Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Daplo
Uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: 01.8.2005 20:46

Radlice

Příspěvek od Daplo » 02.8.2005 9:06

Kdy se zacne stavet nova tramvajova trat do radlic :x

Daplo
Uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: 01.8.2005 20:46

Radlice

Příspěvek od Daplo » 02.8.2005 8:21

Kdy se zacne stavet nova tramvajova trat do radlic :x

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Praha 5

Příspěvek od Pajda » 12.7.2005 10:21

Mám nové zprávy o rozvoji TT na Praze 5.
Více zde

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 04.7.2005 11:53

MOp píše:no ja stale preferuji reseni celodenne tri linky ve dvojicich. /z nichz jedna nasledne dale do holyne/ :-D
NO-FUJ, už ti někdo vysvětlil, že se v tramvajích přepravují cestující a nikoliv substrát :wink:

Při tvorbě linkového vedení doporučuji vycházet ze dvou kritérií
1) jaká kapacita je potřeba
2) směrová diverzita - nabídka cestování do více směrů

Z toho mi vychází 2 linky CD-CT na Barrandov II (u Holyně)
+ 1 linka CD-CT na Barrandov I (Trnkovo náměstí) + 1 linka PDŠ na Barr. I

Jonáš

Příspěvek od Jonáš » 04.7.2005 11:34

MOp píše:no ja stale preferuji reseni celodenne tri linky ve dvojicich. /z nichz jedna nasledne dale do holyne/ :-D
Bude to spíš obráceně. 3 linky na Holyni a jedna ukončena na nově přebudované smyčce Sídliště Barrandov.

MOp

Příspěvek od MOp » 04.7.2005 11:31

Proxy píše:
MOp píše:pět linek na barrandov? to je fakt docela dost velky ulet..
To jsem se trochu upsal :oops: myslel jsem posílení provozu :oops:

Každopádně 4 linky ve dvojicích budou na Brrndově po prodloužení ve špičkách potřeba, uvidíme jak v té době bude vůbec vypadat linkové vedení. :roll:
no ja stale preferuji reseni celodenne tri linky ve dvojicich. /z nichz jedna nasledne dale do holyne/ :-D

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 04.7.2005 11:26

MOp píše:pět linek na barrandov? to je fakt docela dost velky ulet..
To jsem se trochu upsal :oops: myslel jsem posílení provozu :oops:

Každopádně 4 linky ve dvojicích budou na Brrndově po prodloužení ve špičkách potřeba, uvidíme jak v té době bude vůbec vypadat linkové vedení. :roll:

MOp

Příspěvek od MOp » 04.7.2005 11:20

Pamatuji si první týdny po zahájení provozu linky 13 (tehdy manipulovala společně na jedné koleji s d-12) a smyčka Barrandov tehdy docela kolabovala. Po čase někoho napadlo, že d-14 nemá na Brrndově BP a třináctka se přestěhoval na střední kolej společně se čtrnáctkou.
Pokud ale po prodloužení směrem k Holyni bude přidána ještě jedna linka (což zřejmě bude nutné) -mohly by se infarktové stavy opět opakovat. Myslím si, že proto by druhá smyčka by byla výhodná.
pět linek na barrandov? to je fakt docela dost velky ulet.. vyresi se to velice jednoduse 13 a 14 se protahnou dale, ostatni zustanou ve smycce barrandov.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 04.7.2005 11:10

kocour píše:Ale v Břevnově je to dáno poptávkou po přepravě. To na Barrandově nehrozí, tam bude poptávka relativně rovnoměrná.
Pamatuji si první týdny po zahájení provozu linky 13 (tehdy manipulovala společně na jedné koleji s d-12) a smyčka Barrandov tehdy docela kolabovala. Po čase někoho napadlo, že d-14 nemá na Brrndově BP a třináctka se přestěhoval na střední kolej společně se čtrnáctkou.
Pokud ale po prodloužení směrem k Holyni bude přidána ještě jedna linka (což zřejmě bude nutné) -mohly by se infarktové stavy opět opakovat. Myslím si, že proto by druhá smyčka by byla výhodná.

ĐURO ĐAKOVIĆ
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 28.6.2005 18:01

Příspěvek od ĐURO ĐAKOVIĆ » 04.7.2005 0:29

syverin píše:
ĐURO ĐAKOVIĆ píše:(...) Was ist eigentlich zwischen Hbf. und Ochrada? Fahren da heute Busse?
Die Strecke wurde am 27. 6. 1977 eingestellt und mit den Bussen ersetzt. Heute fahren da die Linien 133 und 207. Es wäre schön diese Strecke wiederaufzubauen, durch die ständigen Stauen hätte es aber keinen Sinn.

Von wegen Du kannst kein Deutsch mehr! :)

So viele hier können Deutsch, ich aber kein Tschechisch; das ist fast schon peinlich. :oops:

What´s your opinion:
Which of the old routes through the centre should be rebuilt first?

Djuro Djakovic

Příspěvek od Djuro Djakovic » 01.7.2005 21:21

syverin píše:
ĐURO ĐAKOVIĆ píše:(...) Was ist eigentlich zwischen Hbf. und Ochrada? Fahren da heute Busse?
Die Strecke wurde am 27. 6. 1977 eingestellt und mit den Bussen ersetzt. Heute fahren da die Linien 133 und 207. Es wäre schön diese Strecke wiederaufzubauen, durch die ständigen Stauen hätte es aber keinen Sinn.

kocour

Příspěvek od kocour » 30.6.2005 11:56

pawel píše:PH/LV/...: manipulační důvody.....? jinak mě to tak divný nepřipadá, ale asi to bude tím, že jsem vyrůstal v okolí Bělohorský, kde jsou vpodst. 4 smyčky na 1 ulici 8-)
Ale v Břevnově je to dáno poptávkou po přepravě. To na Barrandově nehrozí, tam bude poptávka relativně rovnoměrná.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 30.6.2005 7:59

ĐURO ĐAKOVIĆ píše:(...) Was ist eigentlich zwischen Hbf. und Ochrada? Fahren da heute Busse?
Die Strecke wurde am 27. 6. 1977 eingestellt und mit den Bussen ersetzt. Heute fahren da die Linien 133 und 207. Es wäre schön diese Strecke wiederaufzubauen, durch die ständigen Stauen hätte es aber keinen Sinn.

ĐURO ĐAKOVIĆ
Uživatel
Příspěvky: 13
Registrován: 28.6.2005 18:01

Příspěvek od ĐURO ĐAKOVIĆ » 30.6.2005 1:51

pawel píše:Ryšánka ist noch bisschen westlich von Budějovická. Die gekappten Linien waren 13 (Ryšánka) und 14 (Kačerov).
ein paar Fotos von TT Pražského povstání-Budějovická-Kačerov sind hier: http://www.prazsketramvaje.cz/x-budejovicka.html#titul

[...]
Das ist also der Abzweig, dessen Rest heute die 18 befährt, oder?

Gibt es eine Chance auf Wiederaufbau dieser Strecken?


Hat diese Liste eigentlich offiziellen Charakter?

http://www.metroweb.cz/tram/navrhyTT.htm

Oder sind das nur Wunschträume?


Über Strecken am Hauptbahnhof steht da uach nichts, glaube ich. Was ist eigentlich zwischen Hbf. und Ochrada? Fahren da heute Busse?

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2328
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 30.6.2005 1:41

Ryšánka ist noch bisschen westlich von Budějovická. Die gekappten Linien waren 13 (Ryšánka) und 14 (Kačerov).
ein paar Fotos von TT Pražského povstání-Budějovická-Kačerov sind hier: http://www.prazsketramvaje.cz/x-budejovicka.html#titul

Malovanka ist noch etwas weiter nach Westen von der Burg (zurzeit Endhaltestelle der Linie 23).

Odpovědět