Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Absolut » 23.12.2008 13:37

Dovolil bych si opět poznamenat, že takto navržená trať, vedená zástavbou, je bez demolic, potkávaček nebo vyjímek z normy nevhodných k pojíždějí vozy s pevnými podvozky jistě nerealizovatelná.

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od slonik » 23.12.2008 12:11

Velice děkuji!
Tak jsem se také o něco pokusil. A zastávka K Řepské škole je můj výmysl, ale škola kousek otamtud je
tt řepy-zličín.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4737
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od MOp » 23.12.2008 11:01

slonik píše:Omlouvám se, že to píšu sem, ale také jsem něco nakreslit a vůbec to sem nedostanu. Jak se děláta příloha? 8-[
Postup na vložení přílohy (pro méně chápavé či počítačově nezručné)..

1/ Napsat text příspěvku - bez toho sem příloha vložit nelze

2/ kliknout na procházet, otevře se okno "zvolte soubor"

3/ vyhledat na disku požadovaný soubor s přílohou, který chci připojit a kliknout otevřít. V poli "název souboru" u šipky s bodem 2 by se měla objevit kompletní cesta zvoleného souboru

4/ Zde se napíše popiska přílohy

5/ Kliknout na přiložit soubor. Objeví se okno přenosu na server, které při úspěšném odeslání zmizí. Pro úspěšné odeslání přílohy je nutné splnit následující - velikost obrázku nesmí být větší jak 1024 x 1024 px a velikost souboru musí být pod 256 kb. Koncovka bmp není podporována.

6/ Kliknu na odeslat a čekám až se znovu načte diskuze i s mým novým příspěvkem.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Absolut » 23.12.2008 10:58

Klikneš na "příloha" pod okénkem, do kterého píšeš text příspěvku. Přes tlačítko "procházet" vybereš název souboru. Je tam nějaký limit velikosti souboru, ale z hlavy to nevím, já většiou vkládám obrázek 800x600 pix velikosti do 150 kilo a to prolezlo vždycky.

Uživatelský avatar
slonik
Uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 02.12.2008 16:15
Bydliště: 1, 6, 14, 25, 54

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od slonik » 23.12.2008 10:12

Omlouvám se, že to píšu sem, ale také jsem něco nakreslit a vůbec to sem nedostanu. Jak se děláta příloha? 8-[

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Absolut » 23.12.2008 9:11

"Lidé tam mají většinou svoje auta" - boha jeho, to je demagogie jako na radnici P4

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Absolut » 23.12.2008 8:59

Dovolil bych si poznamenat, že trať v zelené barvě, vedená zástavbou, je bez demolic, potkávaček nebo vyjímek z normy nevhodných k pojíždějí vozy s pevnými podvozky jistě nerealizovatelná.

Dále bych si dovolil poznamenat, že trať provedená ve žluté barvě je zajisté realizovatelná a bylo by možné zřídit zastávku Zličín v blízkosti metra s tím, že by pak trať pokračovala dál (podjezd pod ul. Řevnická buď nový samostatně nebo společný se zkušební tratí metra) a dále zřídit koncovou zastávku Metropole Zličín se smyčkou, zde lze vlézt na kus pozemku Depa Zličín...

Nabízí se šotosen vlakotramvajové TT Sídliště Řepy - Zličín - Chrášťany - Rudná - Chýně - Hostivice s odbočnou větví směr Rudná - Hořelice. Takový oboustranný přestupní napaječ obcí na rychlodráhu Praha-Kladno a na m-B s tím, že cestující někam na Smíchov by klidně mohli jet dál... Hihi :)

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Jakub » 22.12.2008 23:27

Já si ale myslím, že tam to ani lidé tolik nepotřebují, mají většinou svá auta nebo využijí 164 a přestoupí si. Nikdy jsem tam neviděl návaly, které by 164 nepobrala...
Kdežto speciálně další zastávka v sídlišti (Drahoňovského) bude jistě hojně využívána.

Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
Příspěvky: 279
Registrován: 06.6.2007 11:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Matošo » 22.12.2008 23:07

Josef píše:Lepší je trasa A. (ta žlutá) vede méně obydlenou oblastí, což znamená, že by se nemuselo tolik zasahovat do soukromí lidí hlukem.
jenže zase to míň lidí napojí na tramvaj...

Josef
problémový jedinec
Příspěvky: 492
Registrován: 24.3.2008 18:10

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Josef » 22.12.2008 22:16

Lepší je trasa A. (ta žlutá) vede méně obydlenou oblastí, což znamená, že by se nemuselo tolik zasahovat do soukromí lidí hlukem.

Vašek
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 15.11.2006 19:11

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Vašek » 22.12.2008 21:45

Jakub píše:Jedna z možností by byla také vést TT ze smyčky ulicí Drahoňovského (podél železnice), kde by se dala zřídit nové zastávka, poté by trať přemostila železnici a vydala by se po rychlodráze podél objektu Siemensu až do Zličína, kde by jen přemostila zkušební kolej Siemensu. Zároveň by se dala napojit plánovaná trať na Bílou horu, která by mohla vést ulicí Na Radosti a poté Slánskou.

Očekávám nějaký názorový střet :devilsmokin (tedy klady x zápory, výhody x nevýhody) (je to plán od boku, tedy čekám spíše ty nevýhody).
A každá správná diskuze má mít mapový podklad...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Jakub » 22.12.2008 19:45

Jedna z možností by byla také vést TT ze smyčky ulicí Drahoňovského (podél železnice), kde by se dala zřídit nové zastávka, poté by trať přemostila železnici a vydala by se po rychlodráze podél objektu Siemensu až do Zličína, kde by jen přemostila zkušební kolej Siemensu. Zároveň by se dala napojit plánovaná trať na Bílou horu, která by mohla vést ulicí Na Radosti a poté Slánskou.

Očekávám nějaký názorový střet :devilsmokin (tedy klady x zápory, výhody x nevýhody) (je to plán od boku, tedy čekám spíše ty nevýhody).

Vašek
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 15.11.2006 19:11

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Vašek » 22.12.2008 18:55

marek kubík píše:Ahoj,já bych ji ved po trase linky 164,až po křižovatku ulic Hrozenkovská-nedašovská,z této ulice by odbočila do ulice u zličínského hřiště,pak by TT vedla až na křižovatku ulic na radosti-řevnická a po této ulici by vedla až na terminál Praha Zličín.
Dnes jsem si to tam ( na Zličíně ) prohlížel a ono by tam bylo místo i pro smyčku...

Marek Kubík
Uživatel
Příspěvky: 132
Registrován: 05.12.2008 18:36
Bydliště: Stochov okr.Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Marek Kubík » 22.12.2008 15:15

Ahoj,já bych ji ved po trase linky 164,až po křižovatku ulic Hrozenkovská-nedašovská,z této ulice by odbočila do ulice u zličínského hřiště,pak by TT vedla až na křižovatku ulic na radosti-řevnická a po této ulici by vedla až na terminál Praha Zličín.

Vašek
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 15.11.2006 19:11

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Vašek » 22.12.2008 13:22

pawel píše:osobně bych to prodloužení považoval za rozumnou stavbu - logické protažení k obchodům, metru, busu na letiště a především terminálu příměstské i dálkové dopravy, dále spojení tohoto terminálu s nádr. praha-zličín. současná situace mi připadá nelogická a řepy a zličin jsou jaksi odříznuty od sebe, resp. spojeny pár vymetáky s nepoužitelnými provozními parametry. jsem si jist, že taková stavba by jistě mnohé vyhnala z aut (protože ne každý jede na zličín dělat obří nákup v hypermarketu) a možná i ulehčila přetíženým P+R na ZL.

Tak tak. Ale kudy novou trať vést? Buď po trase současné a-164 , přičemž bychom tu měli po dlouhé době opět kížení tram x vlak u Strojírenské, nebo TT nějak stočit podél železniční tratě, přkonat jí nějakým novým mostem a dále pokrčovat na Zličín ulicí Na Radosti.

Odpovědět