Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od von Špilberk » 04.11.2020 10:04

Tak jestli opravdu vyjede l.19 Pankrác - Kubáň, tak bych její vypravení předal Střešovicím hned pro 6 důvodů:
1. šoto
2. práce pro muzeum
3. Kotěra bez vlečňáku Z:arrow: kapacitně ideální vozidlo
4. Kaém na "zelených" se vztekne z dlouhé trasy nájezdu/zátahu
5. úspora KT
6. venčení vozů

Jedna úvrať je pořešená... :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Ústečák
Uživatel
Příspěvky: 187
Registrován: 04.8.2019 9:55

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Ústečák » 04.11.2020 10:01

Samozřejmě, je to s odřenýma ušima. Ale na situaci se reaguje a nějak to půjde. Ostatně vysvětluje to i tu 19 na Pankrác. Alespoň bude trvalý tlak na dostavbu Slivence a Nových Dvorů.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 04.11.2020 9:51

Ústečák: Kachen bude celkem 63, z toho 15 musíme, že bude "trvale" mimo... Nehody, prohlídky záloha atd.

Takže je otázka jak moc si budeme moc dovolit výlukovou úvrat navíc...

Uživatelský avatar
Ústečák
Uživatel
Příspěvky: 187
Registrován: 04.8.2019 9:55

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Ústečák » 04.11.2020 6:12

Překvapuje mě to překvapení, že se na PA schyluje k úvrati a v Holyni a Libuši k dočasné, o tom se hovoří roky, však proto se kupovaly ty kačeny z maďarska a teď se rekonstruují...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od kruťák » 03.11.2020 23:12

A na Pankráci. Takže hned dvě linky mohou být úvrať-úvrať :twisted:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od P_V » 03.11.2020 21:52

Zanedlouho bude úvrať aj v Libuši, čímž se to úvrať-úvrať linkové vedení už trochu zašmodrchá. :)

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od kruťák » 03.11.2020 20:21

Nabízí se linka úvrať-úvrať a máme dvě mouchy jednou ranou :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 03.11.2020 18:47

Radek píše:
03.11.2020 14:58
DPP získal stavební povolení na novou tramvajovou trať do Holyně, začne se budovat příští rok
https://zdopravy.cz/dpp-ziskal-stavebni ... rok-65038/

Další uvrat? Radní pro dopravu by v rámci svého rozvoje TT měl začít řešit i co tam bude jezdit...

honza z Mo
Uživatel
Příspěvky: 71
Registrován: 01.11.2012 20:18

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od honza z Mo » 28.9.2020 11:52

Metro D- krásně zpracované a připravené"- jen se obávám, že se toho "možná" dožijí až moje děti :-). Už to mělo být dávno hotovo!!!

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4463
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od von Špilberk » 28.9.2020 10:35

Jestli je to ještě aktuální: http://strategickeprojekty.dpp.cz/image ... 011_12.pdf
(Pankrác: str. 31-2)

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od mart337 » 27.9.2020 21:23

P_V píše:
27.9.2020 19:03
Vestibul C se bude rozšiřovat směrem na západ, kde bude eskalátor z D. Bude se stavět další vestibul D ústící do budov Gemini, to se snad zvládne zevnitř a z uličky mezi budovami. Takže jediný důvod proč překopat ulici Na Pankráci, je ten, že se možná bude dělat i podchod, propojující oba vestibuly. Ale detaily nevím, možná kvůli celkové rekonstrukci stanice C se bude tato vykopávat ze země.
Rozšíření vestibulu C na západ je podle mne divné, protože to by se prokopali do Arkád - vestibul C je podle mne v prostoru mezi Arkádami a ulicí Na Pankráci. Kopat se podle mne bude směrem na jihovýchod k ulici Na Strži. Za ulicí Na Strži před poštou je staveniště a šachta do tunelu D.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od P_V » 27.9.2020 19:03

Vestibul C se bude rozšiřovat směrem na západ, kde bude eskalátor z D. Bude se stavět další vestibul D ústící do budov Gemini, to se snad zvládne zevnitř a z uličky mezi budovami. Takže jediný důvod proč překopat ulici Na Pankráci, je ten, že se možná bude dělat i podchod, propojující oba vestibuly. Ale detaily nevím, možná kvůli celkové rekonstrukci stanice C se bude tato vykopávat ze země.

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od mart337 » 26.9.2020 21:13

Bobik píše:
26.9.2020 12:07
Já se taky obávám, že (nejen) ta 193 jezdit nebude (nebo ne tamtudy), protože ani nebude mít kudy, když tam místo křižovatky bude díra.
Proč by tam měla být velká díra? Já myslel, že se tam gró všeho buduje tunelováním ve velké hloubce. Na povrch by se to mělo dostávat pouze v místech výstupů.
A co se týká, co tam pojede, tak to se pak bude řešit dodatečně až za 10 a více let a to se linkové vedení překope i kvůli Václaváku. V době výstavby tam asi bude jezdit všechno, neb tam na Pankráci nemá stavět Céčko.
Nebo né?

Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 1035
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od mart337 » 26.9.2020 21:04

Ústečák píše:
26.9.2020 14:02
Jak jest psáno, Budějovická je řešitelná, 2+2 pruhy jsou tam jako relikt z dob neexistence magistrály a nemají opodstatnění, čili vůbec nejde o záležitost tramvaj NEBO parkování, vejde se tam oboje, dokonce existují dva způsoby, jak to vyřešit. Je to vyloženě umělý problém.
No nedivím se, že Praha 4 řve a bojuje proti této úpravě, protože to znamená snížení parkovacích míst v této oblasti o 50 %. A tato místa jsou celodenně využita skoro na 100 %.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3166
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od kruťák » 26.9.2020 15:34

Ústečák píše:
26.9.2020 14:02
Je to vyloženě umělý problém.
Tak samozřejmě, ovšem jak nás naučil seriál Jistě, pane ministře, tak nejprve je problém třeba uměle vytvořit, abychom pak mohli tento problém jednoduše vyřešit a posbírat za vyřešení politické body.

Odpovědět