No ona je taková zbytná už od Knížecí. No, ale buďme rádi za každý metr nové tratě.Marek B. píše:Já si stejně myslím, že to, že se výstavbu této tratě povedlo prosadit je malý zázrak. Protože jestli byla v Praze nějaká nová trať zbytná, tak tato. Chtěl bych tak alespoň touto cestou poděkovat všem, kdo se zasloužili o její výstavbu protože věřím, že to nebylo jednoduché.
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Nové tramvajové tratě
Re: Nové tramvajové tratě
Já si stejně myslím, že to, že se výstavbu této tratě povedlo prosadit je malý zázrak. Protože jestli byla v Praze nějaká nová trať zbytná, tak tato. Chtěl bych tak alespoň touto cestou poděkovat všem, kdo se zasloužili o její výstavbu protože věřím, že to nebylo jednoduché.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
A hlavně byla dnes TT Laurová - Radlická kolejově propojena se zbytkem sítě Sice zatím nesjízdně (musí se ještě dobetonovat deska), ale propojené to je...
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Nové tramvajové tratě
Tak jsem dnes koukal, že nová tramvajová trať na Radlickou částečně slouží cestujícím už teď, ještě před otevřením. U radlické školy a na Laurové se do busů ve směru Anděl nastupuje právě na tramvajových zastávkách a bus to tedy logicky bere po tramvajovém tělese, což bylo zvlášť dneska, kdy byla Radlická směrem do centra plná aut už od stanice metra...
- Radek
- Uživatel
- Příspěvky: 1542
- Registrován: 19.7.2004 10:00
- Bydliště: Tento vlak tam končí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Infomail DPP praví:
Dne 3. 10. 2008 bude ukončena výluka tramvajové dopravy v úseku Na Knížecí - Laurová a následně bude zahájen i provoz na novém úseku trati ke stanici metra Radlická. Pravidelný provoz na trati Anděl - Na Knížecí - Radlická bude zahájen od 4. 10. 2008.
Dne 3. 10. 2008 bude ukončena výluka tramvajové dopravy v úseku Na Knížecí - Laurová a následně bude zahájen i provoz na novém úseku trati ke stanici metra Radlická. Pravidelný provoz na trati Anděl - Na Knížecí - Radlická bude zahájen od 4. 10. 2008.
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Nové tramvajové tratě
Mno, nejsem si zcela jist, ale o Radlicích se psalo i v brožuře "Městem lépe" vydané k trvalým změnám od 30. 8. Tuším, že jako termín zahájení provozu byl uváděn 3. říjen...fricoolinek2 píše: Moje otázka snad bude v rovinnách realistikcých: Už se ví konkrétní termín otevření tratě do Radlic, popřípadě kdy se aspoň půjdou kupovat pomeranče*?
*Snad to pochopíte.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Moje otázka snad bude v rovinnách realistikcých: Už se ví konkrétní termín otevření tratě do Radlic, popřípadě kdy se aspoň půjdou kupovat pomeranče*?MF píše:Krásná utopie...
*Snad to pochopíte.
Jinak mi s ohledem na to, že se v posledních 20-ti letech postavil tak tucet kilometrů nových tratí (Ohrada, Modřany, Barrandov, Radlice), ta myšlenka tuny nových tratí za pár let taky přijde moc snílkovská. Bohužel.
BTW: Neměla se podle plánů z dob dokončování barrandovksý tratě už stavět trať do Holyně?
Re: Nové tramvajové tratě
Krásná utopie...
Re: Nové tramvajové tratě
Co do sedmi let... dřív, pokud chce pan nejvyšší cvokař dostát 30 km slibu!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 03.7.2007 19:32
- Bydliště: Praha 12 Modřany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
To jsem zvědavý kolik to bude reálně. Do sedmi let ... povíme si v září 2015 kolik že se těch kilometrů skutečně otevřeloPřibudou další tramvajové tratě
Stavět v příštích letech by se mělo nejen prodloužení metra trasy A zatím do Motola (nová trasa D z centra Prahy do Písnice se zatím posuzuje i z hlediska zvolených parametrů), ale Praha se dočká zřejmě i nových tramvajových tratí. Těsně před dokončením je prodloužení tramvaje z obratiště Laurová k metru Radlická, na finanční prostředky čeká uvažované prodloužení tramvajové tratě ze sídliště Barrandov do prostoru mezi obce Slivenec a Holyně. Radnice Jižního Města by také ráda do připravovaného územního plánu prosadila nové tramvajové tratě. Koleje by mohly vést ze Spořilova, Hostivaře a Písnice. „Jako zásadní podmínku pro zachování udržitelného rozvoje městské části požadujeme nové řešení obslužnosti území doplněním stávajícího systému veřejné hromadné dopravy o další," uvedl vedoucí odboru územního rozvoje Prahy 11 Jan Kábrt. Tramvaj na Opatov by podle nedávné tiskové zprávy pražského magistrátu měla fungovat v roce 2013. Do sedmi let by pražské tramvaje měly podle plánů města jezdit po zhruba 32,4 kilometru nových tratí.
Celý článek zde: http://www.stavebni-forum.cz/detail.php ... 1220636313
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
To je sen několika jedinců. V novém ÚP to nebude.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 03.7.2007 19:32
- Bydliště: Praha 12 Modřany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Tato zprávička mě docela zaujala. V případě že by se realizovalo spojení na Písnici by už stálo za to pokračovat na Modřany a vytvořit tak jihovýchodní tangenciální alternativu k současné veřejné dopravě.
Radnice pražského Jižního Města by ráda do připravovaného územního plánu prosadila nové tramvajové tratě. Koleje by podle radnice mohly vést ze Spořilova, Hostivaře a Písnice.
Více zde: http://www.estav.cz/zpravy/nove/praha-j ... amvaj.html
Radnice pražského Jižního Města by ráda do připravovaného územního plánu prosadila nové tramvajové tratě. Koleje by podle radnice mohly vést ze Spořilova, Hostivaře a Písnice.
Více zde: http://www.estav.cz/zpravy/nove/praha-j ... amvaj.html
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
S ostravou mame podobny profil a taky sirsi obudi. Navic astra dostala trochu upraveny profil, podvozky byly jiny , z druhyho vozu v dilnach .
Re: Nové tramvajové tratě
MOp píše:Zrovna ve Stresovicich je co se pouzitych kolejnic tyce dosti atypicka harfa. Ted si nejsem jist, ale tusim prave i s hlubokym zlabkem.
MKzB kolo-kolejnice - pravdu mas. Co se tyce astry - tramvajove vozidlo s vysokymi okolky samozrejme muze opatrne jezdit v nizkem zlabku. Zeleznicni tam vsak diky nekolikanasobne vyssi hmotnosti nemuze.
Já mám tušení že se používají v Praze kolejnice NP3 NP3a NT 1 B1.Nemyslíš nízké žlábky v kolejových konstrukcí(Náběžné kolejnice) a v srdcích?
DPmPET
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Zrovna ve Stresovicich je co se pouzitych kolejnic tyce dosti atypicka harfa. Ted si nejsem jist, ale tusim prave i s hlubokym zlabkem.
MKzB kolo-kolejnice - pravdu mas. Co se tyce astry - tramvajove vozidlo s vysokymi okolky samozrejme muze opatrne jezdit v nizkem zlabku. Zeleznicni tam vsak diky nekolikanasobne vyssi hmotnosti nemuze.
MKzB kolo-kolejnice - pravdu mas. Co se tyce astry - tramvajove vozidlo s vysokymi okolky samozrejme muze opatrne jezdit v nizkem zlabku. Zeleznicni tam vsak diky nekolikanasobne vyssi hmotnosti nemuze.