O pozemcích, které se hýbou pod vozovnou Strašnice už bylo popsáno mnoho stránek, přitom rozvoj tramvajových tratí má pokračovat. Z toho plyne, že další vozovna by se určitě hodila...Damir Holas píše:Je možná na místě otázka, jestli je ona nová vozovna vůbec potřeba. Ono těch stávajících 6 nestačí?9001 píše:Protože než by vozovna byla...
Dříve měla skoro každá trať svou vozovnu, tak proč by nemohla mít jednu zrovna i ta barrandovská? Minimálně by obsloužila pět místních linek a přes Dvorecký most by mohla obsloužit i něco z Modřan...
Revize estakády netrvají déle než víkend, přičemž by stačil i poměrně kratší čas - třeba jen od úsvitu do soumraku, kdy tramvaje nevyjíždí, ani nezatahujíP_V píše:Vozovna u Slivence by byla za estakádou, která se musí pravidelně výlukovat kvůli prohlídkám, a na kterou nesmí některé typy tramvají. To lokalitu poněkud diskvalifikuje, vedle toho že je daleko.