Stránka 6 z 10

Re: TT - Divoká Šárka - Letiště

Napsal: 02.2.2011 21:43
od jeffer
jara izochrómy existujú, ale spájajú miesta s rovnakou farbou (alebo s rovnakým rozdielom hlavného napätia pri štúdiu namáhania súčastí). Krivka dosiahnuteľnosti rôznymi dopravnými prostriedkami v rovnakom čase z jedného počiatočného bodu (a tiež krivka vyznačujúca v mape miesta, kde je nejaký dej pozorovateľný súčasne) je izochróna.

Explozívne skladovať cudzie termity môže prezentovať značné rizoto. (Hlavne keď sa človek snaží pozdvihnúť úroveň.)

Re: TT - Divoká Šárka - Letiště

Napsal: 02.2.2011 19:27
od jara
Občas si tady říkám, jestli je to ještě normální nebo už není. Dříve to bývalo celkem inteligentní forum ale ted se tady každý přebíjí kdo má větší drb či nevím. A je velká škoda že to dobré jádro postupně přechází jinam či uplně přestavá psát. Exustují snad nějaké isochromy a zrovna například ten karlín i vinohrady jsou co se týče doplňkové dopravy k metru důležité. Vždyt jen než se vyleze ze stanice metra tak jsou 3 minuty pryč.

Re: TT - Divoká Šárka - Letiště

Napsal: 02.2.2011 19:18
od MF
Petr píše: A jak tady psal MF o tom, že si místní vybrečeli linku 18... Ono je to trošku jinak, ale já se neodvážím konkurovat. Mé znalosti jsou značně chabé...

Co já vím, tak byla na to údajně jakási petice. Jestli na jejím základě tam ta 18ka (nebo co to tam tehdy jezdilo) zůstala to nevím. Každopádně to byl jeden z podnětů.

Re: TT - Divoká Šárka - Letiště

Napsal: 02.2.2011 19:16
od 9001
Petr: Tak nám napiš pravý důvod nebo ten který znáš. Tohle diskuze o názorech

Re: TT - Divoká Šárka - Letiště

Napsal: 02.2.2011 19:13
od Petr
9001 píše:O tom je. Tam kde bylo potřeba více linek. Karlínem jezdilo několik linek, tak ted tam stačí při výlukách i 1 linka.

Pankrác. Jak napsal MF kdyby si místní nevybrečeli 18, tak tam taky jezdí jenom manipulačně.

Vinohradská. Tam tramvaj plní místní obsluhu. Kdo chce jet z Flory na Muzeum, tak nepojede metrem, ale pojede tram.

Rozhodně neříkám, že by se Evropská zrušila, ale počítám že by zůstala třeba 26 po osmi a konec. Upřímně. Na Evropské toho moc není. Hadovku by obsloužila 26, Červený Vrch by měl v docházkové vzdálenosti metro. A Citibank je stejně daleko od všeho.
Stejně jako člověk jedoucí z Florence na Palmovku nepojede metrem.... A jak tady psal MF o tom, že si místní vybrečeli linku 18... Ono je to trošku jinak, ale já se neodvážím konkurovat. Mé znalosti jsou značně chabé...

Re: TT - Divoká Šárka - Letiště

Napsal: 02.2.2011 19:11
od 9001
O tom je. Tam kde bylo potřeba více linek. Karlínem jezdilo několik linek, tak ted tam stačí při výlukách i 1 linka.

Pankrác. Jak napsal MF kdyby si místní nevybrečeli 18, tak tam taky jezdí jenom manipulačně.

Vinohradská. Tam tramvaj plní místní obsluhu. Kdo chce jet z Flory na Muzeum, tak nepojede metrem, ale pojede tram.

Rozhodně neříkám, že by se Evropská zrušila, ale počítám že by zůstala třeba 26 po osmi a konec. Upřímně. Na Evropské toho moc není. Hadovku by obsloužila 26, Červený Vrch by měl v docházkové vzdálenosti metro. A Citibank je stejně daleko od všeho.

Re: TT - Divoká Šárka - Letiště

Napsal: 02.2.2011 18:45
od Petr
. píše:Kdyby metro jelo komplet pod Evropskou tak je TT na odpis včetně vokovické vozovny.
Svatá pravda. Proto jsou tak plné tramvaje v Karlíně a proto praská 11 na Vinohradské ve švech. Metro je všespásným lékem

Re: TT - Divoká Šárka - Letiště

Napsal: 02.2.2011 18:39
od MF
Stejnětak mohla dopadnout vozovna Pankrác, nakonec se nechala, ale úsek k ní měl zůstat jen manipulační. Nakonec si místní vybrečeli aspoň tu 18ku. (I když jedním z návrhů původně bylo přestavět vozovnu pro potřeby podpovrchového provozu).

Vokovice by asi také zůstali. Nejsou prachy někde stavět novou vozovnu, když někde stojí funkční.

Re: TT - Divoká Šárka - Letiště

Napsal: 02.2.2011 18:27
od Bobik
Nesouhlasím. Příkladem může být třeba Václavák - zrušení TT po otevření metra se ukázalo jako velkou chybou.
Pro představu - bylo by to to samé jako zrušení tram přes Karlín - přestože tam tram dupluje trasu metra, tak její zrušení by bylo velmi fatální pro místní dopravu.

Re: TT - Divoká Šárka - Letiště

Napsal: 02.2.2011 17:58
od 9001
V tomhle souhlasím s MM. Kdyby metro jelo komplet pod Evropskou tak je TT na odpis včetně vokovické vozovny.

Re: TT - Divoká Šárka - Letiště

Napsal: 02.2.2011 17:52
od MM-Mikulovsky
Dle mne (některých kolegů) M - A do Motola je možná pro TRAM lepší než přímo Evropskou na letiště (to by asi velmi dobře mohla obsloužil rychlodráha v kombinaci právě s TRAM).
Obáváme se, že TT na Šárku duplikující M - A by byla zralá na zrušení (včetně VO).

Re: TT - Divoká Šárka - Letiště

Napsal: 02.2.2011 13:22
od Pepa z Nuslí
Kdyby nevymýšleli p******* viz metro do Motola, tak by udělali daleko lépe!!!!!!

Re: TT - Divoká Šárka - Letiště

Napsal: 17.1.2011 19:58
od P_V
Looki píše:
OMH píše:Představitelé Prahy 6 mají jasnou vizi o prodloužení TT z Divoké Šárky.
Jestli je tak kvalitní jako chalupoida, tak teda potěš pánbůh...
No jestli je to to, co je nakresleno v návrhu nového ÚP - klička k železniční zastávce a obkroužení skleníků...

Re: TT - Divoká Šárka - Letiště

Napsal: 17.1.2011 19:31
od Looki
OMH píše:Představitelé Prahy 6 mají jasnou vizi o prodloužení TT z Divoké Šárky.
Jestli je tak kvalitní jako chalupoida, tak teda potěš pánbůh...a to říkám jako občan P6, kterej se poslední léta nestačí divit, co všechnou jsou ti mameluci schopní vymyslet (chalupoida, "škodlivost buštěhradky", obří prašňák, tunel v Šárecký atd.) #-o

Re: TT - Divoká Šárka - Letiště

Napsal: 17.1.2011 11:15
od MOp
Martin Šubrt píše: Je mi líto, že se chystáš opustit tento svět tak brzo :-)..
Bohužel, již včera bylo pozdě.. :-(