V letošním roce se budeme snažit posunout dál rozpracované projekty tratí z Barrandova přes Holyni do Slivence, z Divoké Šárky na sídliště Na Dědině, z Modřan do Libuše, novou smyčku na Zahradním Městě a smyčku Depo Hostivař. Doufáme, že už bychom mohli dostat územní rozhodnutí například na trať z Modřan do Libuše. Zatím ještě nezačne masivní výstavba nových tratí, ale budeme dále pokračovat v opravách stávajících a mělo by dojít k výraznému posunu v přípravě nových projektů.
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/p ... 70106.html
Re: Nové tramvajové tratě
Trať do Libuše úspěšně prošla řízením EIA a nebude dále posuzována.
Předchozí záměr, který byl v srpnu z neuvedených důvodů zrušen, byl v říjnu znovu založen, můžete hledat rozdíly.
Předchozí záměr, který byl v srpnu z neuvedených důvodů zrušen, byl v říjnu znovu založen, můžete hledat rozdíly.
Re: Nové tramvajové tratě
I když po nynějších veletočích s hygienou bychom měli být rádi, že nějaké tramvaje vůbec jezdí. Jistě by se přišlo na to, že v ulici Komunardů nebo Sokolovská díky mostu přibyly spoje a to je neakceptovatelné.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
slonik: napište si "řediteli" http://dotazy.praha.eu/. On už Vám "odborně" odpoví.
Re: Nové tramvajové tratě
Tohle se právě vyřešilo tím, že by se stoupalo už dřív. Na Maninách by byl i problém v tom, že je okolo zástavba, těžko by tam lidi snesli ten provoz. V Karlíně už jsou sice taky úplně u vody byty, ale na křižovatce už jen kancly. Fakt tu změnu nechápu, navíc Praha 8, která by možná mohla trochu protestovat, je pro tu Thámovu...
Re: Nové tramvajové tratě
Podle mě je problém výška zaplavení. Z ulice Komunardů na rohu nábřeží by most nenastoupal nad hladinu a voda by se do něj opírala plošně. Z ulice Na Maninách se nastoupat dá.
Leda že by se roh nábřeží u tržnice celý navýšil, což by mohlo jít, protože ÚP předpokládá přeložení TT za tržnici.
Leda že by se roh nábřeží u tržnice celý navýšil, což by mohlo jít, protože ÚP předpokládá přeložení TT za tržnici.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Nicméně jak se vypořádat s kolonií přísně chráněného Sysla Povltavského?slonik píše:Právě v ose Thámovy je podle platného územního plánu nechaná široká ulice, aby se tam všechno vešlo. A limity by mohly dělat problém možná v Thámově, ale vždycky se dá udělit výjimka. Nikdo tam nebydlí, jsou tam kanceláře a hotel.
Přestěhovat jej na Sázavu asi ekologové nepovolí...
Re: Nové tramvajové tratě
Právě v ose Thámovy je podle platného územního plánu nechaná široká ulice, aby se tam všechno vešlo. A limity by mohly dělat problém možná v Thámově, ale vždycky se dá udělit výjimka. Nikdo tam nebydlí, jsou tam kanceláře a hotel.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Že by zástavba na Rohanske nábřeží? Nebylo by stejne kde tramvaj natáhnout,aby splnila všechny limity.
Re: Nové tramvajové tratě
Taková nekonkrétní věc, ale řekl bych, že dost zásadní, jde o most z Karlína do Holešovic. Vždycky se plánoval v ose ulic Komunardů a Thámova, měl jsem za to, že logicky i s tramvajovou tratí. Naposledy jsem viděl zmínku v Koncepci pražských břehů, kde se o TT na mostě jasně píše. Nedávno jsem se ale dozvěděl, že Metropolitní plán uvažuje o mostě v ose Na Maninách - Urxova, čímž by TT byla samozřejmě ztracena. Nemáte někdo informaci, proč tomu tak je? To propojení dost citelně chybí, z Holešovic se musí na B protisměrně na Palmovku, takhle by to šlo na Křižíkovu a ještě rychlejc a v Karlíně je problém s nerovnoměrnou poptávkou, kdy po Křižíkovu tramvaje tečou a za Urxovou vezou totální vzduch, tohle je jediná možnost, jak s tim něco udělat...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Lanovku do trojské zoo posoudí studie, šéf zahrady by uvítal tramvaj
http://praha.idnes.cz/lanova-draha-zool ... zpravy_nub
http://praha.idnes.cz/lanova-draha-zool ... zpravy_nub
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Já ne, já se vždycky rozčílím. Tolik zbytečně počmáranýho papíru.Bobik píše:Zatím jsem v klidu.
Ale někde se zas bude juchat, že si můžeme do plánů přikreslit další TT. Termín bych odhadoval tak rok 2678.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Nové tramvajové tratě
Teda nic ve zlým, ale takovejhle vizualizací jsem už viděl - a nic. Viz třeba nádraží Bubny, nádraží Smíchov.... Otázka je, kdy se kopne, zdali se (v dohledný době) vůbec kopne a jak to nakonec bude ve skutečnosti vypadat.
Zatím jsem v klidu.
Zatím jsem v klidu.
Re: Nové tramvajové tratě
Zajímavostí proč to sem dávám je TT vedená z Bohdalce přes Slatiny směrem na Zahradní Město. Dále je zajímavé zrušení areálu Slávie mimo fotbalový a hokejový stadion. Celé území by pak mohlo pojmout až 30 tisíc nových obyvatel Prahy 10FB Praha 10 píše:Jak by mohlo za zhruba půl století vypadat území s největším rozvojovým potenciálem v Praze 10, ukazuje právě dokončený návrh urbanistické studie lokality Bohdalec - Slatiny – brownfield Strašnice.
- více: https://www.facebook.com/praha10/posts/ ... 24065456:0
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Nové tramvajové tratě
Muselo by se jezdit obousměrně tou jižní Trojsou jednosměrkou, abychom se vyhli ostrým zatáčkám. Další pokračování do ulice Pod Hrachovkou je pak skoro nemožné, takže by se konečná musela hodit k hlavnímu vchodu. Odbočení z Trojské před hlavní vchod do Zoo by bylo sice možné jen jednokolejně, ale to na konci tratě nevadí. Obratiště před hlavním vchodem by pak šlo pouze pro obousměrné tramvaje.
Přes týden je tam poptávka max po jedný lince, ale o víkendech by to vyžadovalo linky nejméně dvě. Posilová by pak bez obratiště u MC jezdila jalový kilometry někam do říti.
Přes týden je tam poptávka max po jedný lince, ale o víkendech by to vyžadovalo linky nejméně dvě. Posilová by pak bez obratiště u MC jezdila jalový kilometry někam do říti.