Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Tak jestli opravdu vyjede l.19 Pankrác - Kubáň, tak bych její vypravení předal Střešovicím hned pro 6 důvodů:
1. šoto
2. práce pro muzeum
3. Kotěra bez vlečňáku kapacitně ideální vozidlo
4. Kaém na "zelených" se vztekne z dlouhé trasy nájezdu/zátahu
5. úspora KT
6. venčení vozů
Jedna úvrať je pořešená...
1. šoto
2. práce pro muzeum
3. Kotěra bez vlečňáku kapacitně ideální vozidlo
4. Kaém na "zelených" se vztekne z dlouhé trasy nájezdu/zátahu
5. úspora KT
6. venčení vozů
Jedna úvrať je pořešená...
Re: Nové tramvajové tratě
Samozřejmě, je to s odřenýma ušima. Ale na situaci se reaguje a nějak to půjde. Ostatně vysvětluje to i tu 19 na Pankrác. Alespoň bude trvalý tlak na dostavbu Slivence a Nových Dvorů.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Ústečák: Kachen bude celkem 63, z toho 15 musíme, že bude "trvale" mimo... Nehody, prohlídky záloha atd.
Takže je otázka jak moc si budeme moc dovolit výlukovou úvrat navíc...
Takže je otázka jak moc si budeme moc dovolit výlukovou úvrat navíc...
Re: Nové tramvajové tratě
Překvapuje mě to překvapení, že se na PA schyluje k úvrati a v Holyni a Libuši k dočasné, o tom se hovoří roky, však proto se kupovaly ty kačeny z maďarska a teď se rekonstruují...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
A na Pankráci. Takže hned dvě linky mohou být úvrať-úvrať
Re: Nové tramvajové tratě
Zanedlouho bude úvrať aj v Libuši, čímž se to úvrať-úvrať linkové vedení už trochu zašmodrchá.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Nabízí se linka úvrať-úvrať a máme dvě mouchy jednou ranou
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Radek píše: ↑03.11.2020 14:58DPP získal stavební povolení na novou tramvajovou trať do Holyně, začne se budovat příští rok
https://zdopravy.cz/dpp-ziskal-stavebni ... rok-65038/
Další uvrat? Radní pro dopravu by v rámci svého rozvoje TT měl začít řešit i co tam bude jezdit...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 71
- Registrován: 01.11.2012 20:18
Re: Nové tramvajové tratě
Metro D- krásně zpracované a připravené"- jen se obávám, že se toho "možná" dožijí až moje děti . Už to mělo být dávno hotovo!!!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Jestli je to ještě aktuální: http://strategickeprojekty.dpp.cz/image ... 011_12.pdf
(Pankrác: str. 31-2)
(Pankrác: str. 31-2)
Re: Nové tramvajové tratě
Rozšíření vestibulu C na západ je podle mne divné, protože to by se prokopali do Arkád - vestibul C je podle mne v prostoru mezi Arkádami a ulicí Na Pankráci. Kopat se podle mne bude směrem na jihovýchod k ulici Na Strži. Za ulicí Na Strži před poštou je staveniště a šachta do tunelu D.P_V píše: ↑27.9.2020 19:03Vestibul C se bude rozšiřovat směrem na západ, kde bude eskalátor z D. Bude se stavět další vestibul D ústící do budov Gemini, to se snad zvládne zevnitř a z uličky mezi budovami. Takže jediný důvod proč překopat ulici Na Pankráci, je ten, že se možná bude dělat i podchod, propojující oba vestibuly. Ale detaily nevím, možná kvůli celkové rekonstrukci stanice C se bude tato vykopávat ze země.
Re: Nové tramvajové tratě
Vestibul C se bude rozšiřovat směrem na západ, kde bude eskalátor z D. Bude se stavět další vestibul D ústící do budov Gemini, to se snad zvládne zevnitř a z uličky mezi budovami. Takže jediný důvod proč překopat ulici Na Pankráci, je ten, že se možná bude dělat i podchod, propojující oba vestibuly. Ale detaily nevím, možná kvůli celkové rekonstrukci stanice C se bude tato vykopávat ze země.
Re: Nové tramvajové tratě
Proč by tam měla být velká díra? Já myslel, že se tam gró všeho buduje tunelováním ve velké hloubce. Na povrch by se to mělo dostávat pouze v místech výstupů.
A co se týká, co tam pojede, tak to se pak bude řešit dodatečně až za 10 a více let a to se linkové vedení překope i kvůli Václaváku. V době výstavby tam asi bude jezdit všechno, neb tam na Pankráci nemá stavět Céčko.
Nebo né?
Re: Nové tramvajové tratě
No nedivím se, že Praha 4 řve a bojuje proti této úpravě, protože to znamená snížení parkovacích míst v této oblasti o 50 %. A tato místa jsou celodenně využita skoro na 100 %.Ústečák píše: ↑26.9.2020 14:02Jak jest psáno, Budějovická je řešitelná, 2+2 pruhy jsou tam jako relikt z dob neexistence magistrály a nemají opodstatnění, čili vůbec nejde o záležitost tramvaj NEBO parkování, vejde se tam oboje, dokonce existují dva způsoby, jak to vyřešit. Je to vyloženě umělý problém.