Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod KM v 19.6.2005 20:36

Gagarin napsal:[A co takhle případ vodovod? Ten snad jasně neukázal, jak choulostivá na spadnutí je síť kapacitní dopravy v centru?

Pokud něco ukázalo jak je choulostivá síť KAPACITNÍ dopravy pak to byla 500letá voda. Doplňkovou povrchovou dopravu nepoložil vodovod, tu položili vlastní pracovníci nevhodnými odklony.
KM
 

Odeslatod Gagarin v 19.6.2005 18:02

KM napsal:
Gagarin napsal:[
A v centru je to v tom případě aspoň 24 hodin po 12.

Ach jo, to je pořád dokola. Kde v centru není MHD do 5 minut?


A co takhle případ vodovod? Ten snad jasně neukázal, jak choulostivá na spadnutí je síť kapacitní dopravy v centru?
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
 
Založen: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.

Odeslatod KM v 19.6.2005 17:51

Gagarin napsal:[
A v centru je to v tom případě aspoň 24 hodin po 12.

Ach jo, to je pořád dokola. Kde v centru není MHD do 5 minut?
KM
 

Odeslatod Gagarin v 19.6.2005 17:49

KM napsal:To je úžasný, jaxe pořád roděj nový a nový lidi, co si myslej, že kde jsou pole nejde už nic postavit. A nepomůže jim ani když si prohlídnou, jak vypadala Vršovická tř. když po ní začaly jezdit tramvaje, abych se tu neoháněl komunistickýma plánovačema. V Letňanech i v Holyni už tratě měly dávno stát, tam už je to 5 minut po 12.


A v centru je to v tom případě aspoň 24 hodin po 12.
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
 
Založen: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.

Odeslatod KM v 19.6.2005 17:47

To je úžasný, jaxe pořád roděj nový a nový lidi, co si myslej, že kde jsou pole nejde už nic postavit. A nepomůže jim ani když si prohlídnou, jak vypadala Vršovická tř. když po ní začaly jezdit tramvaje, abych se tu neoháněl komunistickýma plánovačema. V Letňanech i v Holyni už tratě měly dávno stát, tam už je to 5 minut po 12.
KM
 

Odeslatod 6432 v 19.6.2005 1:00

Proxy napsal:6432, Honzíku, Gagarine :oops: Proboha o jakém prodloužení do Holyně tady neustále mluvíte :?:
To je bohapustý nesmysl - Holyně je vesnice, kam nikdo neuvažuje o prodlužování tramvajové tratě :!: :!: :!:

TT Barrandov se má prodlužovat v závislosti na pokračování výstavby barrandovského sídliště. Podívejte se jak rychle vyrostl komplex Kaskády a takových komplexů bude přibývat.
Co se týče podoby prodloužení jsem pro vedení středem nové široké ulice (viz UP) se zatravněným svrškem. Počet zastávek podle mne závisí dle umístění nové smyčky.
Pokud vznikne smyčka před křižovatkou s ulicí U náhonu, nemá cenu uvažovat o více než jedné nácestné a jedné konečné zastávce.
Pokud ovšem vznikne smyčka v území jak jsem navrhoval níže (tedy za křižovatkou s ulicí U náhonu), pak jsem pro dvě nácestné zastávky.

A kde je podle tebe ulice U Náhonu?????????
Přece v Holyni!!! Takže pokud by se to prodloužilo k ulici U Náhonu, tak by se to přece prodloužilo do Holyně!!!! ((((((a nebo mám blbou mapu :lol: :lol: :lol: ))))))
Uživatelský avatar
6432
Uživatel
 
Založen: 08.4.2004 10:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Re: Holyně ale i Centrální TT

Odeslatod Phabbey v 04.6.2005 15:57

6432 napsal:Většina z vás volá o Příkopy a 28. října, ale tam je pěší cizincová zóna a osobně si moc zrušení této zóny neumím představit. Takže bych spíš navrhoval vedení Národní - Perlová - Rytířská - Ovocný trh - Králodvorská - Nám. Rep. 8-) 8-)

O zrušení pěší zóny Na Příkopech nikdo nemluví! Tramvaje s pěší zónou se skloubit dají, nevidím v tom problém. Tebou navrhovaná trasa je pěkná, ale není o nic lepší; to spíš z těch ulic udělat kompletně pěší zónu, aby se turistický ruch přesunul z Příkopů taky jinam. Ostatně, co je na příkopech tak zajímavého, že tam jsou turisti? Nic, jenom nemají kudy jinudy jít, takže TT Na Příkopech (protože je to nejširší třída) a pěší zónu na Ovocném trhu apod.
Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
 
Založen: 24.4.2004 20:31
Bydliště: Praha

Re: Rozvoj

Odeslatod Gagarin v 03.6.2005 14:12

Jonáš napsal:
Gagarin napsal:Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.
Opět komunistické plánování. Jednou se už musí začít dělat věci tak, jak se patří. A ne vše dohánět se zpožděním. Viz metro Zličín a Černý Most! To se postavilo a k tomu tam začaly vznikat komplexy. Honzíku, nesouhlasím. Výstavba už netrvá na desítky let!


Lepší něco dohnat se spožděním, než to nedohnat vůbec. Neříkej mi, že taková dědina potřebuje tramvaje víc, než centrum Prahy...!
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
 
Založen: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.

Odeslatod Proxy v 03.6.2005 14:09

6432, Honzíku, Gagarine :oops: Proboha o jakém prodloužení do Holyně tady neustále mluvíte :?:
To je bohapustý nesmysl - Holyně je vesnice, kam nikdo neuvažuje o prodlužování tramvajové tratě :!: :!: :!:

TT Barrandov se má prodlužovat v závislosti na pokračování výstavby barrandovského sídliště. Podívejte se jak rychle vyrostl komplex Kaskády a takových komplexů bude přibývat.
Co se týče podoby prodloužení jsem pro vedení středem nové široké ulice (viz UP) se zatravněným svrškem. Počet zastávek podle mne závisí dle umístění nové smyčky.
Pokud vznikne smyčka před křižovatkou s ulicí U náhonu, nemá cenu uvažovat o více než jedné nácestné a jedné konečné zastávce.
Pokud ovšem vznikne smyčka v území jak jsem navrhoval níže (tedy za křižovatkou s ulicí U náhonu), pak jsem pro dvě nácestné zastávky.
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

Holyně ale i Centrální TT

Odeslatod 6432 v 03.6.2005 13:41

Já bych rozhodně nechal TT ukončené na Barr a dál bych to nerozšiřoval!
Protože Holyně je fakt kraj Prahy, a obstarávají to tam busy; a taky si moc neumím představit "výškově a terénně" to prodloužení-to by se tam muselo navést POŘÁDNÉ množství hlíny (a nebo naopak ubrat).
Rozhodně si myslím, že jsou potřebnější TT. Většina z vás volá o Příkopy a 28. října, ale tam je pěší cizincová zóna a osobně si moc zrušení této zóny neumím představit. Takže bych spíš navrhoval vedení Národní - Perlová - Rytířská - Ovocný trh - Králodvorská - Nám. Rep. 8-) 8-)
Uživatelský avatar
6432
Uživatel
 
Založen: 08.4.2004 10:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Re: Rozvoj

Odeslatod Petr v 03.6.2005 12:55

9001 napsal:U Černého mostu musím protestovat. Ještě než se metro vůbec začalo stavět tak tam stál CČM a Hornbach. Jinak osídlení Rajské zahrady taky není zrovna malé. :wink:
To si snad děláš srandu.... Úsek IV.B Českomoravská - Černý Most se začal stavět v roce 1991 a že by v té době na Černém Mostě bylo CČM a Hornbach, kde asi soudruzi udělali chybu, že pustili kapitalistu do republiky :lol:
Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
 
Založen: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat značky a při tý příležitosti ho tam natáhnem....

Re: Rozvoj

Odeslatod 9001 v 03.6.2005 12:39

Jonáš napsal:
Gagarin napsal:Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.
Opět komunistické plánování. Jednou se už musí začít dělat věci tak, jak se patří. A ne vše dohánět se zpožděním. Viz metro Zličín a Černý Most! To se postavilo a k tomu tam začaly vznikat komplexy. Honzíku, nesouhlasím. Výstavba už netrvá na desítky let!


U Černého mostu musím protestovat. Ještě než se metro vůbec začalo stavět tak tam stál CČM a Hornbach. Jinak osídlení Rajské zahrady taky není zrovna malé. :wink:
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Odeslatod Pajda v 03.6.2005 10:32

Myslím, že pokud se teď schválí definitivní umístění TT (do prázdnin) na Praze 5, tak do prvního kopnutí bude trvat ještě několik let.
Ale už bude možné celou oblast začít zastavovat, protože už bude jasné co kde bude.
V budoucnu by tam mělo žít x tisíc lidí, dokonce podle studie tam bude i mnoho pracovních míst.
Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
 
Založen: 02.9.2004 13:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...

Re: Rozvoj

Odeslatod Jonáš v 03.6.2005 9:24

Gagarin napsal:Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.
Opět komunistické plánování. Jednou se už musí začít dělat věci tak, jak se patří. A ne vše dohánět se zpožděním. Viz metro Zličín a Černý Most! To se postavilo a k tomu tam začaly vznikat komplexy. Honzíku, nesouhlasím. Výstavba už netrvá na desítky let!
Jonáš
 

Re: Rozvoj

Odeslatod Gagarin v 03.6.2005 9:21

Jonáš napsal:
Gagarin napsal:A dalo by se to zveřejnit? Celkem by mne to zajímalo, už proto, že se mi vedení TT do takovýho zapadákova zdá mírně řečeno megalomanský. Kolik to má obyvatel?
Gagarine čti, i když je to latinkou a ne azbukou. Je to rozvojové území a proto se počítá s tramvají. Já osobně si myslím, že je dobře, když je vyřešená obsluha a až potom se tam stahují lidé. Pamatuji si dobře, jak jsme na jižák jezdili z Budějovické busy a až po 2 letech tam bylo otevřené metro. Takový špatný komunistický postup.


Gagarin čte a nevěřícně. Proč se nejdříve řeší dopravní obsluha fakticky neexistujícího místa, když v Praze jsou desítky jiných míst, která jsou na tom kapacitně dopravně špatně už teď? A TT na VN a v okolí měla stát už roky, už teď je pozdě.
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
 
Založen: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.

PředchozíDalší

Zpět na Budoucnost

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron