Stránka 2 z 4

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 07.2.2019 19:52
od demon
Varianty:
- nákup nových 32m dlouhých obousměrných vozů (cca 80 ks) nebo
- nákup nových 32m dlouhých jednosměrných vozů (cca 80 ks) nebo
- nákup nových krátkých vozů (např. EVO1 - cca 160 ks),
- rekonstrukce obousměrných vozů (KT8 - konečný stav 63 ks),
- rekonstrukce T3R.P na T3R.PLF - konečný stav 100 ks).

Předpoklad dodání prvních 3 variant mezi lety 2025 - 2026.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 07.2.2019 19:11
od Karosák
Je tu světlo na konci tunelu, když řekněme T6 95'-20', a 14T 06', tak už nám zbývá jen 12 let a jsme vlastně za půlkou. To už vydržíme :D

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 07.2.2019 17:02
od Bobik
fricoolinek2 píše:....a byl-li by zájem, tak by je prodal. Co to tedy ale znamená?
To znamená, že, protože, nýbrž a jelikož jsou ty krámy nanic, nechce se nikomu do nich vrážet prachy a je snaha se jich zbavit, jenže je to už asi miliontý pokus o jejich prodej a protože je nikdo nechce, tak nám stejně zůstanou. :lol:

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 07.2.2019 4:59
od fricoolinek2
Obrázek

Takže jsme na konci. Co tedy bude dál? Logicky by se nabízí "light obnova" vozového parku v podobě dokončení těch nízkokachen, nějaké té nové wany z erpévéčka a především dokončení modernizací 14T. Nicméně ředitel DPP "vyhrožoval" s tím, že představa toho, že by v Praze sloužila plná flotla zmodernizovaných 14T není ideální a byl-li by zájem, tak by je prodal. Co to tedy ale znamená? Že zase by tím došlo ke snížení podílu NP vozidel? Že by se tím nemohly vyřadit DVC a třeba pomalu i analogové R.P, staré 17-18 let?

Nebo další tendr na nějakých dalších 50 ks 15T?

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 10.10.2017 13:50
od cwapa
ZXS91 píše:
cwapa píše:Nevím kam tak to napíši zde. Zajímalo by mne kolik by potřebovala Praha 15T, aby byla apsolutní nízkopolažnost?
Dnešní vypravení ekvivaletů 15T (bez solo linek a 23) je 382 ks.

Tudíž, aby byly v provozu (mimo solo linky a 23) POUZE 15T, tak by jich muselo byt baj voko 450 až možná spíš 500 (zálohy, prohlídky, nehody atd.)
Při započítání 50 kachen a 20 poršat pak adekvátně o něco méně.
Sol je potřeba 42 (denní linky) + 60 (noční linky).
Díky moc za odpověď.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 09.10.2017 19:15
od ZXS91
cwapa píše:Nevím kam tak to napíši zde. Zajímalo by mne kolik by potřebovala Praha 15T, aby byla apsolutní nízkopolažnost?
Dnešní vypravení ekvivaletů 15T (bez solo linek a 23) je 382 ks.

Tudíž, aby byly v provozu (mimo solo linky a 23) POUZE 15T, tak by jich muselo byt baj voko 450 až možná spíš 500 (zálohy, prohlídky, nehody atd.)
Při započítání 50 kachen a 20 poršat pak adekvátně o něco méně.
Sol je potřeba 42 (denní linky) + 60 (noční linky).

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 09.10.2017 16:11
od cwapa
Nevím kam tak to napíši zde. Zajímalo by mne kolik by potřebovala Praha 15T, aby byla apsolutní nízkopolažnost?

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 09.10.2017 11:54
od demon
9001 píše:Možná to bude tím, že němci neprodlužovali samotnou tramvaj navíc to je bez motorů, takže další prostor, který nemuseli řešit.
To že je to bez motorů nemá vliv na využitelnej prostor ani tuhost karoserie.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 09.10.2017 7:53
od thriller2
No a hlavně zkusili jenom čtyři kusy a už to vyřazujou. Fakt bych rád viděl nějakej crashtest, lipskej znízkopolažněnej vlek versus třeba klasická T4 :)

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 09.10.2017 0:00
od 9001
Možná to bude tím, že němci neprodlužovali samotnou tramvaj navíc to je bez motorů, takže další prostor, který nemuseli řešit.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 08.10.2017 23:37
od P_V
Jenže když z podlahy vyřízneš třetinu uprostřed, tuhost zmizí a musíš ty síly vynést jinam.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 08.10.2017 23:01
od 9001
P_V píše:Tak to respect... I ta T3 wana má jinou konstrukci rámu, než T3 klasik. Síly se tam přenášejí jinak. NP článek do KT8 je také novostavba a ne přestavba. Předpokládám, že Němci museli přivařit opravdu hodně železa navíc, aby se jim to nekroutilo, a že to bylo těžší než je zdrávo.
Není možná výhoda v tom, že vleky byly tužší už od výroby?

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 08.10.2017 21:33
od P_V
Tak to respect... I ta T3 wana má jinou konstrukci rámu, než T3 klasik. Síly se tam přenášejí jinak. NP článek do KT8 je také novostavba a ne přestavba. Předpokládám, že Němci museli přivařit opravdu hodně železa navíc, aby se jim to nekroutilo, a že to bylo těžší než je zdrávo.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 08.10.2017 19:30
od thriller2
P_V: V Lipsku přesvářeli několik B4 na wany.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 08.10.2017 16:17
od P_V
On už někdo předělával jakoukoli tramvaj T na wanu formou kouzlení se svářečkou, že je řeč o nějakých "úpravách"?