TT Václavské náměstí - studie

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: TT Václavské náměstí - studie

Příspěvek od Karotka » 03.4.2008 20:17

Sirka píše:Chtěl jsem se zeptat, co říkáte na pana starostu Prahy 1, který chce na Václaváku místo tramvají ekologické minibusy?
Na starostu radši nic, ale minibusy jsou k ničemu. Jednak je to přestup navíc, jednak je to menší vozidlo v souběhu s IAD = méně respektované ostatními účastníky = větší zdržení. Jak s kapacitou, to nevím. Možná dlouhý přestup a interval kaštany odradí, možná ale bude poptávka tak silná, že to bude naopak přeplněné.

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Re: TT Václavské náměstí - studie

Příspěvek od Sirka » 03.4.2008 17:39

Chtěl jsem se zeptat, co říkáte na pana starostu Prahy 1, který chce na Václaváku místo tramvají ekologické minibusy?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: TT Václavské náměstí - studie

Příspěvek od Absolut » 31.3.2008 17:35

No tak potom náhradní bus obousměrně 9001čkovou trasou přes Štěpánskou, objezd pro IAD 1+1 obousměrně Italskou a pak jeden směr Anglická a druhý Rumunská. Autobus pojede v Ječné po kolejích.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Václavské náměstí - studie

Příspěvek od MOp » 31.3.2008 10:13

Ulice Balbínova je stěží průjezdná, je tam momentálně volaký nákladní výtah a ohrada, rozhodně to není na nějaký ten odklon...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: TT Václavské náměstí - studie

Příspěvek od Absolut » 31.3.2008 10:07

Mno...
Metro opravdu nelze nafouknout. Nevěřím, že by tři strážníci uhlídali křžovatku, ale budiž, budeme předpokládat, že ano. To, čemu říkáš "žluté dělící panely" má být přenosný podélný práh? Pokud ano a pokud chceš naspat na Vinohradské všechno vedle kolejí, tak to teda opravdu potěš koště. Bude Ti to stát hodně daleko. Ale s tou Jindřišskou to takhle opravdu nejde, tam je to dost úzké, kromě toho prostě neuhlídáš všechny křižovatky. Smetanovo nábřeží jen pro IAd beru, to je dobrý nápad, akorát dáváš další ránu metru, do kterého Ti poleze víc lidí. Ha! Vyhrazený jízdní pruh pron autobus od Vršovických garáží na Želivského? A kdepak by tam byl, když jsou tam dva spojité úseky, kde tímhle směrem vede jen jeden jízdní pruh? Vyhradíš ho pro autobusy a IAD dáš zákaz vjezdu? Huuuustý.

Alternativní tramvajovou linku k metru C beru, už se blížíš k tomu, co chci navrhnout já.

Navržená parkoviště beru, akorát si myslím, že jsou kapacitně nedostatečná. Třeba v tý ulici Na Pankráci je to jen pár stání. Kolaps se stal teď a metro do Letňan nemáš.

---

Tak se prosím zamysli nad tímhle: V úseku Letňany - Budějovická magistrála omezena pouze na 2+2 pruhy, z toho levý pruh vyhrazený jako BUS pruh, a dále až k OC Chodov vyhrazený pruh. BUS pruhem budou jezdit pouze autobusy a Policie, která zjedná pořádek kedkoli, kde by někdo busy zdržoval. Mezi křižovatkou s D8 u Letňan na severu a křižovatkou s Jižní spojkou na jihu vyznačit zákaz vjezdu do 3,5t, čemuž busou muset odpovídat i odklonové trasy (ono to vnněkterých ulicích ani jinak nejde, mají-li tam být dva pruhy). V úseku Prosek - Vychovatelna lze pak dá přímo na dálnici zřídit hooodně parkovacích stání. Zavést zdarma autobusovou linku v intervalu cca 3 minuty v trase Letňany - Chodov po magistrále, v místech využití ulic magistrály k parkování (t.j. všude, kde na to bude šířka) udělat po cca 600m zastávky autobusu. Úsek u Muzea řešit odklonem Rumunská - Italská - Vinohradská jedním směrem a Vinohradská - Balbínova - Anglická druhým směrem. Náhradní parkování ve slepých úsecích Legerovy a Mezibranské. Rozhorně necpat IAD na Vácavák ani nikam jinam, kde je kolize s MHD. Vinohradskou obětovat - lnka 11 po Korunní (výluka, co začala v sobotu by se samozřejmě posunula).

Tak čekám na kritiku...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Václavské náměstí - studie

Příspěvek od 9001 » 29.3.2008 1:12

Metro nelze nafouknout. Možnost jak ulevit metru C je, že by se zavedl posilový spoj Sídliště Dáblice - Ládví - Kobylisy - Trojská - Holešovice -Stross - Vltavská - Florenc (Těšnov) - Masarykovo n. - VN - KN - IPP - Zvonařka. Tímto by vznikla určitá aleternativa pro metro C.
Použití MP jsem měl spíš namysli, že na potřebných křižovatkách budou přítomní cca 3 strážnící, kteří budou fyzicky regulovat průjezd, tak aby nedošlo k blokování tram. Takže tím se vyřešila průjezdnost tram na Štěpánské, Vinohradské.
Na Vinohradské použít prozatimní žluté dělící panely, jako dočasné řešení proti vjezdu aut na tramvajový pás. Samozřejme pod dohledem MP.
Zjednosměrnění Italské v potřebném úseku jsem psal myslím dřív.
Jindřišskou vyřešit zrušením parkování a dosazením žlutých panelů. Porušení zákazu zastavení, řešit okamžitě odtahem. Odtahové vozy můžou být odstaveny na Senovažném náměstí. Opět pod trvalým dohledem MP + opět hlídání a fyzické zamezení blokování křižovatky na VN. Takže i Jindřisská je v tuto dobu bez větších problémů pro tram průjezdná.
Smetanovo nábřeží uzavřít pro MHD a linku 18 vést přes Újezd a Malostranské náměstí. Linku 17 od Jiráskova náměstí přes Myslíkovu, Národní divadlo, Újezd a Malostranské náměstí. Zřidit dočasnou zastávku Malostranská na předmostí Mánesova mostu pro linku 17 a zřidit zastávku Staroměstská na druhém předmostí. Zde na úkor jednoho pruhu pro IAD. Jako náhradu za Smetanovo nábřeží udělat zákaz vjezdu do úseku Újezd - Malostranská. Samožřejme mimo lidí s platnou parkovací kartou pro danou oblast a vozidla Parlamentu. Což zajistí bezproblémový průjezd MHD a podle mě i podstatnější spojnicí, než je Smetanovo nábřeží.
Problém Bohdalce, lze vyřešit posílením autobusové dopravy a zavedení vyhrazeného jízdního pruhu pro autobusy. Podle situace by šel už od Chodovské, jinak od vršovických garáží až po Želivského. Posila by mohla pendlovat mezi zastávkou Slavia - Želivského. Parkování by vyřešilo obchodní centrum EDEN, sice by majitelé nebyly nadšeni, ale parkoviště je zdrama a má kapacitu 1100 míst. Další parkovací místa by mohla teoriticky vziknout ve Vinohradské ulici mezi Votickou ulici, prakticky až k Vinohradským hřbitovům pouze v daném směru. V opačném by šlo realizovat parkoviště od zastávky Vinohradské hřbitovy ke křižovatce s ulicí Pod Židovskými hřbitovy. Další parkoviště by šlo realizovat v ulici U Nákladové nádraží, kde bylo na pravé straně podélné stání na levé příčné. Samozřejmě posilový autobusový spoj zavést až sem, aby pro lidi možná doprava na metro. Vzhledem k ubrání pruhu na Vinohradské by mohlo dojít ke zdržování autobusů z Malešic. To by se vyřešilo zobousměrněním Izraelské a Nad Vodovodem (samozřejmě pouze pro MHD). Obracení vozů by se provádělo u vjezdové části terminálu. Problém by nebyl protože na linkách jsou provozovány pouze standartní autobusy. Tím se vyřešilo parkování ve Vršovicích.
V ulici Na Pankráci, by šlo zavést podélné stání od náměstí Hrdinů po Na Veselí, s tím že by autobus 193 byl v tomto úseku na kolejích. Došlo by ke sjednocení zastávek v oblasti Pražského povstání. Ale v oblasti není dost možností. Jako určitá varianta je opět bezplatné parkoviště u Bauhausu a Delvity.
Holešovice jsou prakticky neřešitelné ohledně parkování. Jediná možnost by byla pro lidi co jezdí ue severní části,aby zaparkovali u Tesca v Letnanech a pro ně zavést speciální bus, který by jezdil po dálnici/ V holešovičkách k metru na Holešovice Popř. k metru na Ládví. V lepším případě by se snad tento kolaps stal až po otevření metra do Letnan a tím by odpadlo posilování autobusových linek z Proseka.
Když se koukám zpětně, tak bych řízení křižovatek nechal na republikové policii a MP by zařizovala zbytek, tedy odtahy, dodržování žlutých panelů a zákazy vjezdu. Pokud by byl nedostatek policistů, tak dodatečna povolat posily z jiných krajů.
Samozřejmě všechny tyto změny, hlavně zavedení nových linek a upozornění na prefereční úpravy opět pořádně protáhnout médii a také informátory na všech hlavních přestupních uzlech, také hlášení na metru C, že pro cestu na kratší vzdálenosti lze využít linku 31.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Václavské náměstí - studie

Příspěvek od demon » 28.3.2008 20:49

Tak nějak to sem tématicky patří -> Praha bude vybírat mýtné

Několik eur budou do dvou let platit Pražané a návštěvníci metropole jako mýtné. Zpočátku jen v centru města, později se hranice placeného vjezdu do Prahy budou rozšiřovat.
"Do konce roku 2010 zavedeme mýtné nejprve na zkoušku a pouze v centru města. Na základě zkušeností s tímto pilotním projektem ho po roce 2010 rozšíříme," prohlásil Bém.
Jako orientační cenu za vjezd uvedl 2 až 3 eura, což je v přepočtu zhruba 50 až 76 korun. Platit se ale nebude v noci, o víkendech a rezidenti budou mít slevy.
Praha, která je zahlcena automobily, si od toho slibuje menší zamoření ovzduší výfukovými plyny.
Naostro se podle primátora začne městské mýtné vybírat někdy v roce 2011 nebo 2012. V té době by už měla být zprovozněna značná část vnitřního městského okruhu a zároveň by měla být „zklidněna“ Severojižní magistrála. Po této dopravní tepně hlavního města v současné době projíždí zhruba 100 tisíc aut denně. Město počítá s tím, že magistrálu přesune za budovu Národního muzea.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Václavské náměstí - studie

Příspěvek od demon » 28.3.2008 17:37

Z březnového jednání výboru dopravy ZHMP - Bod 4: Problematika tramvajové dopravy v centru města (možnost zavedení tramvajové dopravy do centra města, včetně Václavského náměstí)

Zprávu přednesl Ing. Dohnal, vedoucí oddělení strategie.
Zhruba před pěti lety Dopravní podnik hl.m. Prahy zadal vypracovat studii tramvajové dopravy na Václavském náměstí. Tato studie obsahuje několik alternativ. Přínosy zavedení tramvajové dopravy na Václavské náměstí jsou z hlediska Dopravního podniku hl.m. Prahy rozšíření manipulačních prostorů obzvláště pak v oblasti Ječné a navazujících komunikací. Z hlediska cestujících jde o plošné pokrytí přilehlého území a zkrácení docházkové vzdálenosti a nenucení cestujících vstupovat do metra na velice krátké vzdálenosti.
Dále se uvažuje s navazujícím úsekem mezi Václavským náměstím a ulicí Bolzanova, který se předpokládá ulicí Washingtonova s přímým kontaktem na hlavní nádraží a dále do ulice Bolzanova. Další úvahou bylo obnovení tramvajové dopravy v ulici Na Florenci, která by umožnila likvidaci tramvajové smyčky Těšnov. Existuje předpoklad, že výše uvedené změny by měly být zohledněny při tvorbě nového Územního plánu hl.m. Prahy.


Mgr. Koželuh: Úřad městské části Praha 1 podporuje návrat tramvaje na Václavské náměstí na úroveň ulice Jindřišská - Vodičkova. Zároveň navrhujeme ve změně ÚPn hl.m. Prahy vyústění do ulice Washingtonova. Situaci je třeba optimalizovat i s ohledem na plánovanou výstavbu podzemních garáží na Václavském náměstí. K návratu tramvaje do ulice Na Florenci nemáme vůbec žádné námitky. Dále Praha 1 podporuje přeložení magistrály za Národní muzeum. Obě navrhované řešení (povrchové či podzemní) jsou v zásadě možná. Pro městkou část Praha 1 je ovšem málo přijatelné zavedení tramvajové dopravy do ulice Národní třída a ulice 28. října. O návratu tramvaje do ulice Na příkopě jsme ochotni diskutovat.

Zajíček: Vedení Národního muzea tento týden představilo projekt tunelového propojení s budovou bývalého federálního shromáždění. Z toho plyne, že veškeré projekty v této oblasti musí být v koordinaci.

Šteiner: V souvislosti se zmíněným tunelovým propojením Národního muzea s budovou bývalého federálního shromáždění máme jedinečnou šanci uskutečnit tento návrat. Nehledě na skutečnost, že Ministerstvo dopravy ČR v souvislosti s rekonstrukcí Národního muzea přislíbilo možnost finančně se podílet na dopravním řešení této lokality. Příští jednání na toto téma proběhne velké jednání u náměstka ministra dopravy pana Hodače, kde bychom si měli vyjasnit finanční možnosti města a SFDI. Ještě bych dodal, že rozhodně není prioritou města zavést tramvajovou dopravu do dolní části Václavského náměstí.

Mgr. Koželuh: Základním důvodem proč Praha 1 podporuje zavedení této tramvaje je ambice městské části v nejbližší době zrekonstruovat Václavské náměstí. V této souvislosti připravujeme rekonstrukci Vrchlického sadů, což samozřejmě i ovlivní zavedení tramvajové trati na Václavské náměstí.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: TT Václavské náměstí - studie

Příspěvek od Absolut » 28.3.2008 16:24

Tvůj příspěvek z 15:56 čtu až teď, měl jsem to dlouho otevřené. Zahrň slevy na jízdném do pondělka. Zítra nebudu na netu, tak to budiž 4. a 5. den a 6. den si nechme na pondělí.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: TT Václavské náměstí - studie

Příspěvek od Absolut » 28.3.2008 16:23

Den třetí přináší naprostý chaos, srovnatelný s prvním dnem.

Již kolem osmé hodiny ranní se projevuje v oblasti Holešovic zvýšená poptávka po parkování, a to i na místech, která k tomu nejsou zcela vhodná. Podobná situace nastává ve Vršovicích, na Pankráci a v Nuslích.

Z hlediska provozu IAD se nový objezd přes Václavské náměstí, Štěpánskou a Ječnou ulici ukazuje v brzkých ranních hodinách jako funkční, avšak ranní špička přinese opět kolony až na Vychovatelnu. Odpoledně stojí Jindřišská ulice a Václavské náměstí je zablokováno vozidly odbočujícími z Jindřišské vlevo do kolony na Václavském náměstí. Křižovatka Ječná - Štěpánská je díky neukázněným řidičům neprůjezdná pro tramvaje. Městská policie operativně vypíná SSZ Sokolská x Ječná a SSZ Ječná x Štěpánská a povoluje v Ječné provoz třemi pruhy ve směru k I.P.Pavlova. Dopravní podnik v odpolední špičce operativně zavádí linky Vozovna Pankrác - Palackého náměstí - Sídliště Řepy a Sídliště Barrandov - Sídliště Řepy, neboť okolo 16. hodiny je zcela neprůjezdná pro MHD Jindřišská ulice a linka č. 9 je operativně od Žižkova spojena s linkou č. 14.

Odklon IAD opačným směrem se stabilizuje. Městská požaduje na základě zkušaností s řízením křižovatky Italská x Vinohradská zřízení jednosměrného koridoru v těchto ulicích obdobně směru Štěpánská - Ječná.
Linka č. 11 stále trpí zdrženími, avšak DP respektuje nařízení a udržuje provoz Vinohradskou ulicí.

MHD: Metro trasy C v odpolední špičce nepobírá. Tramvaje se potýkají s problémý zejména s nepravidelností na mnoha místech sítě. Linka č. 31 Otakarova - IPP - Václavské náměstí - Florenc je během dne operativně přetrasována na Sídliště Řepy místo linky č. 9.

Nepravidelnosti se zpožděním spojů přes 30 minut jsou zaznamenány na linkách č. 3, 4, 6, 9, 10, 11, 14, 16, 17, 18, 22, a 23 (ul. Vinohradská, Ječná, Smetanovo nábřeží a Jindřišská). Dále je ochromen provoz autobusových linek č. 124, 133, 135, 136, 207, 213 a 260. Dopravní podnik opakovaně upozorňuje na neprůjezdnost Václavského náměstí, Bohdalce a Smetanova nábřeží a připravuje vlastní návrh linkového vedení pro případ nutnosti vyloučení těchto úseků.

Jednání s ČD o pendlu Krč - Vršovice - Hlavní nádraží - Holešovice je sice úspěšné, avšak nabízený interval je 40 minut z důvodu propustnosti odbočky Vítkov a úseku Krč - Vršovice. České Dráhy však nabízí zavedení tohoto spoje do dvou dní.

Nařízení o zákazu provozu kamionů nepřináší žádný efekt, protože kamiony tvořily zanedbatelné procento provozu. Směr Jižní spojka - Průmyslová - D8 vykazuje skutečně vyšší intenzity dopravy, avšak neovlivňuje MHD.

Večerní zprávy na TV Nova ukazují zejména vpuštění tří pruhů IAD na Václavské náměstí a kolony prázdných tramvají v nekonečné frontě za IAD na Smetanově nábřeží, v Jindřišské a v Ječné. Mluvčí dopravního podniku vysvětluje, že odklon IAD nebyl se zájmy DP konzultován.

Vedení DP a ROPIDU na společné tiskové konferenci upozorňuje na vysokou vytíženost metra C a obrovské zdržení povrchové MHD. Předkládají vlastní plán řešení, kerý je však v rozporu s koncepcí "za každou cenu objíždět magistrálou vyloučený úsek".

Třetí den večer jde město spát v horším šoku, než den první. Tramvajová doprava byla v odpolední špičce omezena až zcela zastavena na dvou hlavních tratích a trasy metra A, B i C byly přetíženy. Ale na Václaváku úspěšně jezdí auta. Město jde spinkat a přežilo třetí den bez magistrály u muzea. Zítra je sobota a další nápor lze očekávat až v pondělí. Zbývá 363 dní, copak vymyslí krizový štáb 9001?

- P.S.: Až Tě to přestane bavit, tak si prohodíme úlohy. Já napíšu svůj návrh a Ty mi napiš kde selhává.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Václavské náměstí - studie

Příspěvek od 9001 » 28.3.2008 15:56

S tou vozovnou Pankrác to je fakt. Pak by mělo Pražského povstání přímé spojení s IPP bez nutnosti lézt do tak už přecpaného metra. Především by to určitě využili obyvatelé v oblasti Na Veselí.
193 je zbytečná v této variantě. Protože by prakticky kopírovala trasu 18 a na IPP by jezdila tramvaj.

Jenže právě proto se jim musí dát rozumná nabídka spojení. Při velkých problémech řešit i MHD zdarma nebo za poloviční ceny. To sice neocení lidé s kupony, ale pomohlo by to dostat lidi do MHD.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4741
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Václavské náměstí - studie

Příspěvek od MOp » 28.3.2008 13:27

A jste si jisti, ze z aut razem presednou velke davy houfne do metra a povrchove MHD? A hlavne v navrzenem smeru 193 PP - Karlák? Ja tedy ne-e. Nuselský údolí bude filmovat televize jako jedno stojící parkoviště.

Uživatelský avatar
8750
Uživatel
Příspěvky: 583
Registrován: 17.12.2005 14:54
Bydliště: 2, 3, 17, 21, 92

Re: TT Václavské náměstí - studie

Příspěvek od 8750 » 28.3.2008 13:11

9001 píše:Linka mezi IPP a Florenci by taky částečně nahrazovala metro. Sice je to nezvyk, ale linka 24 nejezdila úplně prázdná.
Mohla by jezdit už z Vozovny Pankrác a tedy posilovat metro už odtamtud. Také by mohla být prodloužena 193 Nuselským údolím na Karlák a 148 z Podolské vodárny po tram kolejích na Palačák (pro obyvatele pankráckého sídliště, kteří se nevejdou do metra. B by nemuselo být tak narvané, protože nekopíruje magistrálu, tak by pokračovali jím nebo tram.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Václavské náměstí - studie

Příspěvek od 9001 » 28.3.2008 13:02

Odklon z Holešovic, bych udělal VN - Štěpánská - Ječná. Vzhledem k minimálnímu provozu ze Sokolské se dá udělat delší zelená pro auta odbočující do ní směrem k Nuselskému mostu. Takže nebude tak velké zhoršení oproti normálnímu stavu. Samozřejmě by se musela Štěpánská zjednosměrnit. Aby zůstala méně postižena ulice Krakovská a Ve Smečkách, tak se zjedosměrní ve směru k VN. Tím zárověn pokryjí poptávku, která byla Štěpánskou.
K preferenci. Odklonem přes VN mi ubylo jedno blokování linky 11. Zjednosměrněním Štěpánské odpadlo blokování tram auty odbočujících tam.
Linka mezi IPP a Florenci by taky částečně nahrazovala metro. Sice je to nezvyk, ale linka 24 nejezdila úplně prázdná.
Dalším krokem by bylo zarlmování MP a jejich nasazení do Štěpánské, na Náměstí Míru a do křižovatky Italská x Vinohradská, aby zaručili plynulý průjezd tram. (Když můžou hlídat přechody pro chodce a stavět auta, tak by tohle neměl být problém).
Dalším možným řešením přeplňěnho metra by bylo zavedení vlaku Krč - Vršovice - Hlavní nádraží - Holešovice.
K tranzitu v okolí Muzea není prakticky nic co by kamiony potřebovalo, teda až na Tesco na Bělehradský. Ty by dostali speciální povolenky, jinak dát zákaz. Odkon, přes Jížní spojku, Průmyslovou a pak dál nahoru na D8.

Pro celkovou informovanost udělat informační repotáže do novin, televize a rádia + zavést informátory + hlášení v metru

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Václavské náměstí - studie

Příspěvek od demon » 28.3.2008 11:27

Bravo, tohle je můj sen, krásně to pan Absolut vystihl... =D>

Odpovědět