TT Václavské náměstí - studie
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Obávám se, že nevím, co mám považovat za moderní dopravní realitu, není-li takovou realitou např. Stasbourg, Freiburg, Berlin, Nottingham a mnoho jiných příkladů ze západní Evropy, kde si (často v době velice nedávné) tramvaje na pěší zónu zavedli. A rádi.
Na druhou stranu, tramvaj na Zlatém kříži chce čas a mnoho konstruktivních diskuzí.
Na druhou stranu, tramvaj na Zlatém kříži chce čas a mnoho konstruktivních diskuzí.
se vyřešila jak dnes víme špatně a ta trať nám v centru citelně chybí...Proxy píše:Otázka zda tu trať zrekonstruovat nebo zrušit
S tím samozřejmě souhlasím, že i ona by v té době byla v panelech.tratě standardně stavěly pomocí BKV - a řada tramvajově-pěších zón je dnes stále na betonech..
V dnešní době by však byla už třeba v kostkách nebo zatravněná. Mylím že by na to byl i velký politický tlak. Přece jen je to Václavák a Na Příkopech.
Podle mě to nejde sronat např. Palmovkou.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Otázka zda tu trať zrekonstruovat nebo zrušit se řešila v polovině 80. let a tehdy se tratě standardně stavěly pomocí BKV - a řada tramvajově-pěších zón je dnes stále na betonech, např. Palmovka, Anděl, Palackého náměstí... což jsou ukázkové tankodromy - jsem skeptický, že by to na Příkopech vypadalo dnes jinakarny píše:Osobně si myslím, že kdyby tam dnes tramvaje jezdily tak by to bylo už dávno zrekonstruovaný na odhlučněný svršek a BKV panely by byly dávno zrušený. A jezdily by tam i T3
Osobně si myslím, že kdyby tam dnes tramvaje jezdily tak by to bylo už dávno zrekonstruovaný na odhlučněný svršek a BKV panely by byly dávno zrušený. A jezdily by tam i T3Proxy píše:Ano, jezdily by tam tétrojky na BKV-panelech a dnes by se naopak psali petice za jejich zrušení a zklidnění celé oblasti
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
No, kdybychom se měli řídit tím, co se patřilo dávno předtím než jsme se narodili, tak bys správně měl místo psaní tvého příspěvku, sědět tou dobou na lavici v kosteli při mši svatédemon píše:Proč by měly být legitimní úvahy o navrácení tramvajového provozu někam, kam patří a kde byl již dávno před narozením nás všech, označovány jako žvásty a působit v těchto kruzích ostudu ?
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Ale ale Káeme, nějak špatně jsi se vyspal...Káem píše:Tohle jsou horší žvásty než v Termixu a Bez tématu dohromady. Tohle dělá TF větší vostudu než cokoliv co bylo ve výšeuvedených tématech. Na tohle by si měli moderátoři dávat pozor. To je fakt jak na DF DP nebo nějakym DF nějaké městaské části.
Proč by měly být legitimní úvahy o navrácení tramvajového provozu někam, kam patří a kde byl již dávno před narozením nás všech, označovány jako žvásty a působit v těchto kruzích ostudu ?
Trošku rychleji myslet, pomaleji psát a zvýšit míru tolerance k názorům odlišným od těch svých...
Hezký den ti přeji
-
- Uživatel
- Příspěvky: 39
- Registrován: 25.10.2006 14:06
- Bydliště: Praha 1
Taky bych byl pro! Bydlím tady a všude se víceméně musím tak či onak přesouvat pěšky (tedy ne, že by mi to bylo zas až tak na obtíž, ale v zimě, dešti apod. to zrovna příjemné není). Tak, jak to kdysi bývalo (přirozenou cestou vzniklá dopravní vazba) mě opravdu vyhovovalo o mnoho více!Bald píše:Ty tramvaje tam byly a mělo by se to tam vrátit. Neříkám v plném rozsahu, třeba do Hybernské by to bylo zbytečný. Ale z náměstí Republiky k Národní a z Můstku do Vinohradské by to nebylo od věci. Rozhodně příjemnější než přesouvat se v oblasti metrem. A všem se třeba dobře pěšky nechodí.
Ale víš, že já bych se je tam uměl představit! Kdyby ty tramvaje tam v 80. letech nezrušily, tak by tam jezdily do dnes. 1. ulechčilo by to i.P Pavlova, Vodičkový a i jinejm tratím a co hlavně, byla by náhrada částečně za trasu B a A. Já si ještě pamatuju křižovatku Spálená x Národní kde koleje vedli na Jungmaňák.syverin píše:Ale ne, ani já si nedokážu tramvaje dole na Můstku dost dobře představit...
A Na Jungmanovo Náměstí točil trolejbus.
- syverin
- Uživatel
- Příspěvky: 947
- Registrován: 29.11.2004 14:00
- Bydliště: V noci 512
- Kontaktovat uživatele:
Ale vždyť je tam pěší zóna... po té se tramvaje musí stejně pohybovat takovou rychlostí, že hluk z nich je minimální... Ale ne, ani já si nedokážu tramvaje dole na Můstku dost dobře představit...Proxy píše:O posudku EIA jsi někdy slyšel Přečti si schválně posudek k prodloužení TT Barrandov - odkaz visí v příslušném tématu.
Trať v ulici 28. října by neprošla z důvodu hygienických norem nebo za cenu velice drahých úprav a výjimek
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Já zapomněl na byrokracii EU, za komunistů to šlo a nikdo ani necek, teď to nejde.To tam dřív lidi bydleli, teď už ne.Proxy píše:O posudku EIA jsi někdy slyšel Přečti si schválně posudek k prodloužení TT Barrandov - odkaz visí v příslušném tématu.
Trať v ulici 28. října by neprošla z důvodu hygienických norem nebo za cenu velice drahých úprav a výjimek
Mimochodem, chodil jsem 4 roky na Příkopy do školy, a kravál z ulice je tam hrozný, to už by tramvaje nevytrhly