Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Nové tramvajové tratě
Dovedl bych si představit nočku 1xT3, která na Levského objede smyčku a do Libuše dojede pozpátku.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Petr: Ono i to bude možná moc Pojede to do míst, kde osazenstvo odvozí bus 6/15/6 v SD a to ještě díky různému směru to spíš rozdělí...
Navíc stavět úvrat při počtu kachen co máme je naprosto blbost...
Navíc stavět úvrat při počtu kachen co máme je naprosto blbost...
Re: Nové tramvajové tratě
To nebude noční v KT, ale bude tam jezdit dvounápravový vůz X52 na Levskýho
Re: Nové tramvajové tratě
Zajímavé je iP_V píše:100 tramvají denně, to je tak každá druhá 17...
takže noční linka s KT?idnes.cz píše:"....přes noc pak patnáct spojů"
Re: Nové tramvajové tratě
100 tramvají denně, to je tak každá druhá 17...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
http://praha.idnes.cz/stavba-tramvajove ... zpravy_mav
Proč nejsou v přípravě nějaké další TT, které už v ÚP jsou
To se zase v roce 2018 nasmějeme.Podle předložených dokumentů zpracovaných právě pro účely řízení o vlivu na životní prostředí, by se mělo stavět v letech 2018 až 2019.
„Při bezproblémovém průběhu přípravy stavby je možnost zprovoznění tratě do Libuše v roce 2019 reálná. Na základě zkušeností z aktuálního průběhu přípravy jiných dopravních staveb lze za možný problematický okruh považovat výkupy pozemků,“ řekla iDNES.cz mluvčí dopravního podniku Aneta Řehková.
Holyně: netvrdil tu někdo, že stavení povolení už jeJak jsou daleko plány na výstavbu dalších úseků?
• Sídliště Barrandov – Holyně – Slivenec
Je nejpřipravenější tramvajovou tratí. Bylo vydáno pravomocné územní rozhodnutí, pro vlastní trať je zažádáno o vydání stavebního povolení, řeší se majetkoprávní vztahy.
•Divoká Šárka – Dědinská
Dodělává se návrh aktualizované dokumentace pro územní řízení, zohledňující požadavky z procesu EIA, která projde projednáním, zpracovávány jsou rovněž podklady pro žádost o verifikační stanovisko EIA.
•Nádraží Podbaba – Suchdol
Probíhá proces včlenění záměru do územně plánovací dokumentace, což je základní výchozí podmínka pro přípravu a realizaci jakékoliv tramvajové tratě. Čeká se na změnu územního plánu.
Ve fázi pořizování změn územního plánu se nachází i několik dalších nových tramvajových tratí.
Proč nejsou v přípravě nějaké další TT, které už v ÚP jsou
Metropolitní plán
Vyšla nová verze metropolitního plánu.
http://plan.iprpraha.cz/cs/metropolitni-plan-ke-stazeni
konkrétně se zajímejte o Schémata odůvodnění - Dopravní infrastruktura
http://plan.iprpraha.cz/cs/metropolitni-plan-ke-stazeni
konkrétně se zajímejte o Schémata odůvodnění - Dopravní infrastruktura
Re: Nové tramvajové tratě
To nejsme ve_při. (Hlavně aby se Stázina dostala Kubovi!)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Schválně kolik úprav LV ještě bude, než bude ta TT To uteče ještě hodně vody pod Dvoreckým mostem, než TT na Libuš bude.Bobek píše:A vzhledem k chystaným úpravám...
Re: Nové tramvajové tratě
I kdyby 3, tak stejně jen půlka, kdo by tím jinak z tý Libuše jezdil. (A vzhledem k chystaným úpravám mám beztak pocit, že to skončí u nějaké 21.)
Re: Nové tramvajové tratě
Podstatně větší smysl by ta trať měla, kdyby vznikl Dvorecký most. Pro cesty na Anděl by spolehlivá tramvaj byla bezkonkurenční a daly by se díky tomu i mírně omezit busy...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Tramvají to bude na Palackého náměstí tak 25-30 minut. Bus na Kačerov podle JŘ 13 minut. S tím, že tramvaj je zranitelná Výtoní a tunelem.
kruťák: Otázka je jestli to není lepší, že se toho tolik nepostavilo. V současné době by vlastně většina staveb byla zhoršení současného stavu.
kruťák: Otázka je jestli to není lepší, že se toho tolik nepostavilo. V současné době by vlastně většina staveb byla zhoršení současného stavu.
Re: Nové tramvajové tratě
Ve špičce není zrovna úsek Zálesí - Kačerov nejrychlejší.9001 píše:Libuš už je docela daleko a je otázka jestli někdo bude chtít jet výletem přes Modřany a nábřeží, když může jet bus + C.
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Ohrada - Palmovka funguje od r. 1990, tam bych to moc poplyšákově neviděl...
Re: Nové tramvajové tratě
Zapomněl jsi na Krejcárek během těch poplyšákových let, to není zas takový nevýznamný ocásek. (aspoň něco...)