TT Václavské náměstí - studie
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: TT Václavské náměstí - studie
Pohrát si můžeš, ale ve spodku Václaváku se s provozem tram bohužel zatím nepočítá.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 46
- Registrován: 08.9.2007 20:02
- Bydliště: Luka
- Kontaktovat uživatele:
Re: TT Václavské náměstí - studie
Tak si trochu pohraji a pojmenuju zastávky, neboť politická diskuze je bludným kruhem více, než je tato činnost oblbující (no, ani tak není ). Takže od Muzea (dnes tram11) Muzeum (A a C) - Krakovská - Václavské náměstí - Můstek (A a B) - (směr Národní třída) - Jungmannovo náměstí - Národní třída (B) - (směr Náměstí Republiky) - Příkopy - Nekázanka - Prašná brána - Náměstí Republiky (B). Jsem schopen udělat nákres, pak ho ofotit a přidat jako přílohu do příspěvku.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 13
- Registrován: 28.6.2005 18:01
Könnt Ihr mir kurz mitteilen, ob sich seit meinem letzten Beitrag im Dezember 2006 etwas Neues ergeben hat?pawel píše:Überlegungen über wiederaufbau der strecke
- trotz des stilllegens der strecke gibt’s seit anfang der 90er jahre immer wieder wiederaufbaupläne
- zu beginn des 21.jhs. scheint der wiederaufbau in der näxten 15-20 jahre wirklichkeit zu werden
- begründungen: 1) wichtigkeit der entworfenen strecke bei verkehrsstörungen usw., 2) allgemeine unterstützung des straßenbahnverkehrs in prag; die meisten fachleute halten die stilllegung für einen irrweg
- die strecke stellt allerdings eine ständige kontroverse dar, sie teilt die prager öffentlichkeit in zwei lager
- wiederaufbau der strecke ist auch in einer neuen studie zum bevorstehenden umbau des wenzelsplatzes empfohlen worden (herbst 2005)
Bedeutung
- bis 1980 knoten- und anschlusspunkt des ganzen straßenbahnverkehrs in prag
- verbindungsangebot in die ganze stadt
- seit der stilllegung übernahm diese funktion der straßenbahnkreuz am karlsplatz
Vielen Dank und schöne Grüße!
Na stránkách jsem pražského magistrátu jsem našel docela zajímavou studii o možné trati na Václavském náměstí. Že by se počítalo i s tratí Na Příkopech Je to ale z roku 2005 tak to tu možná už bylo.
http://magistrat.praha-mesto.cz/dokumen ... 150dpi.pdf
http://magistrat.praha-mesto.cz/dokumen ... 150dpi.pdf
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Re: Proto
A ty máš v podobě metra ne? Nebo se pletu?Honzík píše:jsem pro 2 minuty dole a uprostřed. Nahoře to není třeba, tam to jede úplně odjinud.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
Ty nějak nemáš dneska formu Absolute. Tohle je těžce k tématu: 1) ukázka, jak jsou tzv. dopravní odborníci vzdáleni od praxe a 2) co preferují cestující - radši 2 minuty uprostřed VN, než 10 minut na můstku, uprostřed a nahoře.Absolut píše:Radku, v posledním Káemově příspěvku nejde vůbec o tramvaje a o centrum, to je úvaha o nově zřizovaném systému příměstské dopravy, Káem to sem cpe, protože mu došly argumenty ohledně probíraného tématu
-
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Vida a já bloud si myslel, že tramvaje jezdí v centru plné. Nebo že by snad si lidé dovolili u nás drze preferovat něco jiného.Káem píše:V DP-k 2 tuším bylo o metrobusech - jako vedlejší informace bylo, že lidé preferují zastávku dále ale s menšími intervaly, než zastávku před domem, ale s velkými intervaly. Dopravní odborníci byli překvapeni. Myslím že je to pro dopravní odborníky typické.
Jinak všeobecně řečeno: metro použiju tehdy, když vede tam, kam potřebuju a ne jen proto, že tam je. To platí o všech druzích dopravy.