TT Václavské náměstí - studie
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Proč?
Ale máme, kdysi jsme byli orientováni vehementě na SSSR a teďka na EU a ty "demokraty" z USA, furt někomu lezeme kamsi, ale to je jiné téma.Jonáš píše:Nemusíme snad už mít všechno dle Bruselu či Moskvy!KM píše:XSC napsal: "Mimoúrovňová křižovatka prakticky v centru města není zrovna dobrej nápad."
Škoda že to nevědí v 99% evropských metropolí.
Naposledy upravil(a) Martin.KT8D5 dne 30.3.2005 12:49, celkem upraveno 1 x.
Checheche,
já nejsem LV, já jsem na rozdíl od něj splachovací.
Tak především se mýlíte ve funkci magistrály - více jak 85% aut po ní jedoucích má start či cíl v Praze. Proto je kupříkladu veřejným tajemstvím, že ani obchvaty nezklidní provoz na magistrále tak, aby šla stáhnout za Muzeum. Že se to píše ve zdůvodněních obchvatů je proto, že to jsou zdůvodnění obchvatů.
Argumentace že každé město má své specifikum je výborná. Doufám že nebudete tedy už uvádět jako příklad TT na pěší zóně kdejaké provinční Karlsruhe. Praha má svá specifika v soupravách 2xT3 jezdících minimálně 32,1 km/h do zatáčky a ne 20 po rovině, jak TT na pěší zóně vyžaduje



Tak především se mýlíte ve funkci magistrály - více jak 85% aut po ní jedoucích má start či cíl v Praze. Proto je kupříkladu veřejným tajemstvím, že ani obchvaty nezklidní provoz na magistrále tak, aby šla stáhnout za Muzeum. Že se to píše ve zdůvodněních obchvatů je proto, že to jsou zdůvodnění obchvatů.

Argumentace že každé město má své specifikum je výborná. Doufám že nebudete tedy už uvádět jako příklad TT na pěší zóně kdejaké provinční Karlsruhe. Praha má svá specifika v soupravách 2xT3 jezdících minimálně 32,1 km/h do zatáčky a ne 20 po rovině, jak TT na pěší zóně vyžaduje
Husákova zhůvěřilost!
Samozřejmě, magistrála by měla být omezená na pruzích a hlavně zklidněná, nemůže sloužit jako průtah města, to je zhůvěřilost, která je snad již tolerovaná jen v asijských megapolích!Proxy píše:Asi ti napíšu to, co v jednu dobu hrozně čílilo Vetinariho: Každé město má svoje specifikum.
Mimoúrovňové křižovatky v centru mohou být pouze jako součást městského okruhu a nikoliv magistrály. Průjezd magistrálou je třeba řidičům pořádně znepříjemnit, aby si uvědomili, že tato komunikace slouží pouze pro cesty do centra města.
Nemohu popřít, že v Londýně nebo Paříži existují sestřičky naší magistrály s mimoúrodňovými křižovatkami. Tyto města jsou však Xkrát větší než Praha a "dálniční" přivaděč do centra je zde jediné řešení.

- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 7, 21, 904
- Kontaktovat uživatele:
Asi ti napíšu to, co v jednu dobu hrozně čílilo Vetinariho: Každé město má svoje specifikum.KM píše:XSC napsal: "Mimoúrovňová křižovatka prakticky v centru města není zrovna dobrej nápad."
Škoda že to nevědí v 99% evropských metropolí.
Mimoúrovňové křižovatky v centru Prahy mohou být pouze jako součást městského okruhu a nikoliv magistrály. Průjezd magistrálou je třeba řidičům pořádně znepříjemnit, aby si uvědomili, že tato komunikace slouží pouze pro cesty do centra města.
Nemohu popřít, že v Londýně nebo Paříži existují sestřičky naší magistrály s mimoúrodňovými křižovatkami. Tyto města jsou však Xkrát větší než Praha a "dálniční" přivaděč do centra je zde jediné řešení.
Naposledy upravil(a) Proxy dne 30.3.2005 11:20, celkem upraveno 1 x.