TT Václavské náměstí - studie

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Pajda v 23.11.2005 20:31

Stejně jako ty uprostřed VN. :cry:
Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
 
Založen: 02.9.2004 13:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...

Odeslatod Petr v 23.11.2005 20:25

Pajda napsal:Moc pěkný to bude.(...)
Zdá se mi to, nebo opravdu u sv. Václava zlikvidují výstupy z metra ? :cry:
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Odeslatod Pajda v 23.11.2005 20:19

kocour napsal:http://www.ciglermarani.cz/flib/461_42_big.jpg
..................


Moc pěkný to bude. Mezi stromy se dají lavičky a pak se tam přesunou bezdomovci z Národní a od Anděla.
Jakmile se někde udělá místo, kudy se nechodí, okamžitě se z toho stává jejich útočiště.
Ale obrázky jsou fakt pěkný. Jen ještě dotaz kam že se přesunou auta z VN? Pro optimisty - nezapomeňte že za rok jsou komunální volby a tohle už je předvolební kampaň vládnoucí radniční koalice.
Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
 
Založen: 02.9.2004 13:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...


Auta mají odzvoníno

Odeslatod Yvona. v 23.11.2005 19:29

.
Fajn zpráva, konečně se začíná něco dít s parkujícími auty v centru města.Auta pryč @3657. videozpráva byla výstižná. Myslím, že změny nastanou i v jiných místech P1.
Na Náměstí republiky, až se postaví ten skleník též nebudou jezdit auta, protože tam má být zřízená pěší zóna. Tram tam jezdit budou. :smt038 :
Yvona.
 


Odeslatod Frantisek v 16.9.2005 18:08

Přesně tak. Když už zdražili MHD tak, že je finančně výhodnější cestovat skrytě také dotovaným autem, předpokládal bych, že za to bude MHD atraktivní - tj. ne(jen), že budou stavěny nové úseky metra a tramvají a kupovány nové vozy (čímž se zdražení obhajovalo), ale (především) že bude atraktivní, pokud jde o plynulost, komfort a jízdní dobu. Čili ať už si to zdražující Magistrát zařídí jak chce, a on ty nástroje má, a ať jednotlivé spoje navazují (a ne si ujíždějí, jak tomu často je), ať se nestojí v kolonách aut (do nebe volající je zřizování odbočných jízdních pruhů na kolejích, či právě přímo protizákonné zřízení parkoviště podél tratě v úzké ulici), ať je zajištěn plynulý průjezd křižovatkami, ať jsou skutečně vykazovány z přepravy osoby obtěžující nadměrným hlukem, zápachem a podobně. A ne jako dnes, že cestování MHD je pomalu dražší než jídza autem (zpoplatnit draze vybudované silnice se jaksi zapomnělo) a zájemcům o ně je ještě takto různě znepříjemňováno. Pokud se odstraní prostoje způsobené dlouhým čekáním na přípoj, na projetí křižovatky nebo stáním v zácpě aut, možná najednou nebude vadit ani o něco delší interval - nástup cesty mohu přizpůsobit spoji, ale přestup nikoli.
Frantisek
 

Odeslatod Marek B. v 31.3.2005 15:19

Nemyslím si, že celoplošné snižování intervalu je nutné. Mě by pro začátek stačila 4 ve 4 min. int a 6 ve dvojicích. Problém je, že ze známých důvodů tento krok nelze učinit. :D

KM: Na metrofóru jsem v http://metroweb.cz/diskuze/viewtopic.php?p=19162#19162 zveřejnil příspěvek, který se vám bude líbit. :D

Pozn:Spokojil bych se pro začátek s uzavřením Jindřišské pro auta. to skoro každodenní čekání mě přivádí k zuřivosti.
Naposledy upravil Marek B. dne 31.3.2005 15:21, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 13:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Odeslatod Proxy v 31.3.2005 10:24

KM napsal:Bohužel, Proxy, to je oblíbený omyl příznivců VHD. Vždy zůstane určitý počet lidí, kteří jízdu IAD berou jako odznak sociálního postavení a nevadí jim, že jedou do práce hodinu místo půlhodiny, prostě s tím ve svém časovém rozvrhu počítají a navíc: oni neztrácejí čas!- v autě snídají, líčí se (ženy) poslouchají zprávy, telefonují, řídí svou firmu. Nic z toho by v tramvaji nemohli, takže vlastně časově získávají, i když nám sockám se zdá, že ve svých IGK trpí. Netrpí.
Tedy, když by se omezila magistrála, tak získají ještě více času na tyto bohulibé činnosti - lepší argument na mou podporu jsi mi vymyslet nemohl. :mrgreen:
KM napsal:Neboli - snížíš-li intervaly na polovinu, budou tramvaje jezdit prázdné. Viz nedávný diskutovaný příklad, který mě na toto fórum přitáhl :twisted: - nedělní ranní provoz 4 a 16 a poloviční intervaly 7 a 9 nezpůsobily, že by lidi začali v neděli ráno cestovat tramvajema. Kolik lidí jede tramvají nezávisí tolik na tom, jak často jede ale více na tom, kam a jak potřebují cestovat.
Snížení intervalů na polovinu by asi bylo příliš. V současné době bych směřoval ke špičkovému intervalu 6 minut. Tento interval by určitě odstranil stupně 4 a 5, které se ještě občas na některých tramvajových úsecích vyskytují. Podívej se jaký je standard v tebou tolik zmiňované západní Evropě...
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Odeslatod Martin.KT8D5 v 31.3.2005 9:13

Pepa napsal:Přesně, pokud nejsi blbej a víš, že s pryžákem v centru nemáš šanci tak tam s nim nejezdi a radši využiješ MHD.

Já už se teď vzdal snu jak budu jezdit do školy autem, možná bych dojel dříve než tramvaj, ale parkovat bych musel u nás v šatně... :lol:
No ono je t kolikrát stejně rychlé, jako jet někam autobusem po okraji Prahy... Já v centru bydlim a jsem rád, že magistála tady je protože proplejtat se malejma uličkama k D1...
Martin.KT8D5
 

Odeslatod KM v 31.3.2005 8:23

Proxy napsal:Dále je potřeba zastavit odliv cestující z MHD k IAD. Jak? Už jsem psal stokrát - zkrátit intervaly tramvají (příp. redukce linek), 4. linka metra do centra, zavedení metrovlaků .... apod.

Bohužel, Proxy, to je oblíbený omyl příznivců VHD. Vždy zůstane určitý počet lidí, kteří jízdu IAD berou jako odznak sociálního postavení a nevadí jim, že jedou do práce hodinu místo půlhodiny, prostě s tím ve svém časovém rozvrhu počítají a navíc: oni neztrácejí čas!- v autě snídají, líčí se (ženy) poslouchají zprávy, telefonují, řídí svou firmu. Nic z toho by v tramvaji nemohli, takže vlastně časově získávají, i když nám sockám se zdá, že ve svých IGK trpí. Netrpí.
Neboli - snížíš-li intervaly na polovinu, budou tramvaje jezdit prázdné. Viz nedávný diskutovaný příklad, který mě na toto fórum přitáhl :twisted: - nedělní ranní provoz 4 a 16 a poloviční intervaly 7 a 9 nezpůsobily, že by lidi začali v neděli ráno cestovat tramvajema. Kolik lidí jede tramvají nezávisí tolik na tom, jak často jede ale více na tom, kam a jak potřebují cestovat.
KM
 

Odeslatod Pepa v 30.3.2005 17:52

Přesně, pokud nejsi blbej a víš, že s pryžákem v centru nemáš šanci tak tam s nim nejezdi a radši využiješ MHD.

Já už se teď vzdal snu jak budu jezdit do školy autem, možná bych dojel dříve než tramvaj, ale parkovat bych musel u nás v šatně... :lol:
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Odeslatod 9001 v 30.3.2005 15:53

Martin.KT8D5 napsal:Přestaneš plakat u gumokol až jedno doma budeš mít... -)
Až ho budu mít,tak nebudu tak blbej a nebudu s ním jezdit do centra,když vím,že budu stát v koloně.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod Martin.KT8D5 v 30.3.2005 15:34

9001 napsal:Bohužel trasa metra D ,která by měla pomoc trase C a tím i teoreticky převrat kaštany z magistrály se stavět nebude. Nejsou peníze. Takže gumokola zatím vítězí :cry:
Zdroj: MF Dnes.
Přestaneš plakat u gumokol až jedno doma budeš mít... -)
Martin.KT8D5
 

Odeslatod 9001 v 30.3.2005 15:28

Proxy napsal:
Martin.KT8D5 napsal:Už jen pro jednu věc nemůže bejt mhd nikdy pohodlnější. To je místo k sezení a žádný vágusové. :lol:
Já jsem nenapsal pohodlnější než IAD, já napsal pohodlnější než dnes. 8-)


Bohužel trasa metra D ,která by měla pomoc trase C a tím i teoreticky převrat kaštany z magistrály se stavět nebude. Nejsou peníze. Takže gumokola zatím vítězí :cry:
Zdroj: MF Dnes.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

PředchozíDalší

Zpět na Budoucnost

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron