Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 02.6.2005 16:57

Děkujeme za ukázku, jak by diskuze neměla vypadat. :mrgreen:
1/ Zbytečně založené téma - minimálně bych věděl o dvou kde diskuzi začít
2/ Většině příspěvků chybí argumentace
3/ Kde najdu argumentaci, zase nenajdu správné informace.
4/ citace předchodchozích příspěvků jsou delší než samotný příspěvek
:( :oops: :cry:

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Neral » 02.6.2005 16:51

dušan píše:v oficiálních plánech bylo a snad stále je výhledové prodloužení tratě do Holyně, proto konečná Sídliště Barrandov je postavena dočasně na navážce.
No, na dočasnou je stavěna celkem velkoryse.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9551
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 02.6.2005 16:40

Gagarin píše:
MOp píše:Existuje daleko vice potrebnejsich tramvajovych trati nez je tato..
Souhlasím. Pokud by se měla Holyně rozšiřovat geometrickou řadou tak možná, ale vždyď dneska tam bydlí nula nula nic. A i ti mají třeba vlak. Nejpreferovanější by měly být TT na VN, Příkopech a 28.října.
Třeba taky Malešice a nebo propojení Bílá hora - Sídliště Řepy.

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 02.6.2005 16:23

MOp píše:Existuje daleko vice potrebnejsich tramvajovych trati nez je tato..
Souhlasím. Pokud by se měla Holyně rozšiřovat geometrickou řadou tak možná, ale vždyď dneska tam bydlí nula nula nic. A i ti mají třeba vlak. Nejpreferovanější by měly být TT na VN, Příkopech a 28.října.

MOp

Příspěvek od MOp » 02.6.2005 14:18

Existuje daleko vice potrebnejsich tramvajovych trati nez je tato..

Jonáš

Holyně

Příspěvek od Jonáš » 02.6.2005 14:16

Marek B. píše:
Proxy píše:...myslím, že by bylo vhodné nabídnout pomocnou ruku ve formě prodloužení TT blížeji tomuto území...
...a také obsloužit část Slivence. Možná by stálo zato natáhnout TT až někam k Lochkovu.
Já myslím, že na Holyni a dál ani kus.

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 02.6.2005 14:02

Marek B. píše:
Proxy píše:...myslím, že by bylo vhodné nabídnout pomocnou ruku ve formě prodloužení TT blížeji tomuto území...
...a také obsloužit část Slivence. Možná by stálo zato natáhnout TT až někam k Lochkovu.
v oficiálních plánech bylo a snad stále je výhledové prodloužení tratě do Holyně, proto konečná Sídliště Barrandov je postavena dočasně na navážce.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Příspěvek od Marek B. » 02.6.2005 13:56

Proxy píše:...myslím, že by bylo vhodné nabídnout pomocnou ruku ve formě prodloužení TT blížeji tomuto území...
...a také obsloužit část Slivence. Možná by stálo zato natáhnout TT až někam k Lochkovu.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 02.6.2005 13:38

Já bych pro prodloužení někam do prostoru v okolí Novořeporyjské za Holyň a Slivenec, kde UP po roce 2010 předpokládá rozvojové území. Tady by záleželo na jednání s konkrétním investorem. Pokud by se našel investor, který by se rozhodl zainvestovat na území jako celku, myslím, že by bylo vhodné nabídnout pomocnou ruku ve formě prodloužení TT blížeji tomuto území.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 02.6.2005 13:30

přibližně asi tam kde je v územním v plánu, neměnil bych to...

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Prodloužení TT z Barrandova

Příspěvek od Pajda » 02.6.2005 13:18

Zajímalo by mě, jakou máte představu o vedení TT směr Holyně, kde by měla být nová konečná.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 30.5.2005 18:36

Phabbey píše:Ta spojka směrem na Trojskou nesmysl není, i v projektu TT do Bohnic, který byl zakreslen v infocentru IV.C1 to bylo nakreslené takhle (ovšem bez tratě Kobyliské náměstí - Střelničná). Ale je-li čerstvě zastavěná, tak je to o něco horší :?
V cene pripadne trate je vykup jednoho domu (byt noveho) zanedbatelna polozka.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 30.5.2005 18:24

Ta spojka směrem na Trojskou nesmysl není, i v projektu TT do Bohnic, který byl zakreslen v infocentru IV.C1 to bylo nakreslené takhle (ovšem bez tratě Kobyliské náměstí - Střelničná). Ale je-li čerstvě zastavěná, tak je to o něco horší :?

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Příspěvek od Marek B. » 30.5.2005 14:58

MOp píše:1/ projizdeni smyckou je pitomost, jelikoz je jednokolejna, tudiz jednosmerna. opacny smer bys tahal kudy? po silnici na tahaci?
Smyčka by byla dvojkolejná.
MOp píše: 2/ spojka z kobylisskeho namesti pro tve linky 5,10,14 smerem do trojske je nepouzitelna, jelikoz je cerstve zastavena.
No tak se 1 barák zbourá. Ani není moc velký.
MOp píše: 3/ mas tam strasne moc linek a skoro vsechny jedou do centra. to je nemyslitelne..
Mám tam tolik linek, kolik je podle stávající frekvence autobusů potřeba. To, že vedou do centra podle mě nevadí. 14 a 17 vedou ve stávající trase-já vím, že nejsou moc využívány, ale je to takové přemostění 2 využívaných úseků. V trase na Palmovku zachovávám 3 linky-tam není problém s nedostatkem cestujících. No a 5 plní funkci obsluhy oblasti ulice V Holešovičkách. Tam se zruší 102 a asi i ostatní 2 linky. Ul. V holešovičkách se tím zlidští a s mostem Barikádníků není problém. Pro tramvaje je vyhrazen 6 m široký střední pás.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha deset

Příspěvek od slimman » 28.5.2005 18:57

Phabbey píše:
pawel píše:že to vypadalo pěkně? zdá se mi to jako vrchol odosobnění, ale tak to zůstalo vpodst.dodnes.
Ve srovnání s dneškem vypadala pěkně...
Vše nové vypadá líp...skoro. :lol:

Odpovědět