Já naopak doufám, že dvoukolejných smyček bude ubývat, neboť se mi nelíbí nástupní zastávky daleko od sebe a domnívám se, že na jednokolejných smyčkách s předjízdnou/nými kolejí/emi je jednodušší na manipulaci vlaků.AB píše:Souhlasím. Ta smyčka je má nejoblíbenější. Je tam umístěna fakt moc hezky. Kéž by takových bylo více.
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasím. Ta smyčka je má nejoblíbenější. Je tam umístěna fakt moc hezky. Kéž by takových bylo více.88.146.167.43 píše:Pánové, buďme rádi že je v Podbabě taková krásná v Praze unikátní smyčka a nechtějme, aby se mermo moci prodlužovalo k té budoucí žel.zast., když se to dá vyřešit úpravami chodníků a dobrou přístupovou cestou. Zas takovej kus to není, aby se lidi neprošli
.... which could probably have some small support, but only if there would be great overflow of money sometimes in future...Proxy píše:In the next 10 years there is a posibility to build a tram line between Museum and the middle of Wenceslas Square. This is the only one project which has the largest public a and political support.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
In the next 10 years there is a posibility to build a tram line between Museum and the middle of Wenceslas Square. This is the only one project which has the largest public a and political support.DjuroDjakovic píše:What about the tram projects in the centre of Prague? Will they be realized, or not?
Thanks!
Pánové, buďme rádi že je v Podbabě taková krásná v Praze unikátní smyčka a nechtějme, aby se mermo moci prodlužovalo k té budoucí žel.zast., když se to dá vyřešit úpravami chodníků a dobrou přístupovou cestou. Zas takovej kus to není, aby se lidi neprošliP_V píše:Teď jsem si čmáral do mapy a pidismyčka by se vešla mezi ulici Pod Paťankou, Podbabskou a železniční trať. Chtělo by to ovšem úplnou demolici tělesa a mostu vlečky.
Teď jsem si čmáral do mapy a pidismyčka by se vešla mezi ulici Pod Paťankou, Podbabskou a železniční trať. Chtělo by to ovšem úplnou demolici tělesa a mostu vlečky.Tom píše:...jelikož místní nechtěli smyčku okolo svého domu (a jelikož praze 6 se nelíbí umístění smyčky) bylo rozhodnuto (tedy oficálně se to teprve dozvíme) že prodloužení trati na Podbabu bude realizováno vcelku i s prodloužením trati na Suchdol.
Praha 6 se totiž bojí že by byla Podbaba a pak dlouho nic takže se maličko poupraví projekt (tedy snad by už měl být upraven... vymaže se smyčka a ušetří se peníze)
To je rozumný. Obsluha zastávky vlaků podbaba se dá řešit přesunem zastávky ve struhách. Ty busy tam stejně budou jezdit. Prodloužení tram na Podbabu prostě nic moc neřeší....Tom píše:Nene Podbaba příští rok určitě nebude... Mám info, že jelikož místní nechtěli smyčku okolo svého domu (a jelikož praze 6 se nelíbí umístění smyčky) bylo rozhodnuto (tedy oficálně se to teprve dozvíme) že prodloužení trati na Podbabu bude realizováno vcelku i s prodloužením trati na Suchdol.
Nene Podbaba příští rok určitě nebude... Mám info, že jelikož místní nechtěli smyčku okolo svého domu (a jelikož praze 6 se nelíbí umístění smyčky) bylo rozhodnuto (tedy oficálně se to teprve dozvíme) že prodloužení trati na Podbabu bude realizováno vcelku i s prodloužením trati na Suchdol.Phabbey píše:No, jak tak na to koukám, tak TT Radlická a TT Podbaba jsou takové pražské evergreeny, jejichž stavba se neustále přesouvá vždy na následující rok snad už od roku 1995
Takže myslím, že můžu Toma opravit, obojí se totiž stihne příští rok
No nevýhoda je třeba v tom, že podstatně víc kloužou na sněhu. Ukázalo se to třeba dneska ! Tramvaje jezdí v pohodě a autobusy stojí...infected.bass píše:Kde je nevýhoda gumových podvozků??? Nevidím jedinou, pokud by se o ně dobře staralo (což, jak jsem četl, tak se u DP neděje), tak jsou stejně vhodné jako kola kovová na kolejnici.