TT Václavské náměstí - studie

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Proxy v 30.3.2005 15:24

Martin.KT8D5 napsal:Už jen pro jednu věc nemůže bejt mhd nikdy pohodlnější. To je místo k sezení a žádný vágusové. :lol:
Já jsem nenapsal pohodlnější než IAD, já napsal pohodlnější než dnes. 8-)
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Odeslatod Martin.KT8D5 v 30.3.2005 15:21

Proxy napsal:
Martin.KT8D5 napsal:Auto je nejpohodlnější, takže ten odliv nezastavíš tak lehce.
Pokud bude MHD pohodlnější, rychlejší a spolehlivější než dnes - tak ten souboj není marný.
Už jen pro jednu věc nemůže bejt mhd nikdy pohodlnější. To je místo k sezení a žádný vágusové. :lol:
Martin.KT8D5
 

Odeslatod Proxy v 30.3.2005 15:20

Martin.KT8D5 napsal:Auto je nejpohodlnější, takže ten odliv nezastavíš tak lehce.
Pokud bude MHD pohodlnější, rychlejší a spolehlivější než dnes - tak ten souboj není marný.
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Odeslatod Martin.KT8D5 v 30.3.2005 14:37

Proxy napsal:
KM napsal:... přesuneš magistrálu za muzeum, tím její kapacitu snížíš z 2x3 pruhů na 2x2 pruhy (v nejlepším případě), čili o 33%. jakkoliv je 15% "významné" číslo, bude ti stále skoro 20% kapacity chybět. Aha?
Vždyt jsem také napsal, že část řidičů jedoucích do centra bude moci použít městský okruh.
Dále je potřeba zastavit odliv cestující z MHD k IAD. Jak? Už jsem psal stokrát - zkrátit intervaly tramvají (příp. redukce linek), 4. linka metra do centra, zavedení metrovlaků .... apod.
Auto je nejpohodlnější, takže ten odliv nezastavíš tak lehce.
Martin.KT8D5
 

Odeslatod Proxy v 30.3.2005 14:32

KM napsal:... přesuneš magistrálu za muzeum, tím její kapacitu snížíš z 2x3 pruhů na 2x2 pruhy (v nejlepším případě), čili o 33%. jakkoliv je 15% "významné" číslo, bude ti stále skoro 20% kapacity chybět. Aha?
Vždyt jsem také napsal, že část řidičů jedoucích do centra bude moci použít městský okruh.
Dále je potřeba zastavit odliv cestující z MHD k IAD. Jak? Už jsem psal stokrát - zkrátit intervaly tramvají (příp. redukce linek), 4. linka metra do centra, zavedení metrovlaků .... apod.
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Odeslatod KM v 30.3.2005 13:08

ad Proxy: Ale nepřehlédl, brejle mám dobrý. Ti řidiči co jsou na magistrále si to z 85% uvědomují a těm to chceš ještě znepříjemňovat. Tak jsi to formuloval.
No a teď - přesuneš magistrálu za muzeum, tím její kapacitu snížíš z 2x3 pruhů na 2x2 pruhy (v nejlepším případě), čili o 33%. jakkoliv je 15% "významné" číslo, bude ti stále skoro 20% kapacity chybět. Aha?
KM
 

Odeslatod KM v 30.3.2005 11:45

Obávám se, že se budeme muset především smířit s tím, že některé věci k nám prostě vstoupí ať chceme nebo ne. To myslím obecně. Dost to usnadní pochopení těch věcí.
KM
 

Re: Proč?

Odeslatod Martin.KT8D5 v 30.3.2005 11:18

Jonáš napsal:
KM napsal:XSC napsal: "Mimoúrovňová křižovatka prakticky v centru města není zrovna dobrej nápad."
Škoda že to nevědí v 99% evropských metropolí.
Nemusíme snad už mít všechno dle Bruselu či Moskvy! :evil:
Ale máme, kdysi jsme byli orientováni vehementě na SSSR a teďka na EU a ty "demokraty" z USA, furt někomu lezeme kamsi, ale to je jiné téma.
Naposledy upravil Martin.KT8D5 dne 30.3.2005 11:49, celkově upraveno 1
Martin.KT8D5
 

Odeslatod KM v 30.3.2005 10:36

Checheche, :D :D :D já nejsem LV, já jsem na rozdíl od něj splachovací.
Tak především se mýlíte ve funkci magistrály - více jak 85% aut po ní jedoucích má start či cíl v Praze. Proto je kupříkladu veřejným tajemstvím, že ani obchvaty nezklidní provoz na magistrále tak, aby šla stáhnout za Muzeum. Že se to píše ve zdůvodněních obchvatů je proto, že to jsou zdůvodnění obchvatů. :twisted:
Argumentace že každé město má své specifikum je výborná. Doufám že nebudete tedy už uvádět jako příklad TT na pěší zóně kdejaké provinční Karlsruhe. Praha má svá specifika v soupravách 2xT3 jezdících minimálně 32,1 km/h do zatáčky a ne 20 po rovině, jak TT na pěší zóně vyžaduje
KM
 

Husákova zhůvěřilost!

Odeslatod Jonáš v 30.3.2005 10:18

Proxy napsal:Asi ti napíšu to, co v jednu dobu hrozně čílilo Vetinariho: Každé město má svoje specifikum.
Mimoúrovňové křižovatky v centru mohou být pouze jako součást městského okruhu a nikoliv magistrály. Průjezd magistrálou je třeba řidičům pořádně znepříjemnit, aby si uvědomili, že tato komunikace slouží pouze pro cesty do centra města.
Nemohu popřít, že v Londýně nebo Paříži existují sestřičky naší magistrály s mimoúrodňovými křižovatkami. Tyto města jsou však Xkrát větší než Praha a "dálniční" přivaděč do centra je zde jediné řešení.
Samozřejmě, magistrála by měla být omezená na pruzích a hlavně zklidněná, nemůže sloužit jako průtah města, to je zhůvěřilost, která je snad již tolerovaná jen v asijských megapolích! :evil: Omezením magistrály by byla vyřešená i tramvaj v centru a samozřejmě i na VN!
Jonáš
 

Odeslatod Proxy v 30.3.2005 10:10

KM napsal:XSC napsal: "Mimoúrovňová křižovatka prakticky v centru města není zrovna dobrej nápad."
Škoda že to nevědí v 99% evropských metropolí.
Asi ti napíšu to, co v jednu dobu hrozně čílilo Vetinariho: Každé město má svoje specifikum.
Mimoúrovňové křižovatky v centru Prahy mohou být pouze jako součást městského okruhu a nikoliv magistrály. Průjezd magistrálou je třeba řidičům pořádně znepříjemnit, aby si uvědomili, že tato komunikace slouží pouze pro cesty do centra města.

Nemohu popřít, že v Londýně nebo Paříži existují sestřičky naší magistrály s mimoúrodňovými křižovatkami. Tyto města jsou však Xkrát větší než Praha a "dálniční" přivaděč do centra je zde jediné řešení.
Naposledy upravil Proxy dne 30.3.2005 10:20, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Odeslatod KM v 30.3.2005 9:27

XSC napsal: "Mimoúrovňová křižovatka prakticky v centru města není zrovna dobrej nápad."
Škoda že to nevědí v 99% evropských metropolí.
KM
 

Předchozí

Zpět na Budoucnost

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron