Nové tramvajové tratě

Právě zde je prostor pro Vaše přání a fantazie. Spekulace na téma nových tratí, dodávek vozů, nových linek a spousta dalších věcí vítána právě zde...

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
P_V
Uživatel
Příspěvky: 3692
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od P_V » 02.4.2019 23:03

U Muzea už je to 0,1 etapa, ta nultá je v Opletalově :)
Nultou etapou začal i Barrandov na Zlíchově, a dočkali jsme se.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1536
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od XSC » 02.4.2019 22:46

"Ten dokonce vyzval, aby byly nejpozději do konce dubna přerušeny probíhající obnovy kanalizace a plynovodů. Tyto práce by totiž v budoucnu mohly být v kolizi s plánovaným umístěním trati."
Ta trať tam přece variantně vždy byla. Navíc bych čekal, že staré rozvody ještě respektují původní trať až na Můstek. Jestli někdo naprojektoval rekonstrukci, která s TT nepočítá, tak to není chyba současné radnice, ale pěkný bordel, který zbyl po té minulé. Ani bych se nedivil, kdyby za tím byla snaha tehdejší radnice P1 výstavbu TT zablokovat.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9758
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 02.4.2019 22:27

ElWapp: Jenže to je pouze nultá etapa... :? Takovou máme na Levského od 90.let, od lonska u Muzea...

https://www.idnes.cz/praha/zpravy/vacla ... zpravy_rsr

Proměna Václaváku se komplikuje, práce může zpozdit návrat tramvají.

Vypadá, že současné vedení radnice naráží na realitu a objevuje se staré známé, že něco zastavit bourat jde daleko lépe než něco tvořit...

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 473
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od ElWapp » 02.4.2019 20:12

Stavební povolení Slivenec http://urdeska.praha.eu/files/TT%20Barr ... FeDZ6s3w==

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3883
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od von Špilberk » 15.3.2019 8:28

Já jen čekám, kdy někoho napadne odpískat TT na Suchdol a udělat z toho trolejbus. 8-)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3692
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od P_V » 14.3.2019 12:09

Kvůli EU dotaci přeci.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9758
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 14.3.2019 9:03

Vsadím se o 5l soudek piva, že se reálně postaví jenom Zahradní město, protože je opravdu potřeba, aby komplet M22 jela k vlaku a nebude se ji chtít platit až do Hostivaře...

Zbytek je spíš tragikomedie... Úvrat na Barrandově kvůli 1km?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3042
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od kruťák » 13.3.2019 18:18

von Špilberk píše:všude problém, všude zpoždění
Fakt? Já tam četl: vše je růžové, stavět se začne už v roce 2022. :D

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3883
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od von Špilberk » 13.3.2019 16:42

Vylezl nový DP-kontakt. Je tam článek rekapitulující současný stav přípravy nových TT. Dá se shrnout do hesla: všude problém, všude zpoždění. (a na Barrandově další cancour pro obousměrné vozy #-o )

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3883
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od von Špilberk » 08.12.2018 15:52

https://www.respekt.cz/spolecnost/blank ... novu-mostu
Je tam toho hodně, ale dal jsem to sem:
Pokud jde o nové mosty, vysoutěžený je Dvorecký z Podolí do Prahy 5, realizovatelný je do čtyř let.
Tak schválně: most je realizovatelný do 4 let, ale bude do 4 let realizován :?: :wink:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3692
Registrován: 23.11.2003 18:49

Tramvaj do Zdib

Příspěvek od P_V » 01.12.2018 13:39

Celá ta navržená trať je taková rozpačitá. Vedená po dřívější rušné výpadovce, která svou dlouhodobou existencí způsobila, že se okololežící čtvrti a obce rozvíjely směrem co nejdál od ní. Horní Chabry si rozvoj východním směrem inteligentně zablokovaly tím, že u nové zástavby neprosadily existenci příčných ulic, takže i kdyby tam něco rostlo, k tramvaji se odtamtud nedá dojít. Dolní Chabry tam zas mají smeťák, který taky moc cestujících nevygeneruje (nebo se snad dají stavět bytovky na tom?). Místní autobusy, zajíždějící do Horních, Dolních Chaber a Zdib to nenahradí. Buď pojedou souběžně s tramvají, nebo v horším případě budou u tramvaje ukončeny s přestupem a bonusem v podobě delšího intervalu. Autobusy do průmyslové zóny u Klecan to taky nenahradí, jelikož se to té zóně důmyslně vyhne a i bez zastávky alespoň v nejbližším místě (u Lídlu). Zakončení pak bude za křižovatkou vprostřed pole, ještě větší díra než u Slivence.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3042
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od kruťák » 01.12.2018 13:09

Proč se zároveň musí zrušit smyčka KO?

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9758
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od 9001 » 30.11.2018 18:31

To P+R je dobrý výsměch :evil: To bude tak na 20-30 aut ne? Když v tom ještě mají být busy...

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3692
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od P_V » 30.11.2018 12:47

Za takovou práci bych se styděl. :)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3538
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Nové tramvajové tratě

Příspěvek od Karosák » 30.11.2018 12:12

Proto jsou to také názvy pracovní, ne? :wink:

Odpovědět