Stránka 1 z 3

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 10.2.2019 11:01
od Karosák
Ale když vidím stav 9102, která v dílenském okénku vypadá již rok zcela netknutě, jestli by nebylo rychlejší to také přistrčit tomu Parsu, který už má také natrénováno.
Připomíná mi to Vyčítala, jehož děda stavěl Cadillac - čas 3:35 https://youtu.be/Tt0Cut9C2Xw :D Tímhle tempem budou KTN potřeba, protože budou hotové akorát při vyřazování 14T =P~

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 09.2.2019 16:42
od 9001
TKT Kvatro nebo jak se to jmenovalo, ale pak přišlo nepsané pravidlo, že 30m+ musí mít být z Plzně...

Z papírů T3 lze postavit KT3 ala Plzen, ale to spolehlivostí moc neoplívá,navíc rámy T3 nejsou úplně ideální housenku... Stejně jako K3 z K2 v Brně...

A "kloubová" T6 je jenom výkres z ČKD... :-(

http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006041007

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 09.2.2019 16:15
od MKzB
Vyrobit novou KT8 jde. Dokonce má na to Pars licenci, nebo to aspoň nabízel, než ho koupila Škodovka.
Při troše snahy by se to dalo postavit na papíry T3/T6.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.2.2019 19:54
od Karosák
Ale když máš papíry a nějaké torzo, které alespoň částečně tvarem připomíná tramvaj, byť to bude ementál, vyrobit to znovu lze (a dokumentace ke KT/N asi v naší kotlině k sehnání bude). Jestli to chápu dobře. Ale bez nějakého TP původního vozu vyrábíš totéž nikoliv jako ND, ale jako nový vůz, který už dnes nejspíš neschválíš, bo by tě asi čekalo kompletní schvalovací anabáze. A pak už to celé ztrácí smysl a je lepší koupit něco nového, co je už schválené a vyrábí se. Ale vyrobit to nebude problém...

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.2.2019 19:41
od XSC
Tady nejde jen o papíry, krajní články se snad nové nevyrábí.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.2.2019 16:20
od Karosák
Pro naše potřeby do těch 63 kusů nás myslím HU zásobí dostatečně. A něco by možná časem káplo z Košic, Brna či Plzně....ale to asi nebude potřeba. V té době už by asi byl nákup něčeho nového nanejvýš potřebný. Jo a ještě možná Sarajevo, pokud nám jde především o papíry :D

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.2.2019 15:00
od XSC
A nedojdou spíš ty KT? Kde je brát?

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.2.2019 13:54
od P_V
Pokud by byly nové obousměrné vozy, obávám se že budou totálně neprůchodné kvůli zátěži na nápravu, která se dnes počítá z nesmyslných 8 osob na m2. U protilehlých dveří nebudou sedačky, a ta místa k stání navíc se budou muset kompenzovat čtyřstupem sedaček ve zbytku vozu.

Jestli bude celkem 63 KT8 reko, jaká čísla dostanou? Vyplní se řada ještě dolů, 9050,9049,9000? Už chápu proč tak nekulatý počet, ona dojdou čísla :)

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.2.2019 13:35
od mart337
demon napsal:
P_V napsal:10 dalších reko KT8, nebo 80 nových obousměrných, to je trochu nevyvážené... chtělo by to ujasnit, jak moc hodlá DP tu obousměrnost využívat.

8 dalších, 55 jich máme už teď. Část už za polovinou životnosti, takže určitý počet nových obousměrných vozů bude tak jako tak nutný.
V plánu jsou dvě tratě ukončené bez smyčky, takže i vyjma výluk budou potřeba každopádně a úplně to nezáleží na ujasnění DP.

Vzhledem k výše citovanému a případnému potřebnému rozvoji i další dopravy po městě i dopravy mimo město, bych navrhl navýšení i třeba o mix 50 a 50.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.2.2019 12:17
od demon
P_V napsal:10 dalších reko KT8, nebo 80 nových obousměrných, to je trochu nevyvážené... chtělo by to ujasnit, jak moc hodlá DP tu obousměrnost využívat.

8 dalších, 55 jich máme už teď. Část už za polovinou životnosti, takže určitý počet nových obousměrných vozů bude tak jako tak nutný.
V plánu jsou dvě tratě ukončené bez smyčky, takže i vyjma výluk budou potřeba každopádně a úplně to nezáleží na ujasnění DP.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.2.2019 11:14
od Bobik
Nevyvážený to možná je, ale vidím v tom jistou logiku. Jít do KT ve velkým nemá smysl, proto jen 10 (a spíše coby nouzovka ve variantě nejsou prachy) a když už nový dlouhý tram, proč ne obousměrný (nebude-li rozdíl v ceně mezi jedno a obousměrným moc velký, pokud ano, pak jednosměrný). Pořád je lepší mít to a nepotřebovat, než potřebovat a nemít (ať už jde o cokoli). 8-) :D

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.2.2019 0:25
od P_V
10 dalších reko KT8, nebo 80 nových obousměrných, to je trochu nevyvážené... chtělo by to ujasnit, jak moc hodlá DP tu obousměrnost využívat.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 07.2.2019 19:52
od demon
Varianty:
- nákup nových 32m dlouhých obousměrných vozů (cca 80 ks) nebo
- nákup nových 32m dlouhých jednosměrných vozů (cca 80 ks) nebo
- nákup nových krátkých vozů (např. EVO1 - cca 160 ks),
- rekonstrukce obousměrných vozů (KT8 - konečný stav 63 ks),
- rekonstrukce T3R.P na T3R.PLF - konečný stav 100 ks).

Předpoklad dodání prvních 3 variant mezi lety 2025 - 2026.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 07.2.2019 19:11
od Karosák
Je tu světlo na konci tunelu, když řekněme T6 95'-20', a 14T 06', tak už nám zbývá jen 12 let a jsme vlastně za půlkou. To už vydržíme :D

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 07.2.2019 17:02
od Bobik
fricoolinek2 napsal:....a byl-li by zájem, tak by je prodal. Co to tedy ale znamená?
To znamená, že, protože, nýbrž a jelikož jsou ty krámy nanic, nechce se nikomu do nich vrážet prachy a je snaha se jich zbavit, jenže je to už asi miliontý pokus o jejich prodej a protože je nikdo nechce, tak nám stejně zůstanou. :lol: