Warning: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./''' in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/functions.php on line 488: shell_exec(): Unable to execute 'realpath ''./'''

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 456

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /nfsmnt/hosting2_1/9/7/9729349a-cef7-46c4-88d3-d20db2a45839/prazsketramvaje.cz/sub/tram-forum/includes/bbcode.php on line 95
TRAM-FÓRUM • Zobrazit téma - Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Stránka 2 z 3

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 07.2.2019 4:59
od fricoolinek2
Obrázek

Takže jsme na konci. Co tedy bude dál? Logicky by se nabízí "light obnova" vozového parku v podobě dokončení těch nízkokachen, nějaké té nové wany z erpévéčka a především dokončení modernizací 14T. Nicméně ředitel DPP "vyhrožoval" s tím, že představa toho, že by v Praze sloužila plná flotla zmodernizovaných 14T není ideální a byl-li by zájem, tak by je prodal. Co to tedy ale znamená? Že zase by tím došlo ke snížení podílu NP vozidel? Že by se tím nemohly vyřadit DVC a třeba pomalu i analogové R.P, staré 17-18 let?

Nebo další tendr na nějakých dalších 50 ks 15T?

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 10.10.2017 12:50
od cwapa
ZXS91 napsal:
cwapa napsal:Nevím kam tak to napíši zde. Zajímalo by mne kolik by potřebovala Praha 15T, aby byla apsolutní nízkopolažnost?


Dnešní vypravení ekvivaletů 15T (bez solo linek a 23) je 382 ks.

Tudíž, aby byly v provozu (mimo solo linky a 23) POUZE 15T, tak by jich muselo byt baj voko 450 až možná spíš 500 (zálohy, prohlídky, nehody atd.)
Při započítání 50 kachen a 20 poršat pak adekvátně o něco méně.
Sol je potřeba 42 (denní linky) + 60 (noční linky).

Díky moc za odpověď.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 09.10.2017 18:15
od ZXS91
cwapa napsal:Nevím kam tak to napíši zde. Zajímalo by mne kolik by potřebovala Praha 15T, aby byla apsolutní nízkopolažnost?


Dnešní vypravení ekvivaletů 15T (bez solo linek a 23) je 382 ks.

Tudíž, aby byly v provozu (mimo solo linky a 23) POUZE 15T, tak by jich muselo byt baj voko 450 až možná spíš 500 (zálohy, prohlídky, nehody atd.)
Při započítání 50 kachen a 20 poršat pak adekvátně o něco méně.
Sol je potřeba 42 (denní linky) + 60 (noční linky).

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 09.10.2017 15:11
od cwapa
Nevím kam tak to napíši zde. Zajímalo by mne kolik by potřebovala Praha 15T, aby byla apsolutní nízkopolažnost?

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 09.10.2017 10:54
od demon
9001 napsal:Možná to bude tím, že němci neprodlužovali samotnou tramvaj navíc to je bez motorů, takže další prostor, který nemuseli řešit.

To že je to bez motorů nemá vliv na využitelnej prostor ani tuhost karoserie.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 09.10.2017 6:53
od thriller2
No a hlavně zkusili jenom čtyři kusy a už to vyřazujou. Fakt bych rád viděl nějakej crashtest, lipskej znízkopolažněnej vlek versus třeba klasická T4 :)

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.10.2017 23:00
od 9001
Možná to bude tím, že němci neprodlužovali samotnou tramvaj navíc to je bez motorů, takže další prostor, který nemuseli řešit.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.10.2017 22:37
od P_V
Jenže když z podlahy vyřízneš třetinu uprostřed, tuhost zmizí a musíš ty síly vynést jinam.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.10.2017 22:01
od 9001
P_V napsal:Tak to respect... I ta T3 wana má jinou konstrukci rámu, než T3 klasik. Síly se tam přenášejí jinak. NP článek do KT8 je také novostavba a ne přestavba. Předpokládám, že Němci museli přivařit opravdu hodně železa navíc, aby se jim to nekroutilo, a že to bylo těžší než je zdrávo.


Není možná výhoda v tom, že vleky byly tužší už od výroby?

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.10.2017 20:33
od P_V
Tak to respect... I ta T3 wana má jinou konstrukci rámu, než T3 klasik. Síly se tam přenášejí jinak. NP článek do KT8 je také novostavba a ne přestavba. Předpokládám, že Němci museli přivařit opravdu hodně železa navíc, aby se jim to nekroutilo, a že to bylo těžší než je zdrávo.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.10.2017 18:30
od thriller2
P_V: V Lipsku přesvářeli několik B4 na wany.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.10.2017 15:17
od P_V
On už někdo předělával jakoukoli tramvaj T na wanu formou kouzlení se svářečkou, že je řeč o nějakých "úpravách"?

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.10.2017 15:10
od mart337
No, zajímavé, hm. Další wanoid. Až na to, že se někde jestli se nepletu psalo, že se s tím nedá nic dělat, že údajně autor T6 nedal souhlas s jakýmikoli úpravami.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.10.2017 15:05
od 9001
Blaueminence napsal:Viděl bych to nějak takhle....


Pochybuji... Řešilo se to před lety i na Krepu a T6 nemá vhodnou konstrukci na wanu... Navíc administrativa s tím spojená nemá naprosto návratnost...

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

OdeslatNapsal: 08.10.2017 14:43
od demon
No schválně, kolik ?
Čtyři ? :D