břevnovské větve a Petřiny z petřinské.... Na dotaz, kde je ta utajená stanice Vypich a jestli si to neplete spíš s Motolem potvrdí, že došlo k omylu a Vypich vážně nebude, takže břevnovské větvi neodlehčíme, protože fakt je asi nesmysl aby lidi na Vypichu sjížděli k Motolu.... A takhle je to se vším. Absolutně nám chybí jakákoliv dopravní koncepce, opět stavíme metro do polí (nepoučili jsme se z Letňan), ale hlavně že stavíme... Nesouvisí to zcela s tratí k letišti, tak promiňte za mé výlevy, ale trošku to s tím souvisí
Re: TT - Divoká Šárka - Letiště
Být diktátorem, tak vykácim pár stromů a posunu stěnu blíž k těm domůmXSC píše:PHS tam mají. Jen mi přijde, že tam nezbylo moc místa na 2. kolej.
To je částečně pravdou, kdyby skutečně stavěné metro dobře obsloužilo sídliště Červený vrch, umožnilo kvalitní a rychlé napojení autobusů z ostatních části Prahy 6 na něj a snížilo autobusovou zátěž okolo stanice Dejvická. Pak by skutečně pro Prahu 6 bylo lepší metro. Naopak tzv. "rychlodráha" by jí nic takového nepřinesla. Ta by ale na druhou stranu zlepšila příměstké cestování a obsluhu letiště. To v současnosti stavěné metro rozhodně neudělá. Proto pro mě jasně vede plán přestavby železnice nad krouceným metrem.OMH píše:Ale pro Prahu 6 je důležitější prodloužení metra, ne rychlodráha. Pokud argumentujete tím, co dělá radnice na P6, je třeba na to koukat pohledem občana P6.
PS. pro mě jako zaměstného na P6 se se zprovozněním metra zhorší cesta do práce, naopak (taky jako šotouš) bych po rekonstrukci 120 vesele jezdil Vltavská-Dejvice vlakem:)