ROPID chtít může ,ale má vliv asi jako spolek zahrádkářůslonik píše:Ropid ji chce "urychleně", vůle by snad i byla. Ale problém bude určitě v koordinaci s ostatními akcemi (hlavně reko Václaváku) a pak samozřejmě vyběhnou aktivisti, že nechtěj tram okolo koně a přes sady atd. Přitom to je jediná šance, jak okolí Hlaváku zcivilizovat.
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Re: Nové tramvajové tratě
Každopádně ale vybraná varianta znamená, že ubráním pruhů na magistrále vznikne špunt, který bude "zklidňovat" dopravu široko a daleko. Před dostavbou okruhů asi nereálné. Leda že by se oprášil nápad se zatunelováním magistrály za Muzeum.
Je tam taky podmínka rekonstrukce stropu stanice metra, aby trať unesla. Zajímavé že během stavby metra, tam tramvaje jezdily bez zesilování.
Je tam taky podmínka rekonstrukce stropu stanice metra, aby trať unesla. Zajímavé že během stavby metra, tam tramvaje jezdily bez zesilování.
Naposledy upravil(a) P_V dne 19.1.2017 10:24, celkem upraveno 1 x.
Re: Nové tramvajové tratě
Ropid ji chce "urychleně", vůle by snad i byla. Ale problém bude určitě v koordinaci s ostatními akcemi (hlavně reko Václaváku) a pak samozřejmě vyběhnou aktivisti, že nechtěj tram okolo koně a přes sady atd. Přitom to je jediná šance, jak okolí Hlaváku zcivilizovat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
...a L7 - občanské sdružení "Tramvaj nechceme"
slonik: však já zas tak nejásám - víme, kudy chce Praha (= Dolínek) trať vést, jen nevíme kdy.
slonik: však já zas tak nejásám - víme, kudy chce Praha (= Dolínek) trať vést, jen nevíme kdy.
Re: Nové tramvajové tratě
Kdepak, Dolínek je na čtvrtém levelu. (L1 - my, L2 - šotouši kteří se umí protlačit do tlače, L3 - zastupitelé, DP a Ropid, L4 - radní pro dopravu, L5 - územní plán, L6 - územní rozhodnutí.)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Ty nákresy mají asi takovou váhu jako naše, když tu kreslíme TT do map
Re: Nové tramvajové tratě
Jsou čtyři varianty, z toho všechny konfliktní a s nevýhodama, takže bych moc nejásal...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
http://www.blesk.cz/clanek/regiony-prah ... ovede.html
No, hurá. Aspoň něco už víme.Tramvají až přímo k hlavnímu nádraží. Praha už ví, kudy trať povede
Re: Nové tramvajové tratě
K.: Ano, tak. Až k Pavlíkově.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Tak se tam vybuduje dočasný trojúhelníkslonik píše:pak se zase odloží D a budem tu mít deset let problém s nedostatkem KT
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Pokud si někdo vzpomene na Pankrác, tak bude o lince a její trase rozhodnuto poměrně rychle .
A pokud bude politická vůle, tak můžeme obousměrné vozy doplnit ala Olomouc
A pokud bude politická vůle, tak můžeme obousměrné vozy doplnit ala Olomouc
Re: Nové tramvajové tratě
Největší potenciál by měla ta 21, ale na tu se KT rozhodně plejtvat nebudou. Řekl bych, že je to dost riziko stavět, pak se zase odloží D a budem tu mít deset let problém s nedostatkem KT. Už takhle to bude chtít změny v LV nebo přesun jinam...
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Libuš:
Takhle nějak?
https://mapy.cz/s/1jusT
S metrem by to asi mělo větší smysl, ale co není, může být a taková 21 na Anděl (do Řep ) z této oblasti by si mohla najít své. I vnitroobvodově (Nádr. Modřany, Pol. Modřany <> nová smyčka) by to mohlo mít svojí atraktivitu ne? Myslím, že určitě víc, než teď ta konečná u bažantů, nebo 165 Jako nejezdím tam denně, párkráte jsem se tam však pohyboval, nebo oblast projel 197 z průzkumných důvodů.
Ale dále čtu, že smyčka až ve 2. etapě a s metrem...zatím šturc u kruháku (??). Což je docela vo ho_ně Nebo šturc Pavlíkova s tím, že smyčka se vybuduje až nad zahrabanou stanicí?
Takhle nějak?
https://mapy.cz/s/1jusT
S metrem by to asi mělo větší smysl, ale co není, může být a taková 21 na Anděl (do Řep ) z této oblasti by si mohla najít své. I vnitroobvodově (Nádr. Modřany, Pol. Modřany <> nová smyčka) by to mohlo mít svojí atraktivitu ne? Myslím, že určitě víc, než teď ta konečná u bažantů, nebo 165 Jako nejezdím tam denně, párkráte jsem se tam však pohyboval, nebo oblast projel 197 z průzkumných důvodů.
Ale dále čtu, že smyčka až ve 2. etapě a s metrem...zatím šturc u kruháku (??). Což je docela vo ho_ně Nebo šturc Pavlíkova s tím, že smyčka se vybuduje až nad zahrabanou stanicí?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
No, jak je na to jednou letáček, tak už je to jasné...9001 píše:Na Dědině by měli přidat, když chtějí 2020 jezdit
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Zahradní město je stejně v koordinaci se SŽDC jak se pustí do tratě za Hostivaří...
Na Dědině by měli přidat, když chtějí 2020 jezdit
Na Dědině by měli přidat, když chtějí 2020 jezdit