Tak chlapci, teď vystupte a podívejte se, co jste provedli

Jako s odstupem: Titulek je od toho, aby provokoval a přiměl ke kliknutí. To se daří. Ale již v prvním odstavci čteme "...by... měly vést...". Pod obrázkem se píše, že se jedná o pracovní verzi a v článku se objevuje i tradiční věta "... zatím není jisté...". Pan P_V nám to naservíruje jako hotovku čímž příkrmí pana 9001 v látí na... třeba zrovna magistrát

A navíc se nebavíme o něčem, co jsme slyšeli na přednášce projektantů, ale o tom, co prosáklo na Aktuálně.cz. Takže se zasmějeme a opět k vážné práci
Mimochodem můžete mně kamenovat, ale již jsem Zenklovu projížděl mnohokrát v různých denních dobách a jediné co mi vadí, je to, že krásno navazuje za olezlou Libeň. Provozně tam s ničím nemám problém, snad by mohly být bumlíky pod Bulovkou DC, protože tam kouše obrubník, Ikdyž je vlastní IAD pruh zcela volný.
A jinak předpokládám, že kompletní reko by mohla vést i k nějaké regulaci vjezdu, takže by to nemuselo být takové peklo, býť auta na kolejích nechci. Ale třeba přes Republiku sice nejezdí "nic", nicméně otáčení všechno u zásobovacího vjezdu do Palladia zdrží snad víc, než kdyby to přes náměstí projelo (ale pokud to dovolíme, bude tam štrůdl, to je jasný). A třeba návrh, že by na VN byly koleje v rovině je určitě user friendly, koleje u kraje zase green friendly a o OR20 se asi nemusíme to ani bavit. Takže klid a uvidíme
