Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
Já už to psal a napíšu to znova: Všechny informace o nových TT dávejte do sekce Humor. Já když vidím, jak si zase někdo hrál s pastelkami, tak mám akorát vztek. Co z těch malůvek se v reálné době opravdu dočká realizace: NIC
Re: Nové tramvajové tratě
Mě zaujal návrh vozovny na Spořilově u ONJ. Naopak mě zde chybí větev TT Poliklinika Modřany - Labe - Nové Dvory =D=
Re: Nové tramvajové tratě
Papír snese vážně hodně. Co se týká rušení či posunů stávajících nových či z gruntu opravených tratí, tak než se to někdy začne stavět, tak už dávno tyto tratě budou zcela opotřebované a to klidně i po další gen. rekonstrukci
Re: Nové tramvajové tratě
A hlavně z obou směrů nebude problém přestoupit na vlak na Veleslavíně.P_V píše: - Odbočku z Dědiny k vlakové zastávce Ruzyně považuji za zbytečnou, jednak bude ta linka ředit interval k OC6 a starému letišti, a druhak je ten kousek tak krátký, že se ujde pěšky za kratší dobu než interval tramvaje.
Re: Nové tramvajové tratě
Já jsem i rád za tu Měcholupskou trať a to proto, že by mohlo dávat záminku pro možné prodloužení metra C. Jinak jsem rád, že tady je metro D je až na Hlavní nádraží. Ty Řepy, no já si myslím, že se to zastaví ta oblast.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 107
- Registrován: 04.3.2012 21:48
Re: Nové tramvajové tratě
Vidím dobře smyčku u Nádraží Holešovice? Při těch všech možnostech obratu, pokud by se realizovala i trať přes Bubny pro developerský projekt Orco Group, no nevím.P_V píše:Byl zplozen nástřel nového ÚP.n
Potom to vypadá, že by se měla odsunout úplně nová smyčka Sídliště Řepy někam dál.
Taky nechápu, proč je červeně i úsek Pražská tržnice - Dělnická.
Přerušovaná čára je tunel...? (ZOO)
Úsek Bílá hora - Řepy je veden přímo po hlavní (u BH úzká), na řadě míst by se místo hledalo dost mizerně (napojení v Řepích).
Podobně Vypich - Motol. Kudy by se vyhnuli stanici metra a podchodu do nemocnice (není tam ani pro auta dvakrát široko), navíc by určitě chtěli vlez přímo ze zastávek...
Ze smyčky Červený vrch se zcela jistě chystá minimálně jedna napájecí linka na metro (2?)
Re: Nové tramvajové tratě
Byl zplozen nástřel nového ÚP. Pro nás je zajímavá mapa 600 Dopravní infrastruktura. (až dole)
mé komentáře:
- Odbočku z Dědiny k vlakové zastávce Ruzyně považuji za zbytečnou, jednak bude ta linka ředit interval k OC6 a starému letišti, a druhak je ten kousek tak krátký, že se ujde pěšky za kratší dobu než interval tramvaje.
- Bělohorská se asi bude vážně rozšiřovat včetně TT, a radiála nebude. Odvážné.
- Řepy - Zličín totální pustinou, co nejdál od zástavby
- na Jižním městě už se neuvažuje větev na Roztyly
- trať do Horních Měcholup se vyhýbá Petrovickému sídlišti, nebylo by to lepší středem Milánskou?
- zdalipak u Edenu při koridorizaci se počítá s rozšířením podjezdu? Protože doposud se předpokládalo, že TT půjde podle nové žel zastávky ze severu.
- opět snaha dostat tramvaj kolem koně sv. Václava, proti vůli zastupitelů
- v Holešovicích poněkud přetramvajováno, aby ty intervaly a nabídka v důsledku přemnožení tratí nezřídly natolik, že to přestane být zajímavé
- Kobyliské náměstí napojené ze dvou stran, Bohnice stále s okružní trasou (opět se obávám o řídnutí nabídky a intervalu)
- plašíme žirafy panu Bobkovi
- přemnožily se železniční zastávky, zejména mi připadají zbytečné Zlíchov, Trocnovská, a i ten Karlín
mé komentáře:
- Odbočku z Dědiny k vlakové zastávce Ruzyně považuji za zbytečnou, jednak bude ta linka ředit interval k OC6 a starému letišti, a druhak je ten kousek tak krátký, že se ujde pěšky za kratší dobu než interval tramvaje.
- Bělohorská se asi bude vážně rozšiřovat včetně TT, a radiála nebude. Odvážné.
- Řepy - Zličín totální pustinou, co nejdál od zástavby
- na Jižním městě už se neuvažuje větev na Roztyly
- trať do Horních Měcholup se vyhýbá Petrovickému sídlišti, nebylo by to lepší středem Milánskou?
- zdalipak u Edenu při koridorizaci se počítá s rozšířením podjezdu? Protože doposud se předpokládalo, že TT půjde podle nové žel zastávky ze severu.
- opět snaha dostat tramvaj kolem koně sv. Václava, proti vůli zastupitelů
- v Holešovicích poněkud přetramvajováno, aby ty intervaly a nabídka v důsledku přemnožení tratí nezřídly natolik, že to přestane být zajímavé
- Kobyliské náměstí napojené ze dvou stran, Bohnice stále s okružní trasou (opět se obávám o řídnutí nabídky a intervalu)
- plašíme žirafy panu Bobkovi
- přemnožily se železniční zastávky, zejména mi připadají zbytečné Zlíchov, Trocnovská, a i ten Karlín
Re: Nové tramvajové tratě
Je to v územním plánu. Konečná má být nedaleko terminálu 3. Takže de facto ne "na letiště", ale do jižní průmyslové zóny u letiště.mikikopas píše:ale zajímalo by mne, kde chtějí TT na LVHP ukončit
Re: Nové tramvajové tratě
Já neříkám, že jsem proti TT na LVHP, ale zajímalo by mne, kde chtějí TT na LVHP ukončit, to je celé. Mi ty debaty o trati k LVHP štvou dodnes. Proto by mi ani ta trať nevadila, kdyby byla rychlejší.
Re: Nové tramvajové tratě
Tramvaj může velmi reálně být za 3 roky. O železnici se už 20 let jen kecá, dokonce se ani neví kudy (Ruzyně vs Semmering) a jestli vůbec (začne být potřeba až s paralelní dráhou, o které se rovněž kecá už od samotného vzniku letiště, se střídavým zjevováním a mizením v ÚP, místo paralelní dráhy může např. vzniknout civilní letiště ve Vodochodech...).Proxy píše:...
A bez metra, nebo souvislé modernizace železnice až na Masnu, ten terminál Dlouhá míle bude k ničemu a nemá smysl ho budovat. Přičemž jedno i druhé je finančně nereálné. Bez modernizace železnice stejně bude většina vlaků končit na Veleslavíně, a to vyjde tramvají od 6ky možná i rychleji, s ohledem na interval.
Uznávám sice, že možnost ukončení na Dědinské má smysl pro případ, že by se ta železnice začala opravdu kopat. Ale na to by pak stačilo jen vložit výhybku a pro těch několik měsíců výluky tam posílat KT8...
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2458
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Vzhledem k tomu, že u toho OC6 by v budoucnu mohla být železniční zastávka tratě na letiště a dosud není jasné, jak ten prostor bude vypadat, tak mi dočasná konečná Dědinská přijde jako lepší varianta. V ideálním světě by se obě dvě stavby stavěly koordinovaně, ale v české realitě by to byl pouze důvod k odklonu, resp. odsunutí realizace, což znamená, že nepostaví nic.P_V píše:Nicméně něco na té připomínce k smysluplnosti TT na Dědinu je. Proč v první etapě zavádět tramvaj JEN k zastávce Dědinská, když jen o stanici dál leží velké OC6. Pak by se nemusely vymýšlet čachry s autobusy a škrcením povrchových komunikací, aby se obecenstvo nahnalo do tramvaje a zdůvodnila se tak oprávněnost investice, ono by tam kaštanstvo nalezlo samo bez pobízení.
Re: Nové tramvajové tratě
Nicméně něco na té připomínce k smysluplnosti TT na Dědinu je. Proč v první etapě zavádět tramvaj JEN k zastávce Dědinská, když jen o stanici dál leží velké OC6. Pak by se nemusely vymýšlet čachry s autobusy a škrcením povrchových komunikací, aby se obecenstvo nahnalo do tramvaje a zdůvodnila se tak oprávněnost investice, ono by tam kaštanstvo nalezlo samo bez pobízení.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Nové tramvajové tratě
TT má vést jen na staré letiště a most přes SOKP už stojí:http://www.mapy.cz/#!x=14.295986&y=50.0 ... 6&l=15&c=H
Re: Nové tramvajové tratě
Pokud jde o můj názor, tak se dá shrnout do několika bodů:
1): Myslím, že by se možná trať do Suchdola měla protáhnout přes uvažovaný most až do Bohnic a napojit se u Kobylis na současné TT.
2): Trať z Vinohrad na HN je blbost, musí se lépe využít spojení s metrem Muzeum C/A.
3): Prodloužit TT z Modřan na Libuš /D/ současně se stavbou metra.
4): TT na LVH není špatný nápad, ale neumím si představit, jak by se protáhla přes SOKP a kde by na letišti končila.
5): TT na Dědinu má logiku pouze v případě stavby TT na LVHP nebo v případě stavby VI.A a VII.A
6): TT Barrandov by se měla prodloužit dál na Slivenec.
To je vše.
1): Myslím, že by se možná trať do Suchdola měla protáhnout přes uvažovaný most až do Bohnic a napojit se u Kobylis na současné TT.
2): Trať z Vinohrad na HN je blbost, musí se lépe využít spojení s metrem Muzeum C/A.
3): Prodloužit TT z Modřan na Libuš /D/ současně se stavbou metra.
4): TT na LVH není špatný nápad, ale neumím si představit, jak by se protáhla přes SOKP a kde by na letišti končila.
5): TT na Dědinu má logiku pouze v případě stavby TT na LVHP nebo v případě stavby VI.A a VII.A
6): TT Barrandov by se měla prodloužit dál na Slivenec.
To je vše.