TT Václavské náměstí - studie

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Nevidel bych to tak tragicky

Odeslatod matus v 25.11.2005 16:16

Myslim, ze je potreba pockat do te poloviny prosince, kdy budou vystaveny vsechny soutezne navrhy a pak uvidime kdo vlastne bojoval a mozna pochopime, proc vyhral zrovna tento navrh. Ty podstatne veci vsak jsou dve: tramvaje na VN budou a zelen dostane mnohem vice mista nez dnes. S tim, jestli budou uplne vsude stromy nebo nekde budou klidove zony pouze s lavickami a kvetinaci a podobne, se jeste da hodne udelat. Rovnez s osvetlenim. Snad zadna realizace neprobehla tak, jak byl puvodni architektonicky zamer. Bohuzel vetsinou si realita vyzadala mnohem vice zasahu nez bylo zahodno. Myslim, ze i problem pietniho mista pred sochou se vyresi - nesymetricke vedeni TT po leve strane od kone pri pohledu na Muzeum si myslim, ze se pomerne snadno prosadi. Zaklad vsak je - TT uprosted a kolem prostor pro auta, pak siroke chodniky se zeleni. Pokud se mezi TT a prostorem pro auta necha dostatecna sire - jako u tram ostruvku - nebude to ani tak strasne rusit pri prechazeni z jedne strany na druhou. Mozna tento navrh vyhral opravdu proto, ze ostatni navrhovali hodne ambiciozni mozna az stupidni veci (viz parkoviste nebo lanovka) a radni uz nechteli moc experimentovat.
Uživatelský avatar
matus
Uživatel
 
Založen: 09.11.2005 15:08

Odeslatod Proxy v 25.11.2005 15:39

Karotka napsal:
Proxy napsal:...Přidání druhé aleje stromů mi přijde jako krok špatným směrem, protože se tím na náměstí vytváří další temná zákoutí, kde se schovají prostitutky, drogoví dealeři a anibůhneví co ještě...
Když se tam dá dostatečné osvětlení, tak ne!
Sebelepší osvětlení podle mne za několik let zmizí ve větvích stále se více košatějících stromů. Na Brrndově na Chaplinově náměstí jsou sice lampy každých 20 metrů, ale díky vzrostlým stromům tam v létě není téměř vidět :oops:
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Odeslatod Gagarin v 25.11.2005 15:38

Karotka napsal:
Proxy napsal:...Přidání druhé aleje stromů mi přijde jako krok špatným směrem, protože se tím na náměstí vytváří další temná zákoutí, kde se schovají prostitutky, drogoví dealeři a anibůhneví co ještě...
Když se tam dá dostatečné osvětlení, tak ne!


V tom souhlasim s Proxym, podívejte se, jak to teď vypadá Na Přikopech, tam jsou ty stromy (kolem kterých jsou ještě lavičky) také a jsou taktéž nechvalně proslulé.
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
 
Založen: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.

Odeslatod Karotka v 25.11.2005 15:35

Proxy napsal:...Přidání druhé aleje stromů mi přijde jako krok špatným směrem, protože se tím na náměstí vytváří další temná zákoutí, kde se schovají prostitutky, drogoví dealeři a anibůhneví co ještě...
Když se tam dá dostatečné osvětlení, tak ne!
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
 
Založen: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Odeslatod Proxy v 25.11.2005 15:13

Trochu opožděně, ale mám jednu poznámku k vítěznému návrhu na uspořádání VN.

Mám takový pocit, že tento návrh byl vybrán proto, aby lidem myšlenku podélného návratu tramvajové tratě na VN zošklivil. Stejně tak zapůsobila studie Metroprojektu zveřejněná před rokem.

Přidání druhé aleje stromů mi přijde jako krok špatným směrem, protože se tím na náměstí vytváří další temná zákoutí, kde se schovají prostitutky, drogoví dealeři a anibůhneví co ještě...

Odstranění středového klidového pásu hluboce lituji. Možná jsem trochu sentimentální, ale vzpomínán na dětství, kdy jsme si s maminkou vždy vyrazili na Zlatý kříž... cestou zpět jsme si koupili nějakou laskominu na zub (zmrzlinu, hranolky, sezónní ovoce) a vždy jsme si pak udělali klidovou pauzu uprostřed Václaváku.
Martin Š tu napsal, že tento střed dnes již tuto funkci nemá a já si myslím, že se mýlí. Letos jsem několikrát měl na VN rande a většinou jsme si s přítelem našli čas sednou si uprostřed náměstí na lavičku a v klidu si popovídat. 8-)
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Re: Praha 4

Odeslatod KM v 25.11.2005 14:42

Marek B. napsal:[Souhlasím. Je třeba obnovit tramvaje.

Ale ony se přeci obnovují Marku. 8XX - 84XX
KM
 

Re: Praha 4

Odeslatod Marek B. v 25.11.2005 14:00

Honzík napsal:Praha 4 by si měla vzít z této studie příklad a z ulice Na Pankráci a Budějovické udělat něco pěkného, zatím to je největší ostuda Prahy.

Souhlasím. Je třeba obnovit tramvaje.
Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 13:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Praha 4

Odeslatod dušan v 25.11.2005 10:02

Honzík napsal:Praha 4 by si měla vzít z této studie příklad a z ulice Na Pankráci a Budějovické udělat něco pěkného, zatím to je největší ostuda Prahy.
Jinak již na jaře budou všechny stanice mezi Nádraží Holešovice a Pankrácí, kromě Pražského Povstání a I.P. Pavlova přístupné vozíčkářům.


ano, pokud je budou chtít vybavit takovou "skvělou plošinou, jaká je ve stanici metra Chodov, tak se těšte, budete stále chodit pěšky, tato plošina jezdí asi tak max. 2 dny v týdnu! stále rozbitá
Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
 
Založen: 03.4.2004 9:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 25.11.2005 1:34

9001 napsal:
Martin-KT8D5.RN2P napsal:
9001 napsal:Pankrác - Holešovice metrem za několik minut. Interval trasy C je minimální. Tak nevidím důvod proč to nevyužít :wink:
I protože, ne všechny stanice jsou pro méně pohyblivé.


Než bude magistrála jenom za muzeem ,tak by se všechny stanice daly zpřístupnit.
Nevim, mě to je fuk do centra autem nejezdim, ale jezdim hodně, i když se uzavře část magistrály, tak mě to neodradí. A hodně lidí také, služby MHD nejsou zatím na takové úrovni, aby se vyplatilo nechat auto doma vyloženě.
Martin-KT8D5.RN2P
 

Praha 4

Odeslatod Honzík v 25.11.2005 0:02

Praha 4 by si měla vzít z této studie příklad a z ulice Na Pankráci a Budějovické udělat něco pěkného, zatím to je největší ostuda Prahy.
Jinak již na jaře budou všechny stanice mezi Nádraží Holešovice a Pankrácí, kromě Pražského Povstání a I.P. Pavlova přístupné vozíčkářům.
Honzík
problémový jedinec
 
Založen: 07.10.2004 10:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka

Odeslatod 9001 v 24.11.2005 23:19

Martin-KT8D5.RN2P napsal:
9001 napsal:Pankrác - Holešovice metrem za několik minut. Interval trasy C je minimální. Tak nevidím důvod proč to nevyužít :wink:
I protože, ne všechny stanice jsou pro méně pohyblivé.


Než bude magistrála jenom za muzeem ,tak by se všechny stanice daly zpřístupnit.
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod Pajda v 24.11.2005 22:35

Jste optimisti, jediné co zklidnilo dopravu v centru byly omezení při povodních. A to ještě jen první týdny, pak se to vracelo k normálu i když mosty přes Vltavu byly průjezdné jen na vyjímky.
Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
 
Založen: 02.9.2004 13:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 24.11.2005 21:53

Karotka napsal:Já myslím, že by 2 pruhy v každém směru magorstrády mohly stačit; už teď pozoruji, že ve směru od I.P.Pavlova k Muzeu stojí auta jen ve 2 pruzích - dva pruhy vpravo jsou úplně prázdné, přesto řidiči blokují koleje.
Problém je v příliš měkkém přístupu ke gumokolistům: určitě by zafungoval postup, který by je jednoznačně ODRADIL od vjezdu do centra, třeba důsledné odtahování špatně zaparkovaných aut, policejní hlídky na všech křižovatkách pokutující všechno co uvidí, dynamické řízení provozu (opět třeba policistou)... sice to nevyzní tak ""diskriminačně"" jako poplatky za vjezd, ale efekt to přinese.
No to souhlasim, ale policajty na křižovatkách proboha ne...
Martin-KT8D5.RN2P
 

Odeslatod Karotka v 24.11.2005 21:43

Já myslím, že by 2 pruhy v každém směru magorstrády mohly stačit; už teď pozoruji, že ve směru od I.P.Pavlova k Muzeu stojí auta jen ve 2 pruzích - dva pruhy vpravo jsou úplně prázdné, přesto řidiči blokují koleje.
Problém je v příliš měkkém přístupu ke gumokolistům: určitě by zafungoval postup, který by je jednoznačně ODRADIL od vjezdu do centra, třeba důsledné odtahování špatně zaparkovaných aut, policejní hlídky na všech křižovatkách pokutující všechno co uvidí, dynamické řízení provozu (opět třeba policistou)... sice to nevyzní tak ""diskriminačně"" jako poplatky za vjezd, ale efekt to přinese.
Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
 
Založen: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Odeslatod Martin-KT8D5.RN2P v 24.11.2005 21:02

9001 napsal:Pankrác - Holešovice metrem za několik minut. Interval trasy C je minimální. Tak nevidím důvod proč to nevyužít :wink:
I protože, ne všechny stanice jsou pro méně pohyblivé.
Martin-KT8D5.RN2P
 

PředchozíDalší

Zpět na Budoucnost

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Temsor a 1 návštěvník

cron