Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod Phabbey v 26.5.2005 19:43

Projíždění smyčkou není potřeba, vždyť je tam trať Uzavřenou, takže vlastně celá trať Střelničná - Kobyliské náměstí je zbytečná (ale pro směr Bohnice - Ďáblice, pravda, docela užitečná).

Jonáši, po trase 181 je TT sice zajímavá představa, ale trať Čimickou má pro Bohnice přece jenom větší smysl (alespoň podle mého názoru). To by bylo jako jezdit z Muzea na Můstek přes Florenc...
Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
 
Založen: 24.4.2004 20:31
Bydliště: Praha

Odeslatod kresta v 26.5.2005 17:33

S tím velkým počtem konzumních chrámů taské nesouhlasím, ale co člověk (jako třeba já) nadělá. NIC. Ale mám takový dojem, že se tam postavilo plno baráků s bytama, což není na škodu. Před prodloužením m-B na ČM, si pamatuju, že tam byla pouhá pláň.
:smt025
Uživatelský avatar
kresta
Uživatel
 
Založen: 21.9.2004 17:38

Odeslatod MOp v 26.5.2005 13:13

1/ projizdeni smyckou je pitomost, jelikoz je jednokolejna, tudiz jednosmerna. opacny smer bys tahal kudy? po silnici na tahaci?

2/ spojka z kobylisskeho namesti pro tve linky 5,10,14 smerem do trojske je nepouzitelna, jelikoz je cerstve zastavena.

3/ mas tam strasne moc linek a skoro vsechny jedou do centra. to je nemyslitelne..
MOp
 

Dárek k narozkám

Odeslatod Jonáš v 26.5.2005 11:17

Marek B. napsal:Dodatečně Jonášovi k x-tým(dovolil jsem si zaspekulovat) narozeninám **33 sem dávám oblast Bohnic a Suchdola. Všechny linky zde zobrazené jsou ve dvojicích. Myslím si, že je to velice vyvážený návrh a doufám, že tu o tomto návrhu bude tentokrát věcná diskuse. K jedné konkrétní věci. Linka 24 využívá k zahnutí od Ke Stírce směrem na Kobyliské náměstí zdvoukolejněnou smyčku Březiněveská. Je to kvůli tomu, aby byla zajištěna co největší variabilita spojů v oblasti.(Škoda že tu není Sobý Jsemprotittvbohnicíchkvůlilípámjejichžpokácenínenípotřebakrealizacitt Hnusec :D )
Marku ten nápad se mi líbí, jsem pro TT do Bohnic, jen bych jí vedl opravdu od vozovny Kobylisy po lince 181 a u zadní vrátnice PLB bych větvil do Čimic a do Bohnic, v sídlišti se mi tvé větvení líbí. Mám dojem, že ulice Čimická a pak nejasnosti větvení kolem stanice Kobylisy nejsou pro TT vhodné. Projíždění Březiněveskou? To se mi moc nelíbí.
Jinak děkuji za dárek k narozkám. Ale x-té opravdu nebyly, neboť X je interně označováno číslem 63 a k tomu mám daleko :lol:
Jonáš
 

Odeslatod Marek B. v 26.5.2005 10:17

Dodatečně Jonášovi k x-tým(dovolil jsem si zaspekulovat) narozeninám **33 sem dávám oblast Bohnic a Suchdola. Všechny linky zde zobrazené jsou ve dvojicích. Myslím si, že je to velice vyvážený návrh a doufám, že tu o tomto návrhu bude tentokrát věcná diskuse. K jedné konkrétní věci. Linka 24 využívá k zahnutí od Ke Stírce směrem na Kobyliské náměstí zdvoukolejněnou smyčku Březiněveská. Je to kvůli tomu, aby byla zajištěna co největší variabilita spojů v oblasti.(Škoda že tu není Sobý Jsemprotittvbohnicíchkvůlilípámjejichžpokácenínenípotřebakrealizacitt Hnusec :D )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 13:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Odeslatod Gagarin v 26.5.2005 9:37

kresta napsal:
Marek B. napsal:
kresta napsal:Můj názor na IV.C2 je ten, že tu trasu mohli prodloužit o jednu až dvě stanice (jedna v centru Letňan a ta druhá na severním nebo severovýchodním (anebo také výchdním) okraji Letňan...
A vznikne ti takováto šílenost:


No dobře, možná jsem to nedomyslel úplně dokonce (i když jsem nabízel variantu i směrem na výchd či severovýchod, což je tak přibližně směrem na Kbely). To by nemohla být stanice trošku blíže středu Letňan :?: :?: :?: No a takhle, jak jste to namaloval, jsem to také myslel. Jestlipak víte, co je na konci? Ano, jsou to Čakovice (pokud se nemýlím) a hypermarket GLOBUS a za ním volná plocha. Ihned by se ta plocha využila jako to bylo v případě prodloužení m-B na Černý Most. Byly tam louky a pole a dnes...
Zamyslete se
:smt025


A dnes je tam mega super extra mega konzumní chrámy s mekdonáldama a parkovištěma pro milión aut... Ano, je to krása... :x

To zrovna já teda nechci.
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
 
Založen: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.

Odeslatod kresta v 25.5.2005 20:27

Marek B. napsal:
kresta napsal:Můj názor na IV.C2 je ten, že tu trasu mohli prodloužit o jednu až dvě stanice (jedna v centru Letňan a ta druhá na severním nebo severovýchodním (anebo také výchdním) okraji Letňan...
A vznikne ti takováto šílenost:


No dobře, možná jsem to nedomyslel úplně dokonce (i když jsem nabízel variantu i směrem na výchd či severovýchod, což je tak přibližně směrem na Kbely). To by nemohla být stanice trošku blíže středu Letňan :?: :?: :?: No a takhle, jak jste to namaloval, jsem to také myslel. Jestlipak víte, co je na konci? Ano, jsou to Čakovice (pokud se nemýlím) a hypermarket GLOBUS a za ním volná plocha. Ihned by se ta plocha využila jako to bylo v případě prodloužení m-B na Černý Most. Byly tam louky a pole a dnes...
Zamyslete se
:smt025
Uživatelský avatar
kresta
Uživatel
 
Založen: 21.9.2004 17:38

Odeslatod Marek B. v 25.5.2005 11:47

kresta napsal:Můj názor na IV.C2 je ten, že tu trasu mohli prodloužit o jednu až dvě stanice (jedna v centru Letňan a ta druhá na severním nebo severovýchodním (anebo také výchdním) okraji Letňan...
A vznikne ti takováto šílenost:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 13:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Odeslatod Marek B. v 25.5.2005 11:34

Jonáš napsal:
Gagarin napsal:Nic proti Tvé práci a námaze, Marku, ale není to trošku (trošku dost velká) ztráta času kreslit se úplně zbytečně s něčím, co nemá smysl? Sám to píšeš ve své závorce, musel by se zrušit IV.C2. Někdy si říkám, kolik vy všichni máte času...
Gagarine, i zbytečná práce může mít pro někoho nesmírnou cenu. Je fajn, že si Marek B. dává tolik práce, třeba to bude příští hlavní projektant města Prahy :D Víš, neber nikomu sny a radost ze svého koníčku. To spíš jen zarmoutíš (v lepší variantě).

Gagarine, zas tolik práce mě to nedalo. Zrovna jsem neměl co dělat. :) Jonáši nemusíš mě extrémně litovat. Já chápu, že tato vize asi nedojde své realizace, jen jsem se chtěl trochu povznést nad každodenní problémy s tím, na které lince je zrovna nasazen vůz 6xxx (to ovšem neznamená, že mi to vadí) a dát sem něco koncepčnějšího. Zvlášť když tato diskuse byla mrtvá. Také jsem si tuto oblast chtěl trochu vyjasnit sám pro sebe.
Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 13:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Odeslatod Gagarin v 25.5.2005 9:41

tramvajak napsal:
Marek B. napsal:Nazdar. Vzhledem k tomu, že se poslední dobou na TF nic neděje, tak vám sem zašlu mojí představu TT na Severním městě. Znamená také změnu koncepce metra(musel by se zrušit úsek IVC2). Dobré by bylo, kdybyste sem podle té mé mapky dali Vaše varianty.

A co jinak doma, všichni zdrávi? :lol:
Teda Marku, většinou jsi měl rozumný nápady, ale toto, to už je teda moc. Nepleteš si náhodou tram s autobusem? Tram síť vždycky tvořila jakousi povrchovou dopravní páteř, přivaděč/odvaděč metra, né aby jezdily prázdný dvojice mezi poly místo autobusů... Ať se síť TT klidně rozšiřuje, proti tomu nic nemám, ale rozumnou měrou. Tohle by bylo praktické tak maksimálně v BAHNu apod. Promiň.


Howgh. Souhlas.
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
 
Založen: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.

Odeslatod tramvajak v 24.5.2005 18:30

Marek B. napsal:Nazdar. Vzhledem k tomu, že se poslední dobou na TF nic neděje, tak vám sem zašlu mojí představu TT na Severním městě. Znamená také změnu koncepce metra(musel by se zrušit úsek IVC2). Dobré by bylo, kdybyste sem podle té mé mapky dali Vaše varianty.

A co jinak doma, všichni zdrávi? :lol:
Teda Marku, většinou jsi měl rozumný nápady, ale toto, to už je teda moc. Nepleteš si náhodou tram s autobusem? Tram síť vždycky tvořila jakousi povrchovou dopravní páteř, přivaděč/odvaděč metra, né aby jezdily prázdný dvojice mezi poly místo autobusů... Ať se síť TT klidně rozšiřuje, proti tomu nic nemám, ale rozumnou měrou. Tohle by bylo praktické tak maksimálně v BAHNu apod. Promiň.
Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
 
Založen: 02.11.2004 14:03

Odeslatod kresta v 24.5.2005 15:12

Můj názor na IV.C2 je ten, že tu trasu mohli prodloužit o jednu až dvě stanice (jedna v centru Letňan a ta druhá na severním nebo severovýchodním (anebo také výchdním) okraji Letňan. Tam by se pak teprve postavil terminál, odkud by odjížděli autobusy dál. Letňany by aspoň tak nebyly zahlcovány autobusovou dopravou, jako to bude po dostavbě úseku IV.C2 metra. Bude to stejné, jako to je nyní a myslím si, že obyvatelé Letňan se právem rozčilovali, že metro bude končit "v polích" - ikdyž tam ten terminál bude. Stejně budou muset dojíždět busem a kdo ví, jestli si obyvatelé nerozmyslí, zda by měli přestupovat na metro, když autobus je doveze přímo.
Ad Prosek: Myslím si, že vytíženost tam bude hodně velká, tudíž souhlasím se dvěma stanicema.
:smt025
Uživatelský avatar
kresta
Uživatel
 
Založen: 21.9.2004 17:38

Odeslatod Tom v 24.5.2005 15:02

Marek B. napsal:Nazdar. Vzhledem k tomu, že se poslední dobou na TF nic neděje, tak vám sem zašlu mojí představu TT na Severním městě. Znamená také změnu koncepce metra(musel by se zrušit úsek IVC2). Dobré by bylo, kdybyste sem podle té mé mapky dali Vaše varianty.


lepší by bylo udělat plánek k současnému vedení trati metra... jinak k vedení tramvají... hodně bych to pročistil... je tam příliš mnoho TT...
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Re: Zklamání

Odeslatod MOp v 24.5.2005 14:39

Marek B. napsal:Podle mě má. Musíme si prostě říct, že vedení této trasy se městu nepovedlo. Já nevím, proč si všichni myslí, že když se něco postaví, tak to tu bude na věčné časy a musíme se s tím smířit.

a to je prave to.. dopravni stavby takoveho rozsahu se prave projektuji proto, aby zde byly vecne.. ne tedy doslovne, ale je to na desitky let. nikoliv na par, kdy se pote rekne toto zbourame a postavime lepsi. to proste nejde.

jak jiz stepan rekl ke 4C2 - lobbystu, korupcni a uplne zbytecna mluvi za vse. samozrejme by se dalo lepe a ucelneji trasovat, ale tim by se verejne reklo, ze vystaviste v letnanech je nahoubeles (coz ostatne je). nyni vznikaji plany, jak tam dostat olympijskou vesnici a takove ostatni chuujoviny, ktere nemaji smysl. jediny pozitivni efekt metro bude mit (pominuli obsluhu proseka, ktery si metro zaslouzi), a to, ze se nekolikanasobne zvednou ceny pozemku v oblasti. no a kdo si myslis, ze je asi vlastni?
MOp
 

Odeslatod Štěpán v 24.5.2005 14:20

Marku, nemáš nějaký plán tramvajových tratí při současné variantě metra?
Mimochodem, nechci se tady hádat o smyslu metra, ale mě tahle verze vyhovuje. Letňany nejsou tak významné a velké sídliště aby se tam stavělo metro. Stejně tam bude jezdit hodně autobusů k výstavišti na konečnou metra. A to výstaviště se stanicí metra se bude v Praze hodit. Jediný co mi vadí, jsou zbytečně vyhozené peníze na Proseku. Stačila by tu jedna stanice uprostřed sídliště.
Štěpán
 

PředchozíDalší

Zpět na Budoucnost

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron