Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 08.8.2017 22:43

kruťák: A souvislost? Pokud vím tak na Háje se metrem jezdí od roku 1980 :devilsmokin Tady je řeč o Depu.

MM: Neblbni... Tobě je 37, mě 29... Možná naše vnoučata se toho dočkají :lol:

P_V: Njn někdo byl rychlější :lol:.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3535
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od P_V » 08.8.2017 22:41

kruťák píše:My vidláci jsme za tuto "chybu" rádi. Dřív míval bus z Prahy ve všední den odpoledne zpoždění...
Tak určitě, ale na Háje se ty busy daly ohnout i bez stanice v depu :)

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 2997
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od kruťák » 08.8.2017 22:24

P_V píše:Ano! Před 12 lety udělalo město chybu
My vidláci jsme za tuto "chybu" rádi. Dřív míval bus z Prahy ve všední den odpoledne zpoždění 0-120 minut. Nedalo se spolehnout ani na bus směr Praha, protože se nestíhal otočit. Dneska se na trase štosuje jen úsek Na Vrchách - Nové náměstí (pokud se tedy zrovna nekope silnice mezi Uhříněvsí a Říčanama, kterou snad už proboha do zimy stihnou) a zpoždění je celkem předpokládatelné, v rozmezí 0-30 minut podle toho, který den to je (pondělí a čtvrtek jsou nejhorší + pátek někdy ok, někdy totálka). A busy se i přes napjaté časy na konečných stíhají otočit včas. Navíc Céčko jezdí do více cílů jihozapražáků (OC Chodov, Kačák (Thomayerka), Budějárna (ollok), OC Pankrác, IPP, Hlavák).
P_V píše:k naplnění poptávky stačí jeden šukafon za hodinu
Když jich holt víc nejezdí*, tak kdo by tim jezdil. Až bude jezdit po 10 minutách, tak si zákazníky najde. (*-důvody, proč jich nemůže jezdit víc, jsou mi známy).

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 08.8.2017 22:15

9001 píše:
von Špilberk píše:Vůbec nejlepší by bylo, kdyby metro A jelo do Štěrbohol. Tohle prodloužení a stanici Depo Hostivař nám byl čert dlužen.
Celkem souhlas... Nebo aspon k Průmyslové s velkým P+R...
a to já navrhuji ještě dál:
Skalka - Průmyslová - Štěrboholy P+R - (U) Jahodnice - Kyje "Esko" - RAJSKÁ ZAHRADA =M=B / "Esko"

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3535
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od P_V » 08.8.2017 21:27

Ano! Před 12 lety udělalo město chybu, a stále se ji snaží marně napravit vrstvením dalších zbytečností. Bude tramvajový terminál, jen mi není jasné, kdo tam bude z tramvaje na metro přestupovat, když jede takovou oklikou a s dvojnásobným intervalem. Prodlouží se TT do Štěrbohol, aby tam tramvají jezdil aspoň někdo, ale ten tam už dnes jezdí autobusy, které pokračují ještě dál, takže je to nenahradí. Chystá se přestupní železniční zastávka, na trase, kde k naplnění poptávky stačí jeden šukafon za hodinu. Bude to z té železniční zastávky k metru opět lán světa. A navíc ta trať vyžaduje extrémní modernizaci, aby se na ní ten osobní provoz ve všední den vešel. Atd.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 08.8.2017 20:29

von Špilberk píše:Vůbec nejlepší by bylo, kdyby metro A jelo do Štěrbohol. Tohle prodloužení a stanici Depo Hostivař nám byl čert dlužen.
Celkem souhlas... Nebo aspon k Průmyslové s velkým P+R...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od von Špilberk » 08.8.2017 20:10

Vůbec nejlepší by bylo, kdyby metro A jelo do Štěrbohol. Tohle prodloužení a stanici Depo Hostivař nám byl čert dlužen.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 08.8.2017 20:00

Takže ono se plánuje, že tramvaj směr ÚD resp. z ÚD bude jezdit obratištem?

Autobusy jsou relativní... Až nějakou pomazanou hlavu na ROPIDu napadne hnát busy opět na Depo, tak tam bude sakra těsno...

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2868
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od trainzjohny » 08.8.2017 16:24

Radek píše:
thriller2 píše: Autobusáku to nevadí, ten stejně pořád zeje prázdnotou. Zato zábor části P+R mi nejde do hlavy, vždyť tam je to obvykle celkem plné.
Jak už tu prošlo diskusí, současně se bude stavět parkovací dům, který úbytek vykompenzuje.
Který se dá hravě kvůli financím vyškrtnout (a, v Praze také vyškrtne...).

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1341
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Radek » 08.8.2017 15:55

thriller2 píše: Autobusáku to nevadí, ten stejně pořád zeje prázdnotou. Zato zábor části P+R mi nejde do hlavy, vždyť tam je to obvykle celkem plné.
Jak už tu prošlo diskusí, současně se bude stavět parkovací dům, který úbytek vykompenzuje.

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Zastávka na znamení 142.

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Jakub » 08.8.2017 14:52

Já to pochopil tak, že tam směrové rozlišení je. Vnitřní nástupiště je výstupní, střední bude nástupní + nácestná směrem dc, vnější pak bude nácestná směr Ústřední dílny.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3535
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od P_V » 08.8.2017 14:19

Vidím tam zásadní problém, a to přehlednost pro obecenstvo. Místo aby byla nástupiště rozlišena směrově, tak jsou rozlišena podle toho, zda se nastupuje nebo projíždí. Takže když chci někam jet, nevím kam se postavit, aby mi to neujelo odvedle dřív. A navíc musím čumět nejen na číslo tramvaje, ale i na název konečné.

Průjezd by možná směrově rozlišit šlo, ale výjezd ne.

thriller2
Uživatel
Příspěvky: 1048
Registrován: 19.2.2009 19:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od thriller2 » 08.8.2017 14:04

9001 píše:Navíc osekání autobusáku mi taky nepřijde úplně ok...
Autobusáku to nevadí, ten stejně pořád zeje prázdnotou. Zato zábor části P+R mi nejde do hlavy, vždyť tam je to obvykle celkem plné.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 2997
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od kruťák » 08.8.2017 12:47

Ještě kdyby proklientsky šel udělat přestup na metro hrana-hrana s tou manipulační kolejí, možná by tim metrem začal někdo jezdit už z DH :twisted:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od von Špilberk » 08.8.2017 9:40

Vnitřní zastávka bude výstupní, střední nástupní a vnější bude průjezdná (pro linky jedoucí dál). Třeba... 8-)

Odpovědět