Nemyslím si, že VOko je na tom tak špatně (dejvárna, malá, stará, lazar(národka) [namátkou d-18]), jsou tu i jiné vozovny co jsou trochu dále ohledně trasy do centra Navíc buranovská by to měla relativně kousek, ale jak říkám byla by podle mne zbytečná pokud by nebyly trasy linek delší a nebylo potřeba o hodně víc vozů.Josef píše:No když vozovna VO má taky trošku delší vzdálenost do centra, tak proč by nemohla i ta Barrandovská?
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Nové tramvajové tratě
7 vozoven podle mého názoru prozatím stačí i pro výhledové možnosti vozového parku - aspoň dle toho co si pamatuju z prezentace
Re: Nové tramvajové tratě
No když vozovna VO má taky trošku delší vzdálenost do centra, tak proč by nemohla i ta Barrandovská?
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
O pozemcích, které se hýbou pod vozovnou Strašnice už bylo popsáno mnoho stránek, přitom rozvoj tramvajových tratí má pokračovat. Z toho plyne, že další vozovna by se určitě hodila...Damir Holas píše:Je možná na místě otázka, jestli je ona nová vozovna vůbec potřeba. Ono těch stávajících 6 nestačí?9001 píše:Protože než by vozovna byla...
Dříve měla skoro každá trať svou vozovnu, tak proč by nemohla mít jednu zrovna i ta barrandovská? Minimálně by obsloužila pět místních linek a přes Dvorecký most by mohla obsloužit i něco z Modřan...
Revize estakády netrvají déle než víkend, přičemž by stačil i poměrně kratší čas - třeba jen od úsvitu do soumraku, kdy tramvaje nevyjíždí, ani nezatahujíP_V píše:Vozovna u Slivence by byla za estakádou, která se musí pravidelně výlukovat kvůli prohlídkám, a na kterou nesmí některé typy tramvají. To lokalitu poněkud diskvalifikuje, vedle toho že je daleko.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 354
- Registrován: 29.4.2006 20:34
- Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
HL, KO, MO, PA, SA, VO, ŽI = 7 vozoven...Damir Holas píše: Je možná na místě otázka, jestli je ona nová vozovna vůbec potřeba. Ono těch stávajících 6 nestačí?
- Damir Holas
- Uživatel
- Příspěvky: 1564
- Registrován: 23.8.2006 17:28
- Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita
Re: Nové tramvajové tratě
Je možná na místě otázka, jestli je ona nová vozovna vůbec potřeba. Ono těch stávajících 6 nestačí?9001 píše:Protože než by vozovna byla...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Typy tramvají jsou to nejmenší. Protože než by vozovna byla klasické T3 a KT8 budou dávno minulostí.P_V píše:Vozovna u Slivence by byla za estakádou, která se musí pravidelně výlukovat kvůli prohlídkám, a na kterou nesmí některé typy tramvají. To lokalitu poněkud diskvalifikuje, vedle toho že je daleko.
Re: Nové tramvajové tratě
Vozovna u Slivence by byla za estakádou, která se musí pravidelně výlukovat kvůli prohlídkám, a na kterou nesmí některé typy tramvají. To lokalitu poněkud diskvalifikuje, vedle toho že je daleko.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
kurnik jako kurnik..pawel píše:"novodobé paneláky" nemají s paneláky společného prakticky nic, protože nejsou z betonových panelů - betonová je pouze kostra domu, zbytek zděný.
Re: Nové tramvajové tratě
ze slivence mi to do centra až tak daleko nepřipadá, navíc hustý provoz tram je všude v okolí (P5). v případě postavení dvoreckého mostu nebo dokonce i spojení na PA by se vozovna v těchto místech uživila ještě lépe.
MOp: malé upřesnění - ty "novodobé paneláky" nemají s paneláky společného prakticky nic, protože nejsou z betonových panelů - betonová je pouze kostra domu, zbytek zděný.
MOp: malé upřesnění - ty "novodobé paneláky" nemají s paneláky společného prakticky nic, protože nejsou z betonových panelů - betonová je pouze kostra domu, zbytek zděný.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
To je to co vadi daleko NEJMENE! Jde preci o lukrativni pozemky pod vozovnama v centru - Strasnice, Zizkov, Pankrac - takove krasne novodobe panelaky by se na jejich miste preci vyjimaly!dušan píše: dojezdová vzdálenost do centra
Re: Nové tramvajové tratě
Vzhledem k tomu, že je to teprve dokumentace pro územní rozhodnutí, tak než se začne opravdu stavět, bude krize (snad) dávno pryč.Proxy píše:Vzhledem k současné krizi bych novou bytovou výstavbu v oblasti Barrandova v dohledné době neočekával a prodloužení trati asi nebude potřeba.
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
Re: Nové tramvajové tratě
Proxy píše:Škoda, že nikdo zároveň nevymyslí i třeba takovou vozovnu ve Slivenci - já myslím, že by se v jižní části Prahy určitě hodila...
nová vozovna by se sice velmi hodila, ale bohužel si nemyslím, že by Slivenec byl dobrým místem - dojezdová vzdálenost do centra.
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Bohužel celkem nic novéhoP_V píše:Článek o trati do Slivence.
http://www.metroprojekt.cz/files/casopi ... 2_2009.pdf
Vzhledem k současné krizi bych novou bytovou výstavbu v oblasti Barrandova v dohledné době neočekával a prodloužení trati asi nebude potřeba. Ikdyž projekt umožňuje vystavět TT i v polích s provizorní poloviční silnicí pro autíčka
Škoda, že nikdo zároveň nevymyslí i třeba takovou vozovnu ve Slivenci - já myslím, že by se v jižní části Prahy určitě hodila...
Re: Nové tramvajové tratě
Článek o trati do Slivence.
http://www.metroprojekt.cz/files/casopi ... 2_2009.pdf
http://www.metroprojekt.cz/files/casopi ... 2_2009.pdf
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
Jo. Je to jasné.