To rozhodně, ale mezi mafiány nikoho neznám. Mezi permoníky jo. A ti to beztak budou vědět mezi prvníma.9001 píše: ale stavit/nestavit spíš příjde z Mariánského náměstí neli z Palmovky
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Nové tramvajové tratě
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Dle mého dočasná varianta MO ul. V Holešovičkách byl totální nesmysl, jenž by pro ohromně velkou zajížďku nefungoval = jsem přesvědčen, že je potřeba postupovat ve výstavbě následovně:mart337 píše:......
Dle mého by bylo vhodné opravdu provést zahloubení Holešoviček pod zem, akorát si nedovedu představit, kam po dobu stavby převést stávající dopravu, kudy vést náhradní trasu. Jediné co mne napadá je dělat Holešovičky po polovině (nejdřív jeden směr a pak druhý) a náhradní trasu vést Povltavskou (zjednosměrněná, či předběžně upravená) a následně pak nějak na sever ???
Jinak bych kvůli tomuto vůbec nezavrhoval vedení MO mezi Trojou a Balabenkou právě Povltavskou, protože by mohlo dřívější vybudování tohoto propojení při následné úpravě Holešoviček.
1.) vystavět patro ul. Povltavské (= zbytek nejkratší/nejlevnější varianty severní části MO) + 2. etapu Vysočanské radiály, která by pak již dočasně z části chybějící východní část MO nahradit mohla.
(Pokud v téhle fázi zahloubit Kbelskou ul., která následně také částečně dočasně nahradí chybějící východní část MO, tak jsem jen pro část v/okolo křižovatky s Poděbradskou ul. a TT v ní - myslím, že v ul. Kolbenově je provoz minimální = MÚK s ní by bylo plýtváním peněz.)
2.) pak bych osobně upřednostnil Radlickou radiálu (ulehčí té ul. Plzeňské a K Barrandovu = opačné části města než stavby v bodě 1)
3.) dostavba východní části MO = (jak jsem včera uvedl) tunel mezi Balabenkou a Jižní spojkou s jedinou "vloženou" MÚK "pod" Habrovou - s přivaděčem ve stopě železnice na NNŽ mezi Olšanskou a Českobrodskou ul.
4.) "Letištní tunel" = severozápadní radiálu mezi MO a PO
5.) zahloubení ul. V Holešovičkách - jsou radiálou mezi MO a PO vedenou těsně v zástavbě (a realizace možná naráz - dočasně je nahradí komunikace uvedené v bodě 1, ale nejlépe jen po nutnou dobu = postavením prvně stěn a stropu tunelu obnovit co nejdříve provoz na povrchu a pak si teprve "hrát" s kutáním zeminy a výstavbou interiéru tunelu)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
von Š: 1.) jak tu již padlo - není rozhodnuto o budování Radlické radiály (tvrdí se, že ML.M.P nemá současně na ní a např. na =M=D)
2.) nějaké "kapacitní spojení" - radiály mezi velkým a malým okruhem potřeba jsou ta Radlická radiála stáhne IAD nejen ze stejnojmenné ulice, ale i Plzeňské a K Barrandovu
Jinak jsem přesvědčen, že by měly být, mezi velkým/Pražským a vnitřním/Městským okruhem,tyto radiály:
již hotové - Strakonická, D1, Štěrboholská
dostavěny již cca z 1/2 - Radlická a Vysočanská (které jsou plánované), ale i v Holešovičkách (jenž by bylo asi přeci jen vhodné, podle nedávného návrhu, zahloubit - NEBUDOU TOTIŽ, na rozdíl např. od ul. 5.května, KOMUNIKACÍ UVNITŘ MĚSTSKÉHO/VNITŘNÍHO OKRUHU, ALE PROPOJOVAT JEJ S VNĚJŠÍM OKRUHEM + R/D8)
místo donedávna plánované Karlovarské radiály postavit tunel cca pod Petřinami = "Letištní" radiálu (společnou pro R6 i R7), která by využila část Evropské ulice - cca západně od Vlastiny / Libocké ul., v jejichž úrovni by byl tunel mimoúrovňově na Evropskou od severu napojen. Dále by tunel vedl jižně podél Evropské až skoro k Nádraží Veleslavín, kde by se stočil jihovýchodním směrem, přičemž by "podešel" i =M=A, a vyústil v Patočkově ul. - těsně před MÚK Malovanka, jíž by se napojil na Městský okruh a převzal většinu dopravy z Patočkovi.
(A protože mezi Prašným mostem a Dejvicemi("Kulaťákem") naštěstí původně plánovaný tunel nevznikne, tak by tento "Letištní tunel" přetáhl i většinu dopravy z Evropské ul.)
2.) nějaké "kapacitní spojení" - radiály mezi velkým a malým okruhem potřeba jsou ta Radlická radiála stáhne IAD nejen ze stejnojmenné ulice, ale i Plzeňské a K Barrandovu
Jinak jsem přesvědčen, že by měly být, mezi velkým/Pražským a vnitřním/Městským okruhem,tyto radiály:
již hotové - Strakonická, D1, Štěrboholská
dostavěny již cca z 1/2 - Radlická a Vysočanská (které jsou plánované), ale i v Holešovičkách (jenž by bylo asi přeci jen vhodné, podle nedávného návrhu, zahloubit - NEBUDOU TOTIŽ, na rozdíl např. od ul. 5.května, KOMUNIKACÍ UVNITŘ MĚSTSKÉHO/VNITŘNÍHO OKRUHU, ALE PROPOJOVAT JEJ S VNĚJŠÍM OKRUHEM + R/D8)
místo donedávna plánované Karlovarské radiály postavit tunel cca pod Petřinami = "Letištní" radiálu (společnou pro R6 i R7), která by využila část Evropské ulice - cca západně od Vlastiny / Libocké ul., v jejichž úrovni by byl tunel mimoúrovňově na Evropskou od severu napojen. Dále by tunel vedl jižně podél Evropské až skoro k Nádraží Veleslavín, kde by se stočil jihovýchodním směrem, přičemž by "podešel" i =M=A, a vyústil v Patočkově ul. - těsně před MÚK Malovanka, jíž by se napojil na Městský okruh a převzal většinu dopravy z Patočkovi.
(A protože mezi Prašným mostem a Dejvicemi("Kulaťákem") naštěstí původně plánovaný tunel nevznikne, tak by tento "Letištní tunel" přetáhl i většinu dopravy z Evropské ul.)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
mart337: Sice by to bylo o prsa, ale podle mě styl D1 by se do Holešoviček vešel. Takže 2+2 pruhy a krajní zúžené na 2 m.
Re: Nové tramvajové tratě
Podle mne je výše uváděné vedení MO dlouhodobým provizoriem, při němž jde o co největší ušetření nákladů na úpravy provedené na zkapacitnění stávajících vozovek.Martin Šubrt píše:Východní část Městského okruhu měl z Balabenky pokračovat v jednom směru Povltavskou a ve druhém tunelem kousek vedle pod Bílou skálou, tj. ne na Vychovatelnu, ale rovnou na Pelc-Tyrolku. V metropolitním plánu je už ale tato trasa minulostí a nemá se stavět, jen se má lehce zkapacitnit Spojovací ulice na povrchu, též Českobrodská od Spojovací směrem k Průmyslové a k tomu se má upravit i Průmyslová, postavit zakrytý tunel v Hloubětíně a to celé vyvést nahoru na Kbelskou a tam to zatočit na MÚK s Veselskou směrem do zatunelovaných Holešoviček. Obecně to nepovažuji za dobrý nápad, neboť Spojovací to odnese a Průmyslová je jako subtituce MO moc daleko od centra a nepomáhá třeba ulici Jana Želivského.
Problém je hlavně ve financování, nová východní část MO bude stát spousty peněz, ať už bude vedena jakkoli. Po dobudování Blanky se za současné situace do toho zatím nikdo moc nepohrne.
Dle mého by bylo vhodné opravdu provést zahloubení Holešoviček pod zem, akorát si nedovedu představit, kam po dobu stavby převést stávající dopravu, kudy vést náhradní trasu. Jediné co mne napadá je dělat Holešovičky po polovině (nejdřív jeden směr a pak druhý) a náhradní trasu vést Povltavskou (zjednosměrněná, či předběžně upravená) a následně pak nějak na sever ???
Jinak bych kvůli tomuto vůbec nezavrhoval vedení MO mezi Trojou a Balabenkou právě Povltavskou, protože by mohlo dřívější vybudování tohoto propojení při následné úpravě Holešoviček.
Není třeba text natahovat použitím 4x enteru
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Bobík: permoníků se zeptej, jestli už nabourali tu "tajnou" vojenskou základnu v Prokopáku.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Bobík: Nic proti permoníkům, ale stavit/nestavit spíš příjde z Mariánského náměstí neli z Palmovky
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Nové tramvajové tratě
Jo, to se sice razí, ale podnik značně nejistý. Co mám poslední informace (přímo zevnitř, od permoníků) tak to momentálně vypadá, že i jen u toho zatím zůstane.von Špilberk píše: tiše a nenápadně se razí průzkumná štola Radlické radiály.
(ale až se s nima uvidím, zkusím se permoníků poptat na nějaké další informace)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4465
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
A zatímco se hlasitě diskutuje podoba východní části MO, tiše a nenápadně se razí průzkumná štola Radlické radiály.
Re: Nové tramvajové tratě
Klid, stejně příštích 50 let nic nebude.m@rtin píše:Tak to raději nedělat nic.Martin Šubrt píše:Východní část Městského okruhu měl z Balabenky pokračovat v jednom směru Povltavskou a ve druhém tunelem kousek vedle pod Bílou skálou, tj. ne na Vychovatelnu, ale rovnou na Pelc-Tyrolku. V metropolitním plánu je už ale tato trasa minulostí a nemá se stavět, jen se má lehce zkapacitnit Spojovací ulice na povrchu, též Českobrodská od Spojovací směrem k Průmyslové a k tomu se má upravit i Průmyslová, postavit zakrytý tunel v Hloubětíně a to celé vyvést nahoru na Kbelskou a tam to zatočit na MÚK s Veselskou směrem do zatunelovaných Holešoviček. Obecně to nepovažuji za dobrý nápad, neboť Spojovací to odnese a Průmyslová je jako subtituce MO moc daleko od centra a nepomáhá třeba ulici Jana Želivského.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
s tím se dá souhlasit ZA PODMÍNKY ZPROVOZNĚNÍ BLANKY SE SOUČASNÝM VÝRAZNÝM OMEZENÍM PRŮJEZDU IAD MEZI SMÍCHOVEM A HOLEŠOVIČKAMI CENTREM + V CENTRU ZNATELNÝM OMEZENÍM I IAD MEZI JIŽNÍ A SEVERNÍ ČÁSTÍ MĚSTA LEŽÍCÍ MIMO MĚSTSKÝ/VNITŘNÍ OKRUH!9001 píše:...........
Blanka až takový průser dopravně není... Že technologicky je věc druhá... Metro stavíme v Praze přes 40 let i pod Vltavou a průsery nejsou...
V opačném případě Blanka natáhne do centra další IAD, která v něm už teď nemá kde parkovat a často dlouhým hledáním parkovacího místa ještě více zahušťuje dopravu!
Ovšem Blanka bez jakékoliv přiměřené náhrady za "Blanku 2" bude průser pro severovýchodní část města, ve které stávající komunikace nepoberou IAD prodící z Blanky (severo)západu města na východ a opačně.
Osobně se mi na Blance 2 nelíbilo např.:
- (v několika variantách) žádné či jen částečné nevyužití Povltavské ulice
- nájezd z prodloužené ulice V Olšinách = předpoklad zvýšení IAD v okolí Strašnické
pokud stavět okruh blíž centru než je Průmyslová, tak cca takto:
1.) ražený tunel Jižní spojka - MÚK v oblasti Habrové s přivaděčem mezi Olšanskou a Českobrodskou ulicí (ve stopě dráhy k NNŽ) - po Balabenku (před podjezd železnice s napojením Spojovací ul. od/k Vysočanskému nám. jen na sever - nikoliv do/z tunelu)
2.) Křižovatka Balabenka
a)dostavba jižního sjezdu a nájezdu z/do tunelu pod Žižkov
b) zrušení současného severního nájezdu směr Žižkov, který úrovňově kříží rovně jedoucí auta od Žižkova na Povltavskou
3.) rozšíření Povltavské o 2 pruhy 1 směru
a) cca od mostu nad křižovatkou Balabenka - cca za most nad Zenklovou ulicí - směr východní
b) stavbou 2.patra (podélné estakády) nad současnou vozovkou cca od mostu nad Zenklovou ulicí za výjezd z ul. Bulovka - směr západní
c) severně od současné vozovky vybudování oddělené přibližně stejně široké cca od výjezdu z ul. Bulovka po ul. V Holešovičkách - směr západní
4.) dostavba MÚK Povltavská
a) (západní směr) x V Holešovičkách (severní směr)
b) (východní směr) x V Holešovičkách (jižní směr) - 1/2 na most Barikádníků
f) (východní směr) x V Holešovičkách (jižní směr) - 1/2 ze severu na východ (rampou pod ul. V Holešovičkách)
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Blanka až takový průser dopravně není... Že technologicky je věc druhá... Metro stavíme v Praze přes 40 let i pod Vltavou a průsery nejsou...Bobik píše:Ehmm, ty jsi nepoučitelnej, co? Jako kdybys nevěděl, že nakonec bude stejně dluh i paskvil na minimálně 50 let.....9001 píše: V tomhle případě radši zkousnu dluh města než mít na 50 let paskvil...
Re: Nové tramvajové tratě
Tak to raději nedělat nic.Martin Šubrt píše:Východní část Městského okruhu měl z Balabenky pokračovat v jednom směru Povltavskou a ve druhém tunelem kousek vedle pod Bílou skálou, tj. ne na Vychovatelnu, ale rovnou na Pelc-Tyrolku. V metropolitním plánu je už ale tato trasa minulostí a nemá se stavět, jen se má lehce zkapacitnit Spojovací ulice na povrchu, též Českobrodská od Spojovací směrem k Průmyslové a k tomu se má upravit i Průmyslová, postavit zakrytý tunel v Hloubětíně a to celé vyvést nahoru na Kbelskou a tam to zatočit na MÚK s Veselskou směrem do zatunelovaných Holešoviček. Obecně to nepovažuji za dobrý nápad, neboť Spojovací to odnese a Průmyslová je jako subtituce MO moc daleko od centra a nepomáhá třeba ulici Jana Želivského.mart337 píše:No, nevím jak to je, ale ono to zase tak moc od věci nevypadá.
Koukal jsem se na magistrátní stránky o městském okruhu a našel jsem tam plánovanou trasu východní části vnitřního městského okruhu - a to sice od lanového mostu přes Malešice a Spojovací na Balabenku a Zenklovou na Vychovatelnu.
Takže pokud se okruh následně stočí Holešovičkami na Troju, tak to zase není tak moc od věci.
Nevím jak to je aktuální stránka, ale je magistrátní.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Nové tramvajové tratě
Ehmm, ty jsi nepoučitelnej, co? Jako kdybys nevěděl, že nakonec bude stejně dluh i paskvil na minimálně 50 let.....9001 píše: V tomhle případě radši zkousnu dluh města než mít na 50 let paskvil...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Marek: A v tom je problém? V tomhle případě radši zkousnu dluh města než mít na 50 let paskvil... Nebo snad někdo stojí o druhou Legerovu na Žižkově?