Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
Matošo
- Uživatel
- Příspěvky: 279
- Registrován: 06.6.2007 11:46
- Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Matošo » 06.10.2008 0:03
Fořtík píše:Matošo píše:no mě překvapuje, že o tom nic nevíš. Ta schůze byla proto, že se odhlasovalo, aby místo parku vedle vodárny nebyl činžák, ale zůstal tam park. No a během tohohle se ukázal ten plán a tam to bylo.
Dolinama jedna kolej hore a Sinkulkou jedna dole. Mě to připadá absolutně debi*ní, obvzlášť proto, že v Jeremenkovce je střední pás a je asi tak 2x širší než doliny...
No jasně, o tom vím. Sám jsem tam chtěl jít, neboť jsem se na
Sokolovně něco do míče nakopal. Ale nějak jsem se tam nedostal. Ináč ten plán úplně neodsuzuji - při vyřešení parkování v této oblasti bych ho dokonce i přívítal. A to je právě ta otázka - parkování. Garáže, které by nahradily stání v ulicích Na Dolinách a Sinkulova není kam postavit. A to je bohužel fakt, který žene tento plán do záhuby...
Aha. Ono parkování je obecně problém. Při vybudování trati z Pankráce na budku je to to samý. Ve středu parkuje spousta aut.
Ale hnát tramvaj úzkou Sinkulkou (kterou měli ostatní tu čet vidět na tom tvym suprovym videu s tou šikovnou řidičkou...) mi přijde fakt moc.
-
Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fořtík » 05.10.2008 22:55
Matošo píše:no mě překvapuje, že o tom nic nevíš. Ta schůze byla proto, že se odhlasovalo, aby místo parku vedle vodárny nebyl činžák, ale zůstal tam park. No a během tohohle se ukázal ten plán a tam to bylo.
Dolinama jedna kolej hore a Sinkulkou jedna dole. Mě to připadá absolutně debi*ní, obvzlášť proto, že v Jeremenkovce je střední pás a je asi tak 2x širší než doliny...
No jasně, o tom vím. Sám jsem tam chtěl jít, neboť jsem se na
Sokolovně něco do míče nakopal. Ale nějak jsem se tam nedostal. Ináč ten plán úplně neodsuzuji - při vyřešení parkování v této oblasti bych ho dokonce i přívítal. A to je právě ta otázka - parkování. Garáže, které by nahradily stání v ulicích Na Dolinách a Sinkulova není kam postavit. A to je bohužel fakt, který žene tento plán do záhuby...
-
Matošo
- Uživatel
- Příspěvky: 279
- Registrován: 06.6.2007 11:46
- Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Matošo » 05.10.2008 22:39
no mě překvapuje, že o tom nic nevíš. Ta schůze byla proto, že se odhlasovalo, aby místo parku vedle vodárny nebyl činžák, ale zůstal tam park. No a během tohohle se ukázal ten plán a tam to bylo.
Dolinama jedna kolej hore a Sinkulkou jedna dole. Mě to připadá absolutně debi*ní, obvzlášť proto, že v Jeremenkovce je střední pás a je asi tak 2x širší než doliny...
-
Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fořtík » 05.10.2008 22:15
Matošo píše:A na další schůzi byl územní plán a tam byla trať od Vodárny ulicí na Dolinách na Povstání a zpátky Sinkulovou...
Mě to připadá jako naprostá volovina, Na Dolinách neni moc místa a v Sinkulce už VŮBEC NE !! Buď se někdo zbláznil, nebo je to fake...
Fíííha, to mě zajímá todlencto... Na Dolinách je místa dost, v Sinkulovce tak na jednu kolej. No, tohle by mě fakt zajímalo...
-
Matošo
- Uživatel
- Příspěvky: 279
- Registrován: 06.6.2007 11:46
- Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Matošo » 05.10.2008 21:56
Jak to vypadá aktuálně tratí Dvorce - Pankrác (Budka) ?
BYl jsem na nějaký schůzi Prahy 4 a tam říkali, že lidi sepsali petici, že tramvaj v Jeremenkový nechtěj a že se to teda nekoná. A na další schůzi byl územní plán a tam byla trať od Vodárny ulicí na Dolinách na Povstání a zpátky Sinkulovou...
Mě to připadá jako naprostá volovina, Na Dolinách neni moc místa a v Sinkulce už VŮBEC NE !! Buď se někdo zbláznil, nebo je to fake...
Tak se chci zeptat, jestli je nějakej konkrétní plán jak to bude, nebo jsou jenom takový kusý a divný informace, který mám já.
Děkuji
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 09.9.2008 18:05
Bobik píše:to MF: Mluvíš mi z duše, já to mám odzkoušený mj. na celý naší rodině
- jezdíme z Letný do Zahr. M. a bez výluk buď tram čímkoli na HR - Skalka a bus, nebo tram 26 až tam. Sice delší, (ne o moc) ale nepřesedáš.
A jestli to takhle bude pokračovat, tak lidí co uvažujou jak ty, že než se peklovat MHD tak radši autem bude rapidně přibývat. Sice taky stojí v kolonách, ale jsou v pohodlí, soukromí, nemačkaj se a dojedou "až před vchod". Taky kolikrát uvažuju, jestli nepojedu radši gumokolem a to socku vehementně propaguju a mám ji ještě oproti jiným zdarma (no za míííírný roční poplatek
).
Ať si jí strčej někam i za tu padesátku a dají mi raději na LPG aspoň pár stovek
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 09.9.2008 12:22
to MF: Mluvíš mi z duše, já to mám odzkoušený mj. na celý naší rodině
- jezdíme z Letný do Zahr. M. a bez výluk buď tram čímkoli na HR - Skalka a bus, nebo tram 26 až tam. Sice delší, (ne o moc) ale nepřesedáš.
A jestli to takhle bude pokračovat, tak lidí co uvažujou jak ty, že než se peklovat MHD tak radši autem bude rapidně přibývat. Sice taky stojí v kolonách, ale jsou v pohodlí, soukromí, nemačkaj se a dojedou "až před vchod". Taky kolikrát uvažuju, jestli nepojedu radši gumokolem a to socku vehementně propaguju a mám ji ještě oproti jiným zdarma (no za míííírný roční poplatek
).
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 09.9.2008 5:32
P_V píše:MF: Což autobus 183? Bez přesedání od vozovny za 40 minut u štěrboholské křižovatky.
Je to zajímavé, ale ten mi vyhledávač spojení nabídl až jako xtou variantu.
To 9001: přesně tak pojedu.
-
P_V
- Uživatel
- Příspěvky: 4076
- Registrován: 23.11.2003 18:49
Příspěvek
od P_V » 08.9.2008 23:09
MF: Což autobus 183? Bez přesedání od vozovny za 40 minut u štěrboholské křižovatky.
-
9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10207
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 9001 » 08.9.2008 23:01
MF píše:Bobik píše: Jsem si spíš všiml, (a to platí i o jakékoli jiné trati/lince) že lidem je "v podstatě jedno" čím jedou a klidně že to trvá i o 5-10min déle, hlavně že nemusí přesedat.
Jo přesně. Zrovna jsem si to vyzkoušel na sobě. Zítra musím jet do UD DP normálně při cestě do práce nechávám auto v Kobylisých ve vozovně. Přemýšlel jsem jak se nejlépe do UD dostat. Představa jízdy od voz. Kobylisy tramvají či busem na metro Kobylisy, následně metrem na Muzeum, přestoupit na A a jet na Strašnickou kde sednu do sedmičky (Depo Hostivař s přestupem na tramvaj je dálka) a jsem po necelé hodině tak kam potřebuji je otřesná.
Lepší varianta byl bus 136 od vozovny Kobylisy na Slavii a následně 7kou. Sice je to o nějakých 20 minut delší, ale jen jeden přestup. Tak jsem chtěl jet. Pak jsem si řekl, že než tuhletu hodinovou pakárnu že pojedu autem. Z D8 nesjedu ve Zdibech ke Kobylisům, ale budu pokračovat dále a rozdíl jsem na mapě spočítal jednosměrně pouhých 10 km!, což je tedy dohromady km dvacet a vzhledem k tomu, že mám auto na plyn mě to nějak žíly netrhá.
Trochu nešotousky. Nejlepší u Teska v Letnaněch sjet a projet zadem kolem vozovny Hloubětín a Průmyslovou. Občas u Kbelské kolona,ale je to z kopce, tak ani jednička na řadu nepřijde.
-
MF
- Uživatel
- Příspěvky: 4274
- Registrován: 04.3.2007 19:28
Příspěvek
od MF » 08.9.2008 22:26
Bobik píše: Jsem si spíš všiml, (a to platí i o jakékoli jiné trati/lince) že lidem je "v podstatě jedno" čím jedou a klidně že to trvá i o 5-10min déle, hlavně že nemusí přesedat.
Jo přesně. Zrovna jsem si to vyzkoušel na sobě. Zítra musím jet do UD DP normálně při cestě do práce nechávám auto v Kobylisých ve vozovně. Přemýšlel jsem jak se nejlépe do UD dostat. Představa jízdy od voz. Kobylisy tramvají či busem na metro Kobylisy, následně metrem na Muzeum, přestoupit na A a jet na Strašnickou kde sednu do sedmičky (Depo Hostivař s přestupem na tramvaj je dálka) a jsem po necelé hodině tak kam potřebuji je otřesná.
Lepší varianta byl bus 136 od vozovny Kobylisy na Slavii a následně 7kou. Sice je to o nějakých 20 minut delší, ale jen jeden přestup. Tak jsem chtěl jet. Pak jsem si řekl, že než tuhletu hodinovou pakárnu že pojedu autem. Z D8 nesjedu ve Zdibech ke Kobylisům, ale budu pokračovat dále a rozdíl jsem na mapě spočítal jednosměrně pouhých 10 km!, což je tedy dohromady km dvacet a vzhledem k tomu, že mám auto na plyn mě to nějak žíly netrhá.
-
Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petrpes » 08.9.2008 20:57
A co spojit 6 a 4 na Čechově náměstí, se změnou orientace, provoz jen busevozy :×)
Ve směru Radlice-Kotlářka by šel na Čecháči nechat malý prostoj, aby linka 4 DC odjížděla včas.
-
Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Příspěvek
od Bobik » 08.9.2008 20:54
Absolut píše:Možná se někomu zdá zbytná, ale byla politicky prosaditelná.
Kromě toho, jakmilen se zaměstnanci centrály ČSOB naučí, že nemusí lézt do díry, tak tam nepolezou... Tedy pokud jim tam Ropid nenatrasuje ******* sedmičku
To je otázka. Jsem si spíš všiml, (a to platí i o jakékoli jiné trati/lince) že lidem je "v podstatě jedno" čím jedou a klidně že to trvá i o 5-10min déle, hlavně že nemusí přesedat. Takže pokud tudy povede "kvalitně" trasovaná linka/linky, může být trať i velmi hojně využívána.
-
Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2234
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Petrpes » 08.9.2008 20:52
6 by měli v PD nechat ve dvojicích na Radlice a možná klidně zkrátit na Zámeckou.
6 solo je nedostačující, zejména v nejvytíženějším úseku v Praze.
Jen při výlukách Spořilova nebo Pankráce bude 6 na Zámecké překážet a výjezd skrz auta z nástupní je taky prádní.
Kdysy se mluvilo o spojení 6 a 19. Vyřešilo by to i stížnosti na odklonění 19 na Radošovickou a na Kubáni by končila jediná linka.
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 08.9.2008 14:27
Možná se někomu zdá zbytná, ale byla politicky prosaditelná.
Kromě toho, jakmilen se zaměstnanci centrály ČSOB naučí, že nemusí lézt do díry, tak tam nepolezou... Tedy pokud jim tam Ropid nenatrasuje ******* sedmičku