Jenda1989 píše:....Nu a co taková linka v trase: Nádraží Hostivař - Zahradní Město - Radošovická - Strašnická - Želivského - Krejcárek - Palmovka - Bulovka - Okrouhlická - Kobylisy - Bohnice. Nebyl by to napaječ a navíc víc jak 90% trati by bylo na vlastním tělese, takže to zdržení by bylo minimální!!!
Sice nesouhlasím úplně s 9001 (= přesnost TRAM lze řešit i jinak než jejich nezajížděním do centra města), ale nějak mi je proti srsti jakékoliv upravování skutečnosti, tak aby vypadala lepší než je!
Na výše uvedené trase TT:
1.) je jen jediný úsek samostatným tělesem mimo PK (přes Krejcárek, ale žel cca na polovině - estakádě možno jet max.40km/h, což je méně než na TT ve vozovce)
2.) jsou minimálně 4 úseky, kde IAD může/musí jet podélně po TT, případně těsně vedle ní parkuje
a) podjezd železnice na Zahradním městě/Na Padesátém
b) Starostrašnická ul. (zde je rizikem zejména to parkování + neopatrnost IAD/chodcům, kteří TT křižují)
c) Palmovka - Bulovka
d) okolí zastávky Ke Stírce (opět zejména to parkování - zde navíc nepovolené tzv. přes den PD)
3.) je hromada rušných křižovatek (a žel na většině z nich není funkční aktivní preference TRAM)