TT Václavské náměstí - studie

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
XSC
Uživatel
Příspěvky: 1521
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 23.11.2005 21:06

Pajda píše:VN se dá předělat i bez uzavření magistrály, to by nebylo neřešitelné.
No dá se předělat ke koni. Nedá se ovšem zavést tramvaj, takže to ztrácí smysl.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 23.11.2005 21:01

Pajda píše:VN se dá předělat i bez uzavření magistrály, to by nebylo neřešitelné.
No jo,ale to by se pak musela zavřít Legerovka, nebo Sokolská, nebo která to je a nevim zda by se neuskutečnily pikolace, ale fakt nevim.

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 23.11.2005 21:00

VN se dá předělat i bez uzavření magistrály, to by nebylo neřešitelné.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 23.11.2005 20:58

XSC píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše:Ale tak tam budou zbytečný, když budou na krajích... pak už přejdeš v pohodě, když tam nebude silnice, nebo jen an ně zapomněli.
Nebudou zbytečný, jsou přímo udělaný pro tramvaj. Hlavně uprostřed VN jsou krajní výstupy součástí podchodu a lidí je v nich dost. Já doufám, že tam zůstanou, ten výkres vypadá poněkud sterilně, takže třeba jisté detaily chybí. Potěšující je rozšíření chodníků, prodrat se turisty je náročné...
Co mě spíš překvapuje je kompletní tramvajová křižovatka uprostřed VN.
Pravda, ale každopádně, to je zatim v horizontu tak dalekém, že dokud nebude okruh, magistrála se nesmí zavřít... Praha by to neustála.

MOp

Příspěvek od MOp » 23.11.2005 20:51

za sebe mohu prohlasit, ze je to snad nejhorsi mozne reseni ktere se mohlo vybrat. (asi bylo nejdrazsi.. zname to, ze?)

ale jak jiz rekl pajda, papir snese vse, vizualizace se skresli atd..

paklize bude v cele delce vaclavskeho namesti podzemni parkoviste, dokazi se s navrhem jeste smirit, ale takto nikoliv..

FUJ ..

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1521
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 23.11.2005 20:42

Martin-KT8D5.RN2P píše:Ale tak tam budou zbytečný, když budou na krajích... pak už přejdeš v pohodě, když tam nebude silnice, nebo jen an ně zapomněli.
Nebudou zbytečný, jsou přímo udělaný pro tramvaj. Hlavně uprostřed VN jsou krajní výstupy součástí podchodu a lidí je v nich dost. Já doufám, že tam zůstanou, ten výkres vypadá poněkud sterilně, takže třeba jisté detaily chybí. Potěšující je rozšíření chodníků, prodrat se turisty je náročné...
Co mě spíš překvapuje je kompletní tramvajová křižovatka uprostřed VN.

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 23.11.2005 20:39

Martin-KT8D5.RN2P píše:Ale tak tam budou zbytečný, když budou na krajích... pak už přejdeš v pohodě, když tam nebude silnice, nebo jen an ně zapomněli.
To je problém vizualizací. Tam se všechno namaluje jak je potřeba, ale ve skutečnosti je to jinak.
Viděl jsem krásné vizualizace toho. co se staví na Plzeňské u Klamovky. Podle obrázků je Plzeňská oaza klidu a je to tam plný ¨zeleně.
Papír snese vše.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 23.11.2005 20:33

Ale tak tam budou zbytečný, když budou na krajích... pak už přejdeš v pohodě, když tam nebude silnice, nebo jen an ně zapomněli.

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 23.11.2005 20:31

Stejně jako ty uprostřed VN. :cry:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 23.11.2005 20:25

Pajda píše:Moc pěkný to bude.(...)
Zdá se mi to, nebo opravdu u sv. Václava zlikvidují výstupy z metra ? :cry:

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 23.11.2005 20:19

kocour píše:http://www.ciglermarani.cz/flib/461_42_big.jpg
..................
Moc pěkný to bude. Mezi stromy se dají lavičky a pak se tam přesunou bezdomovci z Národní a od Anděla.
Jakmile se někde udělá místo, kudy se nechodí, okamžitě se z toho stává jejich útočiště.
Ale obrázky jsou fakt pěkný. Jen ještě dotaz kam že se přesunou auta z VN? Pro optimisty - nezapomeňte že za rok jsou komunální volby a tohle už je předvolební kampaň vládnoucí radniční koalice.


Yvona.

Auta mají odzvoníno

Příspěvek od Yvona. » 23.11.2005 19:29

.
Fajn zpráva, konečně se začíná něco dít s parkujícími auty v centru města.Auta pryč @3657. videozpráva byla výstižná. Myslím, že změny nastanou i v jiných místech P1.
Na Náměstí republiky, až se postaví ten skleník též nebudou jezdit auta, protože tam má být zřízená pěší zóna. Tram tam jezdit budou. :smt038 :


Frantisek

Příspěvek od Frantisek » 16.9.2005 19:08

Přesně tak. Když už zdražili MHD tak, že je finančně výhodnější cestovat skrytě také dotovaným autem, předpokládal bych, že za to bude MHD atraktivní - tj. ne(jen), že budou stavěny nové úseky metra a tramvají a kupovány nové vozy (čímž se zdražení obhajovalo), ale (především) že bude atraktivní, pokud jde o plynulost, komfort a jízdní dobu. Čili ať už si to zdražující Magistrát zařídí jak chce, a on ty nástroje má, a ať jednotlivé spoje navazují (a ne si ujíždějí, jak tomu často je), ať se nestojí v kolonách aut (do nebe volající je zřizování odbočných jízdních pruhů na kolejích, či právě přímo protizákonné zřízení parkoviště podél tratě v úzké ulici), ať je zajištěn plynulý průjezd křižovatkami, ať jsou skutečně vykazovány z přepravy osoby obtěžující nadměrným hlukem, zápachem a podobně. A ne jako dnes, že cestování MHD je pomalu dražší než jídza autem (zpoplatnit draze vybudované silnice se jaksi zapomnělo) a zájemcům o ně je ještě takto různě znepříjemňováno. Pokud se odstraní prostoje způsobené dlouhým čekáním na přípoj, na projetí křižovatky nebo stáním v zácpě aut, možná najednou nebude vadit ani o něco delší interval - nástup cesty mohu přizpůsobit spoji, ale přestup nikoli.

Odpovědět