Ahoj,podle mě má XSC pravdu.XSC píše:I s Modřanskou větví to smysl má. Pokud bude postaven Dvorecký most, bude tramvaj nejrychlejším spojením Písnice (s terminálem busů pro jih Prahy) s Prahou 5, což je dnes dost zanedbaný směr.Markus píše:Logika je v tomto případě dvojí. Pokud se bude realizovat větev linky D z Nových Dvorů do Modřan, je diskutabilní zda vůbec má prodloužení tramvaje na Libuš či Nové Dvory smysl. Pokud se modřanská větev linky D realizovat nebude, je vedení tramvaje na Libuš dobrý nápad, metro je rychlejší a stanice Libuš mít alespoň větší smysl (zástavbu tam tvoří pár paneláků, spousta domků a také velké množství zelených či jinak nezatěžujících ploch).
Nové tramvajové tratě
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 05.12.2008 18:36
- Bydliště: Stochov okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Re: Nové tramvajové tratě
I s Modřanskou větví to smysl má. Pokud bude postaven Dvorecký most, bude tramvaj nejrychlejším spojením Písnice (s terminálem busů pro jih Prahy) s Prahou 5, což je dnes dost zanedbaný směr.Markus píše:Logika je v tomto případě dvojí. Pokud se bude realizovat větev linky D z Nových Dvorů do Modřan, je diskutabilní zda vůbec má prodloužení tramvaje na Libuš či Nové Dvory smysl. Pokud se modřanská větev linky D realizovat nebude, je vedení tramvaje na Libuš dobrý nápad, metro je rychlejší a stanice Libuš mít alespoň větší smysl (zástavbu tam tvoří pár paneláků, spousta domků a také velké množství zelených či jinak nezatěžujících ploch).
Re: Nové tramvajové tratě
bude se realizovat nejdřív za nějakých patnáct-dvacet let. Oddalovat kvůli tak vzdálené a nejisté budoucnosti výstavbu tramvajové trati, to bych vážně nedělal.Pokud se bude realizovat větev linky D z Nových Dvorů do Modřan,
-
- Uživatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 03.7.2007 19:32
- Bydliště: Praha 12 Modřany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Logika je v tomto případě dvojí. Pokud se bude realizovat větev linky D z Nových Dvorů do Modřan, je diskutabilní zda vůbec má prodloužení tramvaje na Libuš či Nové Dvory smysl. Pokud se modřanská větev linky D realizovat nebude, je vedení tramvaje na Libuš dobrý nápad, metro je rychlejší a stanice Libuš mít alespoň větší smysl (zástavbu tam tvoří pár paneláků, spousta domků a také velké množství zelených či jinak nezatěžujících ploch).
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
To už je bohužel překonané - nyní se uvažuje smyčka už na Libuši. A když se nad tím zamyslíte, tak zjistíte, že kus logiky to má.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 03.7.2007 19:32
- Bydliště: Praha 12 Modřany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Teď tu byl! http://www.metroprojekt.cz/files/14_Nov ... ituace.jpg
PS: Ano, to fialové je tramvajová trať - jsou tam i nástupiště.
PS: Ano, to fialové je tramvajová trať - jsou tam i nástupiště.
Re: Nové tramvajové tratě
Tak se vrátíme na Prahu 4. Když TT k Libuši tak až na Nové dvory! Zastávka Tempo je taková typu Levského, ve smyčce.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Re: Nové tramvajové tratě
Abs: Souhlas.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
Marek_B: Provedeme tam místní šetření a projdeme to, co říkáš? Ale až nebude sníh a bude aspoň +10. Je to jistě menší zlo, než varianty s cedením trati přesně po trase a-164, ale sdílím závažné obavy o reálnosti vyslovené níže kolegou.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 05.12.2008 18:36
- Bydliště: Stochov okr.Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové tramvajové tratě
Na návrhy nových TT není nikdy pozdě.Marek B. píše:Trochu pozdě sem dávám můj návrh na TT Řepy - Zličín. Ty modré úseky jsou variantní řešení. Na severu aby nemusela být demolována ta vilka a na jihu si netroufnu tvrdit, která ze stran školy je lepší. Změna oproti předchozím vašim návrhům je také, že TT nevedu za tratí po ulici, ale po hrázi rybníka. Tak Absolute teď mi to rozstřílej, ale já si myslím, že ta moje varianta je dost dobrá .
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: Nové tramvajové tratě
Jen ze zběžného pohledu bych řekl, že tato verze by byla dosti nákladná a doba výstavby by byla dost táhlá (on je rozdíl stavět "na zelené louce" a na úzké silnici v zástavbě. Navíc si myslím, že by se tato verze setkala s nevolí samotných obyvatel tamější lokality, kterým by vadil zvýšený hluk (takové ty petice a občanská sdružení...).
Re: Nové tramvajové tratě
Trochu pozdě sem dávám můj návrh na TT Řepy - Zličín. Ty modré úseky jsou variantní řešení. Na severu aby nemusela být demolována ta vilka a na jihu si netroufnu tvrdit, která ze stran školy je lepší. Změna oproti předchozím vašim návrhům je také, že TT nevedu za tratí po ulici, ale po hrázi rybníka. Tak Absolute teď mi to rozstřílej, ale já si myslím, že ta moje varianta je dost dobrá .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
Nebude Vždyť je tam Novodvorská široká jako kráva
Re: Nové tramvajové tratě
Aha, no já myslel, že bude problém s tím zahýbáním ke stanici Libuš po ulici Novodvorská.
Naposledy upravil(a) slonik dne 06.1.2009 18:17, celkem upraveno 1 x.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Nové tramvajové tratě
No. Bohužel ten průplet se zast Hoštická je hooodně problematický - jak pozemkově, tak i z hlediska vlivu na životní prostředí. Řekl bych skoro nemožné. Proto se uvažuje prodloužení tramvaje tímto směrem nikoli ke stanici metra D Písnice, jako to máš Ty, ale ke stanici Libuš, to jest na sídlišti Libuš uhnout severně a hned seš tam To je, na rozdíl od tohoto směru, celkem bez problémů a docela dost reálné - je to jedna z podmínek výstavby úseku I.D