až na skutečnost, že T6 se vyřazují z provozu - jdi se podívat do UDDP, kolik jich tam již stojí odstavených = (dle popisek na nich) připravených k odprodeji !Blaueminence píše:Viděl bych to nějak takhle....
Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
-
- Uživatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Viděl bych to nějak takhle....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9909
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
600 mega už je odkloněno... a to uvídme co ještě vyplave...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03.3.2005 20:01
- Bydliště: Blízko mě je obratiště Zvonařka a pod mým barákem je vedena železniční trať - tak kde to může být?
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Nebo jsou a někdo je předtím "odklonil"9001 píše:Demon to psal jasně... V DP se jede s tím, že do roku 2023 se nebude nic řešit, pač nejsou prachy...
Uvidíme co se stane po komunálních volbách 2018. Třeba se pak najednou peníze najdou

- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9909
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Demon to psal jasně... V DP se jede s tím, že do roku 2023 se nebude nic řešit, pač nejsou prachy...
Uvidíme co se stane po komunálních volbách 2018. Třeba se pak najednou peníze najdou
Uvidíme co se stane po komunálních volbách 2018. Třeba se pak najednou peníze najdou

- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2448
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Hm, takže skutečně ono to nedůstojné flikování.fricoolinek2 píše: Co s nimi? Je reálná varianta, že se vypíše nový tendr na další vozy 15T nebo spíše bude nějaké nedůstojné flikování v podobě "renovací" T3R.PT3R.PLF atp.
A nějaké náznaky tendru na další 15T tedy fakt nejsou....?
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2448
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
To asi jo. 2005, 2006, 2007, 2008... přišlo celkem (vyjma atypických kusovek) 40 B 951E a 10 Citelisů 12M... flikovalo se to velkým množstvím středním oprav v letech 2005-09... a vlastně probíhají dodnes....9001 píše:Peníze jsou asi ten poslední problém, když se na účtech Prahy válí volné mld.
9 let u DP? Nebylo to náhodou pár let porušováno, než začaly masivní dodávky SORů?
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
...z pohledu magistrátu dotace na MHD neustále a výrazně roste. Nevěřím, že magistrát jen tak přihodí pár miliard. To leda na stavbu metra.9001 píše:Peníze jsou asi ten poslední problém, když se na účtech Prahy válí volné mld.![]()
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9909
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Peníze jsou asi ten poslední problém, když se na účtech Prahy válí volné mld. 
9 let u DP? Nebylo to náhodou pár let porušováno, než začaly masivní dodávky SORů?

9 let u DP? Nebylo to náhodou pár let porušováno, než začaly masivní dodávky SORů?
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Dle nějaké vyhlášky nemá být průměrné stáří busů nad 9 let. DPP je v posledních letech neustále na limitu.
Jinak se rozjíždí především obnova metra.
A pak tu máme eventuální rozvoj sítě tram či posílení (viz teď od září).
Jo, a taky ještě musíme ty 15T splatit.
Jinak se rozjíždí především obnova metra.
A pak tu máme eventuální rozvoj sítě tram či posílení (viz teď od září).
Jo, a taky ještě musíme ty 15T splatit.

- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2448
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
No právě. Ty busy jsou koncipovány tak na 12-15 let...9001 píše:Na zelených v busovém foru bylo, že se tendr a busy přesunu na leden 2017. Takže tam si ještě počkáme.
Standard PID je 20 let staří, takže pokud některé busy neshnijou, tak se to dá stihnout tempem 60ks ročně v klidu
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 9909
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Na zelených v busovém foru bylo, že se tendr a busy přesunu na leden 2017. Takže tam si ještě počkáme.
Standard PID je 20 let staří, takže pokud některé busy neshnijou, tak se to dá stihnout tempem 60ks ročně v klidu
Standard PID je 20 let staří, takže pokud některé busy neshnijou, tak se to dá stihnout tempem 60ks ročně v klidu
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2448
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T
Zdravím, je nějaký koncept, co bude dál?
V součastnosti by mělo být v provozu cca 150 vozů T3SUCS+T3M(2DVC)+T6A5, což zbývající dodávky 15Téček v počtu 63 kusů plně nenahradí.
Nicméně tedy, dle nedávných zpráv na FB PrT, se opravy Poršeter jakž takž daří a od r. 2017 se budou vracet s novým vnitřkem. Pokud by se zadařilo, tak by asi bylo možné se rozloučit i s analogovými R.P (57 ks).
Nicméně, i tak by nám v Praze někdy v roce 2020 zůstalo téměř 300 ks (cca necelá třetina voz. parku) nemoderních vozů bez klimatizace řidiče, bez ručního řízení a se značně vysokou podlahou, které byly modernizovány (optikou roku 2020) před 11-18 lety.
Co s nimi? Je reálná varianta, že se vypíše nový tendr na další vozy 15T nebo spíše bude nějaké nedůstojné flikování v podobě "renovací" T3R.P
T3R.PLF atp.
Nicméně DPP možná má větší problém s busy - pokud to dobře počítám, tak má nyní v inventárním stavu přibližně na 300 vozů, co se příští rok dožijí 15 let... si jen představit tu velikost tohoto tendru, co by nahradil aspoň toto... mimoto dalších více jak 200 vozů je starší 10-let...
V součastnosti by mělo být v provozu cca 150 vozů T3SUCS+T3M(2DVC)+T6A5, což zbývající dodávky 15Téček v počtu 63 kusů plně nenahradí.
Nicméně tedy, dle nedávných zpráv na FB PrT, se opravy Poršeter jakž takž daří a od r. 2017 se budou vracet s novým vnitřkem. Pokud by se zadařilo, tak by asi bylo možné se rozloučit i s analogovými R.P (57 ks).
Nicméně, i tak by nám v Praze někdy v roce 2020 zůstalo téměř 300 ks (cca necelá třetina voz. parku) nemoderních vozů bez klimatizace řidiče, bez ručního řízení a se značně vysokou podlahou, které byly modernizovány (optikou roku 2020) před 11-18 lety.
Co s nimi? Je reálná varianta, že se vypíše nový tendr na další vozy 15T nebo spíše bude nějaké nedůstojné flikování v podobě "renovací" T3R.P

Nicméně DPP možná má větší problém s busy - pokud to dobře počítám, tak má nyní v inventárním stavu přibližně na 300 vozů, co se příští rok dožijí 15 let... si jen představit tu velikost tohoto tendru, co by nahradil aspoň toto... mimoto dalších více jak 200 vozů je starší 10-let...