Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Vize Prahy 4
Tramvaj, která se od vršovického nádraží vykrtkuje až na Povstání a zase skrtkuje k Podolské vodárně, aby pak podlezla řeku a kličkováním dosáhla Smíchovského nádraží? Nebo ta od Kačerova, která propluje zvlněným územím kol depa metra a středem mimoúrovňové křižovatky do Spořilova? Monorail spojující Českou televizi s plaveckým stadionem a Reitknechtkou, kde navazuje na lanovku?
To musel být dobrý model...
To musel být dobrý model...
Vize Prahy 4
Na webových stránkách Prahy 4 se objevila >>>Strategická vize rozvoje Pankrácké pláně a jejího širšího okolí<<<. Obzvlášť zajímavá je >>>vize veřejné dopravy<<<...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Jak říkám, není potřeba policistu s fotákem. Když tam je kamerový systém. Prostě líp ho využívat.Matošo píše:Když se chce...
Třeba na Výtoni je hned za zastávkou do centra odbočka do vedlejší ulice, tak by se klidně stavět mohlo. Navíc je tam vždycky taková kolona, že by to šikovnej policajt stih oběhnout všechno. Nebo by to jenom nafotil a pak jim všem poslali milostna psani.
Za vyšehradskym tunelem je zase porkoviště k night-klubu, tak tam to taky jde.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Přesně !Matošo píše:Když se chce...
Když se chce, jde to vždycky !
Na IPP by nebyl problém stavět auta v pravym pruhu, nebo je odklánět do Vocelovy a kasírovat tam.
Ona už samotná přítomnost policajtů na tom místě by způsobila, že takových provinilců by byla ani ne desetina.
Na části ostrůvků ten přechod třeba úplně chybí.9001 píše:Jenže je problém,když tramvaj přijede a je tam ostrůvek,tak se všichni najednou vyhrnou na silnici a chtějí přecházet z ostrůvku mimo přechod...
Osobně mi nečiní žádnej problém zastavit před takovým ostrůvkem a počkat až lidi přejdou na/z ostrůvku, pokud u něj zrovna stanicuje tramvaj.
A považuju za chybu, že na takových místech není povinost dávat přednost chodcům, stejně jako na zastávkách bez ostrůvku.
- Matošo
- Uživatel
- Příspěvky: 279
- Registrován: 06.6.2007 11:46
- Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
- Kontaktovat uživatele:
Když se chce...9001 píše:Jak jsem napsal. U lokalit ala Výton, Palackého nám., IPP není možnost na místě vybírat pokuty. Prostě není místo, kam provinilé auto odstavit. V tomto směru by chtělo větší efektivitu kamerového systému.
Třeba na Výtoni je hned za zastávkou do centra odbočka do vedlejší ulice, tak by se klidně stavět mohlo. Navíc je tam vždycky taková kolona, že by to šikovnej policajt stih oběhnout všechno. Nebo by to jenom nafotil a pak jim všem poslali milostna psani.
Za vyšehradskym tunelem je zase porkoviště k night-klubu, tak tam to taky jde.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Já nemám nic proti nastoupení do tramvaje. Jenže je problém,když tramvaj přijede a je tam ostrůvek,tak se všichni najednou vyhrnou na silnici a chtějí přecházet z ostrůvku mimo přechod
Jinak naprosto respektuji při zastavení tramvaje v zastávkách bez ostrůvku a umožnit nástup a výstup. Ale nebylo by špatné kdyby tramvaje měly v předpisech, že musí při zastavení v takovéto zastáce blikat po dobu výměny cestujících.
Jinak řekni jaký je rozdíl jestli jedeš podél ostrůvku zleva a nebo podél chodníku, kde je zástávka umístěna( což je Lipanská zc)
Jak jsem napsal. U lokalit ala Výton, Palackého nám., IPP není možnost na místě vybírat pokuty. Prostě není místo, kam provinilé auto odstavit. V tomto směru by chtělo větší efektivitu kamerového systému.
Jinak naprosto respektuji při zastavení tramvaje v zastávkách bez ostrůvku a umožnit nástup a výstup. Ale nebylo by špatné kdyby tramvaje měly v předpisech, že musí při zastavení v takovéto zastáce blikat po dobu výměny cestujících.
Jinak řekni jaký je rozdíl jestli jedeš podél ostrůvku zleva a nebo podél chodníku, kde je zástávka umístěna( což je Lipanská zc)
Jak jsem napsal. U lokalit ala Výton, Palackého nám., IPP není možnost na místě vybírat pokuty. Prostě není místo, kam provinilé auto odstavit. V tomto směru by chtělo větší efektivitu kamerového systému.
- Matošo
- Uživatel
- Příspěvky: 279
- Registrován: 06.6.2007 11:46
- Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel s tím PČR nic nedělá.
Místo vybírání pokut - třeba za vyšehradskym tunelem kvůli jízde na červenou před podolskou porodnicí - vymyslej nějakou kravinu, jako třeba namalování žluté čáry (poměrně nedávno) na Výtoni, kde maj taky rozdávat pokuty a body. Jako by ani nechtěli ty penize vybirat...
Kde je policie, když jí potřebujeme....
Místo vybírání pokut - třeba za vyšehradskym tunelem kvůli jízde na červenou před podolskou porodnicí - vymyslej nějakou kravinu, jako třeba namalování žluté čáry (poměrně nedávno) na Výtoni, kde maj taky rozdávat pokuty a body. Jako by ani nechtěli ty penize vybirat...
Kde je policie, když jí potřebujeme....
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Jízda ve zvláštních případech § 139001 píše:Nemá důvod Protože to auto,které to napáli po kolejích je díky tomu hned pryč
A to že jel zleva od ostrůvku. Dyt to není žádný zvláštní jev ( při dodržování předpisů) Zborovská, Lipanská, Nádraží Vysočany atd.
Jinak ono je docela chutovka jet i zprava. Když tramvaj přijede, tak každý chce hned přecházet
(1) Podél nástupního nebo ochranného ostrůvku se jezdí vpravo; vlevo se smí jet jen tehdy, brání-li jízdě vpravo překážka nebo jestliže je to bezpečnější s ohledem na rozměry vozidla nebo nákladu. Při jízdě podél nástupního nebo ochranného ostrůvku je nutno dbát zvýšené opatrnosti. Podél tramvaje se jezdí vpravo, pokud není dopravní značkou "Objíždění tramvaje" povolena jízda vlevo. Kolona v jízdním pruhu opravdu není zákonný důvod na jízdu vlevo podél ostrůvku.
(2) Na tramvajový pás v úrovni vozovky se smí v podélném směru vjet jen při objíždění, předjíždění, odbočování, otáčení, vjíždění na pozemní komunikaci, nebo vyžadují-li to zvláštní okolnosti, například není-li mezi tramvajovým pásem a okrajem vozovky dostatek místa; tramvajový pás zvýšený nad nebo snížený pod úroveň vozovky nebo od vozovky jinak oddělený například obrubníkem se smí přejíždět jen příčně, a to na místě k tomu přizpůsobeném. Při vjíždění na tramvajový pás nesmí řidič ohrozit ani omezit v jízdě tramvaj.
Ale obecně - to, že chci přejít vozovku, abych nastoupil do tramvaje (zejména když přijela) je snad normální... Tebou vyjmenované zastávky (až na Nádraží Vysočany do centra) nejsou zastávky s ostrůvky. Romane, Romane...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Nemá důvod Protože to auto,které to napáli po kolejích je díky tomu hned pryčKáem píše:R31: Zvoníš?
A to že jel zleva od ostrůvku. Dyt to není žádný zvláštní jev ( při dodržování předpisů) Zborovská, Lipanská, Nádraží Vysočany atd.
Jinak ono je docela chutovka jet i zprava. Když tramvaj přijede, tak každý chce hned přecházet