Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 28.5.2005 18:40

pawel píše:že to vypadalo pěkně? zdá se mi to jako vrchol odosobnění, ale tak to zůstalo vpodst.dodnes.
Ve srovnání s dneškem vypadala pěkně...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2328
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 27.5.2005 0:26

fotomontage nic moc 8-)
že to vypadalo pěkně? zdá se mi to jako vrchol odosobnění, ale tak to zůstalo vpodst.dodnes.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 26.5.2005 21:49

tyhle letáky někde mám doma... určitě jich mám víc tak třeba někdy můžu přinýst... já sem tyhle věci sbíral... tak toho mám dva pytle ve sklepě... i papíry s výlukama někdy okolo roku 1996

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 26.5.2005 21:46

Koukám, jak to v Modřanech vypadalo celkem pěkně, když byla trať nová :roll: :evil:

MOp

Příspěvek od MOp » 26.5.2005 21:43

nikam se to nehodi, tak to prdnu semka..

jak jiz bylo ve vzkazniku a v navstevni knize zmineno, slavi trat do modran male vyroci. nekdo tam zminil letak, ktery informoval o zmene linkoveho vedeni. ten jiz nemam, ale dochovala se mi fotografie, ktera na nem byla na titulni strane.

dovolte tedy, abych se s vami o ni podelil.

jedna se o vuz 6750, ktery vyjede za par dni z ustrednich dilen jako 8452.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 26.5.2005 20:43

Projíždění smyčkou není potřeba, vždyť je tam trať Uzavřenou, takže vlastně celá trať Střelničná - Kobyliské náměstí je zbytečná (ale pro směr Bohnice - Ďáblice, pravda, docela užitečná).

Jonáši, po trase 181 je TT sice zajímavá představa, ale trať Čimickou má pro Bohnice přece jenom větší smysl (alespoň podle mého názoru). To by bylo jako jezdit z Muzea na Můstek přes Florenc...

Uživatelský avatar
kresta
Uživatel
Příspěvky: 43
Registrován: 21.9.2004 18:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kresta » 26.5.2005 18:33

S tím velkým počtem konzumních chrámů taské nesouhlasím, ale co člověk (jako třeba já) nadělá. NIC. Ale mám takový dojem, že se tam postavilo plno baráků s bytama, což není na škodu. Před prodloužením m-B na ČM, si pamatuju, že tam byla pouhá pláň.
:smt025

MOp

Příspěvek od MOp » 26.5.2005 14:13

1/ projizdeni smyckou je pitomost, jelikoz je jednokolejna, tudiz jednosmerna. opacny smer bys tahal kudy? po silnici na tahaci?

2/ spojka z kobylisskeho namesti pro tve linky 5,10,14 smerem do trojske je nepouzitelna, jelikoz je cerstve zastavena.

3/ mas tam strasne moc linek a skoro vsechny jedou do centra. to je nemyslitelne..

Jonáš

Dárek k narozkám

Příspěvek od Jonáš » 26.5.2005 12:17

Marek B. píše:Dodatečně Jonášovi k x-tým(dovolil jsem si zaspekulovat) narozeninám **33 sem dávám oblast Bohnic a Suchdola. Všechny linky zde zobrazené jsou ve dvojicích. Myslím si, že je to velice vyvážený návrh a doufám, že tu o tomto návrhu bude tentokrát věcná diskuse. K jedné konkrétní věci. Linka 24 využívá k zahnutí od Ke Stírce směrem na Kobyliské náměstí zdvoukolejněnou smyčku Březiněveská. Je to kvůli tomu, aby byla zajištěna co největší variabilita spojů v oblasti.(Škoda že tu není Sobý Jsemprotittvbohnicíchkvůlilípámjejichžpokácenínenípotřebakrealizacitt Hnusec :D )
Marku ten nápad se mi líbí, jsem pro TT do Bohnic, jen bych jí vedl opravdu od vozovny Kobylisy po lince 181 a u zadní vrátnice PLB bych větvil do Čimic a do Bohnic, v sídlišti se mi tvé větvení líbí. Mám dojem, že ulice Čimická a pak nejasnosti větvení kolem stanice Kobylisy nejsou pro TT vhodné. Projíždění Březiněveskou? To se mi moc nelíbí.
Jinak děkuji za dárek k narozkám. Ale x-té opravdu nebyly, neboť X je interně označováno číslem 63 a k tomu mám daleko :lol:

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Příspěvek od Marek B. » 26.5.2005 11:17

Dodatečně Jonášovi k x-tým(dovolil jsem si zaspekulovat) narozeninám **33 sem dávám oblast Bohnic a Suchdola. Všechny linky zde zobrazené jsou ve dvojicích. Myslím si, že je to velice vyvážený návrh a doufám, že tu o tomto návrhu bude tentokrát věcná diskuse. K jedné konkrétní věci. Linka 24 využívá k zahnutí od Ke Stírce směrem na Kobyliské náměstí zdvoukolejněnou smyčku Březiněveská. Je to kvůli tomu, aby byla zajištěna co největší variabilita spojů v oblasti.(Škoda že tu není Sobý Jsemprotittvbohnicíchkvůlilípámjejichžpokácenínenípotřebakrealizacitt Hnusec :D )
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 26.5.2005 10:37

kresta píše:
Marek B. píše:A vznikne ti takováto šílenost:
No dobře, možná jsem to nedomyslel úplně dokonce (i když jsem nabízel variantu i směrem na výchd či severovýchod, což je tak přibližně směrem na Kbely). To by nemohla být stanice trošku blíže středu Letňan :?: :?: :?: No a takhle, jak jste to namaloval, jsem to také myslel. Jestlipak víte, co je na konci? Ano, jsou to Čakovice (pokud se nemýlím) a hypermarket GLOBUS a za ním volná plocha. Ihned by se ta plocha využila jako to bylo v případě prodloužení m-B na Černý Most. Byly tam louky a pole a dnes...
Zamyslete se
:smt025
A dnes je tam mega super extra mega konzumní chrámy s mekdonáldama a parkovištěma pro milión aut... Ano, je to krása... :x

To zrovna já teda nechci.

Uživatelský avatar
kresta
Uživatel
Příspěvky: 43
Registrován: 21.9.2004 18:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kresta » 25.5.2005 21:27

Marek B. píše:
kresta píše:Můj názor na IV.C2 je ten, že tu trasu mohli prodloužit o jednu až dvě stanice (jedna v centru Letňan a ta druhá na severním nebo severovýchodním (anebo také výchdním) okraji Letňan...
A vznikne ti takováto šílenost:
No dobře, možná jsem to nedomyslel úplně dokonce (i když jsem nabízel variantu i směrem na výchd či severovýchod, což je tak přibližně směrem na Kbely). To by nemohla být stanice trošku blíže středu Letňan :?: :?: :?: No a takhle, jak jste to namaloval, jsem to také myslel. Jestlipak víte, co je na konci? Ano, jsou to Čakovice (pokud se nemýlím) a hypermarket GLOBUS a za ním volná plocha. Ihned by se ta plocha využila jako to bylo v případě prodloužení m-B na Černý Most. Byly tam louky a pole a dnes...
Zamyslete se
:smt025

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Příspěvek od Marek B. » 25.5.2005 12:47

kresta píše:Můj názor na IV.C2 je ten, že tu trasu mohli prodloužit o jednu až dvě stanice (jedna v centru Letňan a ta druhá na severním nebo severovýchodním (anebo také výchdním) okraji Letňan...
A vznikne ti takováto šílenost:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Příspěvek od Marek B. » 25.5.2005 12:34

Jonáš píše:
Gagarin píše:Nic proti Tvé práci a námaze, Marku, ale není to trošku (trošku dost velká) ztráta času kreslit se úplně zbytečně s něčím, co nemá smysl? Sám to píšeš ve své závorce, musel by se zrušit IV.C2. Někdy si říkám, kolik vy všichni máte času...
Gagarine, i zbytečná práce může mít pro někoho nesmírnou cenu. Je fajn, že si Marek B. dává tolik práce, třeba to bude příští hlavní projektant města Prahy :D Víš, neber nikomu sny a radost ze svého koníčku. To spíš jen zarmoutíš (v lepší variantě).
Gagarine, zas tolik práce mě to nedalo. Zrovna jsem neměl co dělat. :) Jonáši nemusíš mě extrémně litovat. Já chápu, že tato vize asi nedojde své realizace, jen jsem se chtěl trochu povznést nad každodenní problémy s tím, na které lince je zrovna nasazen vůz 6xxx (to ovšem neznamená, že mi to vadí) a dát sem něco koncepčnějšího. Zvlášť když tato diskuse byla mrtvá. Také jsem si tuto oblast chtěl trochu vyjasnit sám pro sebe.

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 25.5.2005 10:41

tramvajak píše:
Marek B. píše:Nazdar. Vzhledem k tomu, že se poslední dobou na TF nic neděje, tak vám sem zašlu mojí představu TT na Severním městě. Znamená také změnu koncepce metra(musel by se zrušit úsek IVC2). Dobré by bylo, kdybyste sem podle té mé mapky dali Vaše varianty.
A co jinak doma, všichni zdrávi? :lol:
Teda Marku, většinou jsi měl rozumný nápady, ale toto, to už je teda moc. Nepleteš si náhodou tram s autobusem? Tram síť vždycky tvořila jakousi povrchovou dopravní páteř, přivaděč/odvaděč metra, né aby jezdily prázdný dvojice mezi poly místo autobusů... Ať se síť TT klidně rozšiřuje, proti tomu nic nemám, ale rozumnou měrou. Tohle by bylo praktické tak maksimálně v BAHNu apod. Promiň.
Howgh. Souhlas.

Odpovědět