TT Václavské náměstí - studie

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: TT Václavské náměstí - studie

Příspěvek od MF » 03.11.2007 17:13

Pohrát si můžeš, ale ve spodku Václaváku se s provozem tram bohužel zatím nepočítá. :cry:

Richard Sadílek
Uživatel
Příspěvky: 46
Registrován: 08.9.2007 20:02
Bydliště: Luka
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Václavské náměstí - studie

Příspěvek od Richard Sadílek » 02.11.2007 21:28

Tak si trochu pohraji a pojmenuju zastávky, neboť politická diskuze je bludným kruhem více, než je tato činnost oblbující (no, ani tak není :) ). Takže od Muzea (dnes tram11) Muzeum (A a C) - Krakovská - Václavské náměstí - Můstek (A a B) - (směr Národní třída) - Jungmannovo náměstí - Národní třída (B) - (směr Náměstí Republiky) - Příkopy - Nekázanka - Prašná brána - Náměstí Republiky (B). Jsem schopen udělat nákres, pak ho ofotit a přidat jako přílohu do příspěvku. :twisted:

ĐURO ĐAKOVIĆ
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 28.6.2005 18:01

Příspěvek od ĐURO ĐAKOVIĆ » 27.9.2007 2:51

pawel píše:Überlegungen über wiederaufbau der strecke

- trotz des stilllegens der strecke gibt’s seit anfang der 90er jahre immer wieder wiederaufbaupläne
- zu beginn des 21.jhs. scheint der wiederaufbau in der näxten 15-20 jahre wirklichkeit zu werden
- begründungen: 1) wichtigkeit der entworfenen strecke bei verkehrsstörungen usw., 2) allgemeine unterstützung des straßenbahnverkehrs in prag; die meisten fachleute halten die stilllegung für einen irrweg
- die strecke stellt allerdings eine ständige kontroverse dar, sie teilt die prager öffentlichkeit in zwei lager
- wiederaufbau der strecke ist auch in einer neuen studie zum bevorstehenden umbau des wenzelsplatzes empfohlen worden (herbst 2005)

Bedeutung

- bis 1980 knoten- und anschlusspunkt des ganzen straßenbahnverkehrs in prag
- verbindungsangebot in die ganze stadt
- seit der stilllegung übernahm diese funktion der straßenbahnkreuz am karlsplatz
Könnt Ihr mir kurz mitteilen, ob sich seit meinem letzten Beitrag im Dezember 2006 etwas Neues ergeben hat?

Vielen Dank und schöne Grüße!

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 13.7.2007 17:02

Na stránkách jsem pražského magistrátu jsem našel docela zajímavou studii o možné trati na Václavském náměstí. Že by se počítalo i s tratí Na Příkopech :?: Je to ale z roku 2005 tak to tu možná už bylo.
http://magistrat.praha-mesto.cz/dokumen ... 150dpi.pdf

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Re: Proto

Příspěvek od Káem » 18.2.2007 7:21

Honzík píše:jsem pro 2 minuty dole a uprostřed. Nahoře to není třeba, tam to jede úplně odjinud.
Gratuluji. Vtip roku a už v únoru. :P :P :P

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Re: Proto

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 17.2.2007 14:39

Honzík píše:jsem pro 2 minuty dole a uprostřed. Nahoře to není třeba, tam to jede úplně odjinud.
A ty máš v podobě metra ne? Nebo se pletu?

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Proto

Příspěvek od Honzík » 17.2.2007 13:51

jsem pro 2 minuty dole a uprostřed. Nahoře to není třeba, tam to jede úplně odjinud.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 16.2.2007 23:44

Absolut píše:Radku, v posledním Káemově příspěvku nejde vůbec o tramvaje a o centrum, to je úvaha o nově zřizovaném systému příměstské dopravy, Káem to sem cpe, protože mu došly argumenty ohledně probíraného tématu
Ty nějak nemáš dneska formu Absolute. Tohle je těžce k tématu: 1) ukázka, jak jsou tzv. dopravní odborníci vzdáleni od praxe a 2) co preferují cestující - radši 2 minuty uprostřed VN, než 10 minut na můstku, uprostřed a nahoře.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 16.2.2007 15:43

trainzjohny píše:Bohužel přesně, je blbé, že se člověk nejrychleji po centru muže pohybovat jen pěšky :(
A jak jinak?? Ještě bych bral kolo.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 16.2.2007 14:45

Radku, v posledním Káemově příspěvku nejde vůbec o tramvaje a o centrum, to je úvaha o nově zřizovaném systému příměstské dopravy, Káem to sem cpe, protože mu došly argumenty ohledně probíraného tématu

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 16.2.2007 14:34

U Elišky je u sochy Elišky Přemyslovny na Karlově náměstí.

Metrobus do Jesenice se řídí klasicky úvahou NIMB (Not In My Backyard) a vůbec mě tam tenhle názor nepřekvapuje. Pro rozvíjející se sídelní celky s narůstajícím počtem uživatelů IAD je naopak posledních 25 let typický.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1542
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 16.2.2007 14:28

Káem píše:V DP-k 2 tuším bylo o metrobusech - jako vedlejší informace bylo, že lidé preferují zastávku dále ale s menšími intervaly, než zastávku před domem, ale s velkými intervaly. Dopravní odborníci byli překvapeni. Myslím že je to pro dopravní odborníky typické.
Vida a já bloud si myslel, že tramvaje jezdí v centru plné. Nebo že by snad si lidé dovolili u nás drze preferovat něco jiného. :?:
Jinak všeobecně řečeno: metro použiju tehdy, když vede tam, kam potřebuju a ne jen proto, že tam je. To platí o všech druzích dopravy.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 16.2.2007 14:19

V DP-k 2 tuším bylo o metrobusech - jako vedlejší informace bylo, že lidé preferují zastávku dále ale s menšími intervaly, než zastávku před domem, ale s velkými intervaly. Dopravní odborníci byli překvapeni. Myslím že je to pro dopravní odborníky typické.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 16.2.2007 14:18

trainzjohny píše:Bohužel přesně, je blbé, že se člověk nejrychleji po centru muže pohybovat jen pěšky :(
Pěší pohyb je rovnocennou součástí přemísťování, zejména po městě. Na západě to již vědí, k nám to dojde taky.

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 16.2.2007 14:17

Absolut píše:Tak jo, Káem. Uděláme soutěž.

Start: Na Karláku u Elišky.
Cíl: Na Václaváku pod Ocasem.

Ty metrem, já tramvají.

OK?
Nevím kde je U Elišky. Navrhuju Národní dům na Vinohradech a velkoryse ponechávám tvůj Ocas, jo?

Odpovědět