Stránka 3 z 3

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 08.10.2017 14:06
od MM-Mikulovsky
Blaueminence píše:Viděl bych to nějak takhle....
až na skutečnost, že T6 se vyřazují z provozu - jdi se podívat do UDDP, kolik jich tam již stojí odstavených = (dle popisek na nich) připravených k odprodeji !

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 08.10.2017 12:33
od Blaueminence
Viděl bych to nějak takhle....

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 05.10.2017 13:41
od 9001
600 mega už je odkloněno... a to uvídme co ještě vyplave...

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 05.10.2017 10:26
od Pepa z Nuslí
9001 píše:Demon to psal jasně... V DP se jede s tím, že do roku 2023 se nebude nic řešit, pač nejsou prachy...

Uvidíme co se stane po komunálních volbách 2018. Třeba se pak najednou peníze najdou :devilsmokin
Nebo jsou a někdo je předtím "odklonil" :prase

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 11.5.2017 18:24
od 9001
Demon to psal jasně... V DP se jede s tím, že do roku 2023 se nebude nic řešit, pač nejsou prachy...

Uvidíme co se stane po komunálních volbách 2018. Třeba se pak najednou peníze najdou :devilsmokin

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 11.5.2017 17:01
od fricoolinek2
fricoolinek2 píše: Co s nimi? Je reálná varianta, že se vypíše nový tendr na další vozy 15T nebo spíše bude nějaké nedůstojné flikování v podobě "renovací" T3R.P Z:arrow: T3R.PLF atp.
Hm, takže skutečně ono to nedůstojné flikování.

A nějaké náznaky tendru na další 15T tedy fakt nejsou....?

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 20.11.2016 18:33
od fricoolinek2
9001 píše:Peníze jsou asi ten poslední problém, když se na účtech Prahy válí volné mld. :wink:

9 let u DP? Nebylo to náhodou pár let porušováno, než začaly masivní dodávky SORů?
To asi jo. 2005, 2006, 2007, 2008... přišlo celkem (vyjma atypických kusovek) 40 B 951E a 10 Citelisů 12M... flikovalo se to velkým množstvím středním oprav v letech 2005-09... a vlastně probíhají dodnes....

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 20.11.2016 10:52
od Radek
9001 píše:Peníze jsou asi ten poslední problém, když se na účtech Prahy válí volné mld. :wink:
...z pohledu magistrátu dotace na MHD neustále a výrazně roste. Nevěřím, že magistrát jen tak přihodí pár miliard. To leda na stavbu metra.

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 20.11.2016 8:26
od 9001
Peníze jsou asi ten poslední problém, když se na účtech Prahy válí volné mld. :wink:

9 let u DP? Nebylo to náhodou pár let porušováno, než začaly masivní dodávky SORů?

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 20.11.2016 6:33
od Radek
Dle nějaké vyhlášky nemá být průměrné stáří busů nad 9 let. DPP je v posledních letech neustále na limitu.
Jinak se rozjíždí především obnova metra.
A pak tu máme eventuální rozvoj sítě tram či posílení (viz teď od září).
Jo, a taky ještě musíme ty 15T splatit. :)

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 20.11.2016 0:00
od fricoolinek2
9001 píše:Na zelených v busovém foru bylo, že se tendr a busy přesunu na leden 2017. Takže tam si ještě počkáme.

Standard PID je 20 let staří, takže pokud některé busy neshnijou, tak se to dá stihnout tempem 60ks ročně v klidu
No právě. Ty busy jsou koncipovány tak na 12-15 let...

Re: Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 19.11.2016 23:43
od 9001
Na zelených v busovém foru bylo, že se tendr a busy přesunu na leden 2017. Takže tam si ještě počkáme.

Standard PID je 20 let staří, takže pokud některé busy neshnijou, tak se to dá stihnout tempem 60ks ročně v klidu

Budoucnost vozového parku po příchodu 250. vozu 15T

Napsal: 19.11.2016 22:23
od fricoolinek2
Zdravím, je nějaký koncept, co bude dál?

V součastnosti by mělo být v provozu cca 150 vozů T3SUCS+T3M(2DVC)+T6A5, což zbývající dodávky 15Téček v počtu 63 kusů plně nenahradí.

Nicméně tedy, dle nedávných zpráv na FB PrT, se opravy Poršeter jakž takž daří a od r. 2017 se budou vracet s novým vnitřkem. Pokud by se zadařilo, tak by asi bylo možné se rozloučit i s analogovými R.P (57 ks).

Nicméně, i tak by nám v Praze někdy v roce 2020 zůstalo téměř 300 ks (cca necelá třetina voz. parku) nemoderních vozů bez klimatizace řidiče, bez ručního řízení a se značně vysokou podlahou, které byly modernizovány (optikou roku 2020) před 11-18 lety.

Co s nimi? Je reálná varianta, že se vypíše nový tendr na další vozy 15T nebo spíše bude nějaké nedůstojné flikování v podobě "renovací" T3R.P Z:arrow: T3R.PLF atp.

Nicméně DPP možná má větší problém s busy - pokud to dobře počítám, tak má nyní v inventárním stavu přibližně na 300 vozů, co se příští rok dožijí 15 let... si jen představit tu velikost tohoto tendru, co by nahradil aspoň toto... mimoto dalších více jak 200 vozů je starší 10-let...