Pepa z Nuslí píše:Nepochybuji o tom, že nebylo potřeba. Nicméně - dovolím si tvrdit, že dnes to určitě potřeba bude. Minimálně oba oblouky z horního Václaváku do obou směrů Vodičkova x Jindřišská. Pak ale je nezbytná trať Národní - Náměstí Republiky z důvodu zranitelnosti Vodičkova - Jindřišská. Na trať přes Příkopy by se tak mohly vrátit minimálně linky 3, 5 a 9. Tím se uvolní trať středem náměstí, která by byla tak přetížená jako dnes. V současné době zde jezdí linky ML3,5,6,9,14,24. Kdyby byla realizována jenom trať na horní části VN, došlo by k nárůstu dopravy na trati přes střed náměstí. A to nikdo přece nechce.
Jeden nesmysl za druhým - TT podélně horní části VN:
1.) Nemusí zvýšit zatížení TT ve Vodičkově a Jindřišské ul., protože např. souč l. 6 propojující IPP a VN to díky ní "střihne" nejkratší trasou přes Muzeum - místo dosavadní Ječnou, KN, Lazarskou, Vodičkovu
2.) ve spojení se snad již rozhodnutou TT k realizaci (minimálně samostatně, ale nejlépe právě s tou v horní části VN) cca mezi současnými zastávkami Muzeum a Hlavní nádraží = např.:
a) l.9 to mezi současnou VN a Hlavní nádraží "střihne" místo ul. Jindřišskou po těch dvou nových TT, aby stanicovala přímo před odbavovací halou hlaváku!
b) přes novou zast.přímo před odbavovací halou hlaváku by bylo dobré překřížit 2 linky jedoucí Žižovem (ze současných 15 nebo 26) / Vinohradskou ul. (ze současných 11 a 13)

při TT podélně Horní částí VN Jindřišská ul. přijde o "dvojtou" l. 9 a Vodičkova o l.6 = ŽÁDNÝ NÁRŮST LINEK V BĚŽNÉM VEDENÍ V NICH SE NEBUDE KONAT, NAOPAK TAM DOJDE K DROBNÉMU ÚBYTKU, PROTOŽE KAM BY SMYSLUPLNĚ JEZDILY NĚJAKÉ NOVÉ LINKY, KDYBY TAM MĚLY BÝT PŘIDANÉ
COŽ JE NESMYSL, NAOPAK NOVÝMI TRATĚMI NA/OKOLO VN LOGICKY DOJDE K ROZLOŽENÍ STÁVAJÍÍH LINEK DO VÍCE TT V CENTRU
